Teuvo käyttää meitä astinlautanaan

Totuutta rakastava

Se on taas viime päivien keskusteluista käynyt selväksi. No Teuvohan on aina käyttänyt toisia ihmisiä astinlautanaan omien itsekkäitten pyrkimystensä saavuttamiseksi.

Hän esittää palstalla niin mielettönän Jumalattomia tulkintoja Raamatusta että varmasti varmistaa saavansa vastustusta ja se onkin hänelle pääasia, hän kuvittlee kasvattavansa siten taivastiliään. Hän julistaa sanomaansa "todistukseksi" ettei vaan kukaan muu pelastuisi kuin hän.

32

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinon.

      Se onkin uskonnollista mielivaltaa.

    • Totuutta rakastava

      Johtuuko se siitä, että johonkin hänen on tämän saastan keskellä likaantuneet jalkansa puhdistettava.

      Kun niitä ei enää kukaan tule pesemään, kuten Jeesuksen jalkoja.

    • Toteavainen

      Se voi johtua myös siitä, kun meidän jumalamme käskystä saamme käydä tyhjentämässä saastaiset säkkimme hänen puhtaalle pihalleen?

      • Toteavainen

        Taas perisunilaista nimimerkin varastelua. Miksi teet sitä?


    • Toteavainen

      Älä yritä luistella pois yhteisistä säännöistämme!

      Vai alatko sinäkin olla jo taipuvainen sunilaisuuteen?

      • Toteavainen

        Miksi et käytä omaa nimimerkkiä? Tuo on epärehellistä ja likaista.


    • Niinpä.

      Miksi ruikutat? Likaisen työn tekijöiksihän meidät on koulutettu.

      • Miksi pöllit?

        Jälleen sunilainen pöllii toisten nimimerkin. Miksi?


    • Viime päivien keskusteluista on tullut selväksi tämäkin, että kun kaltaisesi Saa-tanan palvelijat ovat tähän saakka varastelleet, totuuden tien kulkijoiden nimimerkkejä, niin nyt he varastelevat jopa omien kavereittensa nimimerkkejä.

      Tälläkin Saa-tana ei halua olla Jumalaa huonompi, kun sekin pystyy sanomaan:

      "Viholliset ovat oman talon väkeä!"

      • Sanoo.

        Teuvo, joka itse varasti tässä ketjussa Toteavaisen nimimerkkiä.


      • Sanoo. kirjoitti:

        Teuvo, joka itse varasti tässä ketjussa Toteavaisen nimimerkkiä.

        Eikö sinulla ole aihetta huoleen, kun Saa-tanan tietäjähenki yleensä tietää totuuden, niin miksi se on sen sinulta salannut?

        Kun lähes 9 vuotta sitten tällä palstalla alettiin kirjoitella nimelläni valheita, minä rekisteröin oman nimeni.

        Ja siihen ne kirjoittelut loppuivat. Mutta tällaiseen käytäntöön ei yhdelläkään sen pelossa vaeltavista ole rohkeutta.


      • Totuus esiin.

        Väärin taas. Palstalla on joku sinun mielistelijäsi, joka hämää sinutkin nimimerkkien kalastelulla. Pitkään se on tuota tehnyt hämmentääkseen mahdollisimman paljon. Sinun suojattisi tai sinä itse, jotta saisit sitä kaipaamaasi huomiota.


      • Aamen.
        Totuus esiin. kirjoitti:

        Väärin taas. Palstalla on joku sinun mielistelijäsi, joka hämää sinutkin nimimerkkien kalastelulla. Pitkään se on tuota tehnyt hämmentääkseen mahdollisimman paljon. Sinun suojattisi tai sinä itse, jotta saisit sitä kaipaamaasi huomiota.

        Aamen, juuri näin.


      • Totuus esiin. kirjoitti:

        Väärin taas. Palstalla on joku sinun mielistelijäsi, joka hämää sinutkin nimimerkkien kalastelulla. Pitkään se on tuota tehnyt hämmentääkseen mahdollisimman paljon. Sinun suojattisi tai sinä itse, jotta saisit sitä kaipaamaasi huomiota.

        Ei todellista totuutta rakastava ala kirjoitella väärämielisten nimimerkeillä.

        Mutta kun väärämieliset suu vaahdossa varastavat totuutta kirjoittavan nimimerkin, he kokevat tuon tehdessään mahtavan hengen orgasmin.

        Tällä tavalla toimiin kaltaistesi itsetyydytys.

        Ja siinä samassa saa orgasmin myöskin joku ystävistäsi, ja sen päätteeksi huutaa Aamenensa.


      • Ei se vakuuta ketään
        Aamen. kirjoitti:

        Aamen, juuri näin.

        Yleinen (tosin huono) tapa on yrittää tehdä sadusta totta, kiekaisemalla loppuun aamen:)


      • Tee miehen työ!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei todellista totuutta rakastava ala kirjoitella väärämielisten nimimerkeillä.

        Mutta kun väärämieliset suu vaahdossa varastavat totuutta kirjoittavan nimimerkin, he kokevat tuon tehdessään mahtavan hengen orgasmin.

        Tällä tavalla toimiin kaltaistesi itsetyydytys.

        Ja siinä samassa saa orgasmin myöskin joku ystävistäsi, ja sen päätteeksi huutaa Aamenensa.

        Voisit sitten ojentaa sitä kätyriäsi, joka täällä toisten nimimerkkejä pöllii ja toisena päätyönään sinua mielistelee.


      • Tee miehen työ! kirjoitti:

        Voisit sitten ojentaa sitä kätyriäsi, joka täällä toisten nimimerkkejä pöllii ja toisena päätyönään sinua mielistelee.

        Joka tänne totuutta kirjoittaa, vaikkapa vain ihmisten pelosta nimimerkillä, hän ei varmasti varasta sitä kaltaisiltasi tekopyhiltä.


      • Tee miehen työ!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Joka tänne totuutta kirjoittaa, vaikkapa vain ihmisten pelosta nimimerkillä, hän ei varmasti varasta sitä kaltaisiltasi tekopyhiltä.

        Väärässäpä olet. Kokemukseni kertoo ihan muuta. Hän on syyllistynyt siihen monta, monta kertaa.


      • Tee miehen työ! kirjoitti:

        Väärässäpä olet. Kokemukseni kertoo ihan muuta. Hän on syyllistynyt siihen monta, monta kertaa.

        Kyllä ojentamisen pallo on nyt sinulla, kun näytät hänet hyvin tuntevan.


    • Totuudesta vieroitet

      Tehkäämme astinlaudoistamme portaat, joita pitkin Teuvon on hyvä käydä taivaassa tarkistamassa tiliään.

      Jospa hän siinä ohikulkiessaan antaisi muutaman kolikon meillekin.

      • Hyvä hyvä

        Tuo oli hyvä kommentti sinulta Tepu.


      • totuudesta vierotett
        Hyvä hyvä kirjoitti:

        Tuo oli hyvä kommentti sinulta Tepu.

        Älä pilkkaa ystävääsi Tepuksi, sillä onhan täällä puskissakin joitakin, jotka osaavat kirjoittaa hyvin.

        Vaikka sitä ei heti uskoisi!


      • Naurettavaa.
        totuudesta vierotett kirjoitti:

        Älä pilkkaa ystävääsi Tepuksi, sillä onhan täällä puskissakin joitakin, jotka osaavat kirjoittaa hyvin.

        Vaikka sitä ei heti uskoisi!

        ja samalla sääittävää sinulta teppana.


      • Totuudesta vierot
        Naurettavaa. kirjoitti:

        ja samalla sääittävää sinulta teppana.

        Miksi olet noin ailahteleva luonne?

        Vajaassa tunnissa Hyvä hyvä muuttuikin sääliksi ja Tepu teppanaksi.


      • Taas,
        Totuudesta vierot kirjoitti:

        Miksi olet noin ailahteleva luonne?

        Vajaassa tunnissa Hyvä hyvä muuttuikin sääliksi ja Tepu teppanaksi.

        Teuvo leikkii selvänäkijää, olen eri henkilö


      • Taas, kirjoitti:

        Teuvo leikkii selvänäkijää, olen eri henkilö

        Rekisteröi oma väestörekisterissä oleva nimesi, ja ala kirjoittaa sillä.

        Silloin kaikki tietäisivät kuka, ja mistä sinä olet.


      • Niin,
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Rekisteröi oma väestörekisterissä oleva nimesi, ja ala kirjoittaa sillä.

        Silloin kaikki tietäisivät kuka, ja mistä sinä olet.

        No tunnistaa sinut helposti puskistakin Teuvo, nyt ilmeisesti kirjoitit vahingossa reknikilläsi.


      • Niin, kirjoitti:

        No tunnistaa sinut helposti puskistakin Teuvo, nyt ilmeisesti kirjoitit vahingossa reknikilläsi.

        Saastanallisten tarinain ihmisenä sinä todella näytät uskovan, ettei minulle juuri muuta tapahdukaan kuin vain pelkkiä vahinkoja-.

        Kun ylläpito on pikkuhiljaa palautellut palstauudistuksessa pois kirjautuneita tekstejäni, niin tuo työ näyttää olevan nyt loppusuoralla, kun tällä hetkellä on palautettu 27850 kirjoitustani.

        Eli uskosi mukaan vahinkoja vahinkojen perään.


      • Toteavainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saastanallisten tarinain ihmisenä sinä todella näytät uskovan, ettei minulle juuri muuta tapahdukaan kuin vain pelkkiä vahinkoja-.

        Kun ylläpito on pikkuhiljaa palautellut palstauudistuksessa pois kirjautuneita tekstejäni, niin tuo työ näyttää olevan nyt loppusuoralla, kun tällä hetkellä on palautettu 27850 kirjoitustani.

        Eli uskosi mukaan vahinkoja vahinkojen perään.

        Oikein todistit, sillä vahingosta lienet syntynytkin.


    • Vahingosta vai ei, sitä en tiedä. Jos se oli uskosi mukainen vahinko, oli se kuitenkin Jumalalle mieleen.

      Tämä selvisi minullekin vasta yli 51 vuotiaana, 8.11.1988 kello 03.30, kun Pyhä Henki tuli luokseni ilmoittamaan:

      "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      • Harmi,

        Että isättömyystraumasi aiheuttaa tämänkin palstan rienaamisesi ja eksytyksesi.


      • Harmi, kirjoitti:

        Että isättömyystraumasi aiheuttaa tämänkin palstan rienaamisesi ja eksytyksesi.

        Silloin kun sen vallassa elin ja olin, en sillä kenenkään ihmisen sielunrauhaa järkyttänyt.

        Kun omani oli täysin järkyttynyt kokemastani Jumalan vihasta.

        Nuo sinunkin kokemat pistot sydämessäsi tulivat julkisuuteen vasta sitten, kun tuo isättömyystrauma hoidettiin loppuun:

        "Älkää myöskään kutsuko isäksi ketään, joka on maan päällä, sillä vain yksi on teille isä, hän, joka on taivaissa."

        Ja tästä oikeasta Isästä johtuu sinunkin vihasi totuutta kohtaan.

        Kuten Jeesus tästä Isälleen raportoi:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe