elämä jumittaa paikoillaan suomessa

2 valintaa

Minun elämäni tuntuu jumittavan paikoillaan suomessa
varmaan johtuu osittain sitä että olen työtön eikä minulla oli laajaa sosiaalistaverkostoa ympärilläni vain muutamia kavereita.
ikinä en ole ollut parisuhteessa enkä ole pahemmin jaksanut panostaa sen etsimiseen harvemmin tulee käytyä missään.
Mutta olen ruvennut pohtimaan muuttuisiko elämä paremmaksi jos muuttaisin suomesta pois?
Minusta on jo pitkään tuntunut siltä että tämä suomi on niin nähty maa eikä täältä löydä parisudetta.

Toisena vaihtoehtona olen miettinyt itsemurhaa.

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä on lapamato

      Sun elämä paranis jos lopettaisit loisimisen kuplassa.

    • 2+10

      Milläs rahalla sä mihinkään menisit, jos oot työtön.

    • Kіs-kіsu

      Eikös matkailun ja itsemurhan voi yhdistää. Muistaakseni Paasilinnalla on joku kirja, jossa tässä tarkoituksessa matkustetaan Jäämeren rannalle.

      Aloin tässä visioida bussimatkaa sinkkuristeilyjen sijaan. Tästä siis tehtäisiin sarja Neloselle meidän naisten iloksi, ätmit osallistuisivat itse ohjelmaan matkustavaisina. Matkaoppaana voisi toimia Niilo22, joka laskisi montako kilometriä on vielä Kirkkoniemeen.

      No ei, et tietenkään tee itsellesi mitään hölmö. Mieluummin ulkomaille.

      • itsari + matkailu

        Tai sitten aloittaja voisi ottaa niin paljon pikavippejä kuin saa ja sitten Thaimaahan nussimaan huoria. Sitten kun rahat loppuu niin vetää vaikka överit kokaiinilla tai hyppää mereen ankkuri kaulassa.


      • 13+5

        Eikös siinä Hurmaavassa itsemurhassa menty ensin johonkin eteläiseen Eurooppaan? Siellä miehet nurisi, että naiset pilaa suomalaisten maineen tms. Naiset vastasi, etteivät he sano olevansa suomalaisia, vaan ruotsalaisia.


    • mies 86

      Älä heitä elämääsi pois, elä sitä. Mieti miltä läheisistäsi tuntuisi jos lähtisit täältä oman käden kautta. Varmasti joku sinuakin rakastaa. Jos haluat muuttaa pois Suomesta niin toivotan sinulle onnea - katso vain että pärjäät ulkomailla taloudellisesti ja hallitset sen verran kieliä että tulet toimeen ihmisten kanssa.

      http://www.youtube.com/watch?v=0FLsTmYNuFc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe