Pettäminen ja ISO PENIS

Epäteitoisuus

Kertokaapa oletteko naiset pettäneet ihan vain ISON PENIKSEN TÄHDEN?? Eli teillä on tehnyt kauheasti mieli ISOA PENISTÄ??

18

12518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätiettoisuus

Eli vielä tarkennuksena tarkoitan että olette pettäneet kun teillä on tehnyt mieli isoa penistä seksimielessä naiset??

• neverever

Itselle on itse tyydytys paljon tärkeämpää. Täytys ukkojen muistaa ettei suurin osa naisista ajattele niin kuin mies. Oon saanut sinkku aikana isoa ja vieläki lämmöllä muistelen mutta en iki ikimaailmassa petä sen vuoksi.

• Vierasmiesisokalu

No joopa joo. Miksi noin kysyt? Mieheni ei laske. Ja sitten pitää olla aika kotiin teityyn aikaan. Kyllä se iso kelpaisi? Kuinka iso se sun kalus on? En ole pattänyt. En omaa miestäni ole pettänyt. Mites sellaista sais tehtyä? Kun en oikein ole sellainen jolla on sellaisia aikeita.

Eli iso vierasta kalua sisään nii että spermast lentelee.
        Pillu kipeenä kotia. Mää taian tyytyä mieheni kaluun. Vaikka tekis mieli joskus vieraan miehen isoa mehevää kalua. Spermaakin sais varmasti mutta yhtä hyvää se on omalla miehellä.

• uskollinen n

Sul taita lyödä aikas tyhjää myös tuolla yläpäässä kun noin typeriä kyselet!

• kerro äkkiä

Kerro äkkiä mistä sen päällepäin näkee onko ukolla iso penis? Tietää sitten jos pettämään mieli tekee edes valita isovehkeinen mies.

Ihan oikeasti sun ajatusmaailmasi on outo. Mitä väliä sillä vehkeen koolla on? Pettäjät pettää kuka mistäkin syystä.

• tekopyhiä useimmat

Itseäni kyllä kiihottaa mielikuva vaimoni exän julmetun isosta lihaseipäästä vaimoni tiukassa pikku pesässä. Vaimoni on näyttänyt kalun kuvan minulle, kuten avannut aivan kaiken elämästään minulle. Ehkä olen outo tai seksiriippuvainen himoitessani mielikuvia vaimostani pyytämässä työnnä se iso terskasi taas takaapäin ja sormeta samalla, mutta liitot ovat erilaisia. Ei mielikuvilla leikkiminen tai edes puhelinseksi tuntemattoman/exän kanssa puolison kuullen tee suhteesta sairasta.. Me ihmiset ollaan erilaisia haluinemme ja sehän se moralisteja eniten närästääkin.

• Arja Karh.....

Minua kiihottaa iso penis niin että se saa minut ihan pois tolaltani. Jos tiedän että on isoa saatavilla menen ihan pois tolaltani ja minun on vaikea kontrollloloida itseäni. Iso penis on jotain todellla ihanaaa!

• syitäonmonia

Ei. Rakastajallani on yhtä pieni penis kuin miehellänikin. Hän osaa kuitenkin huomioida minut kokonaisvaltaisesti ja tyydyttää minut täysin. Omaa miestä seksi ei juurikaan kiinnosta. Isosta peniksestä en ole kiinnostunut, vaan sellaisesta rakastajasta, joka osaa antaa minulle nautinnollista seksiä ja ihania orgasmeja.

• Julma todellisuus

Vaikka yleisesti yritetäänkin vähentää suomalaisten itsetunto-ogelmia & masentuneisuutta julistamalla "koolla ei ole merkitystä" -propakandaa, niin siitä huolimatta KOOLLA ON VÄLIÄ ja sen tietää jokainen joka on joskus ISOA saanut!

• syitäonmonia

Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen saanut isoa ja se ei todellakaan ole hyvä. Ensinnäkään liian pitkän kanssa ei voi koskaan painella pohjaan asti kunnolla ja minä haluan juuri sitä. Liian paksu taas sattuu, enkä ole masokisti.

Pienemmän vehkeen omaavat ovat usein joutuneet opettelemaan parempia rakastelutekniikoita ja ovat etevämpiä sängyssä kuin isomunaiset miehet, jotka kuvittelevat pelkän ison vehkeen riittävän naiselle.

• Varma saanti
        syitäonmonia kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Minä olen saanut isoa ja se ei todellakaan ole hyvä. Ensinnäkään liian pitkän kanssa ei voi koskaan painella pohjaan asti kunnolla ja minä haluan juuri sitä. Liian paksu taas sattuu, enkä ole masokisti.

Pienemmän vehkeen omaavat ovat usein joutuneet opettelemaan parempia rakastelutekniikoita ja ovat etevämpiä sängyssä kuin isomunaiset miehet, jotka kuvittelevat pelkän ison vehkeen riittävän naiselle.

Valitettava tosiasia on se, että ison lerssin omaavalle jätkälle irtoaa aina pimpparasiaa. Tämän tietää tasan jokainen isolerssinen jäpikkä jo yläasteiästä lähtien!

• Anonyymi

Mä yhden kerran lähdin baarista yhden miehen vällyihin, kun olin kuullut, että sillä on julmetun kokoinen. Ja kyllä se olikin. Mentiin suihkuun ennen seksiä ja kun hän riisui housunsa, niin järkytyin. Meisseli oli oikeasti valtava jo velttona. Odotin jo seksiä ja että näkisin kalun juhla kunnossa. Ei kuitenkaan seisoessa koko kasvanut silmämääräisesti,kuin muutaman sentin. No jokatapauksessa kalu oli kuitenkin paksu ja pitkä. Seksi oli kuitenkin elämäni suurin pettymys. Seksi sattui alapäähän ja äijä ähki niinkuin joku vajaaälyinen apina. Tuli melkein heti ja kävi nukkumaan ja kaiken lisäksi äijän henki haisi ihan paskalle. Lähdin kotiin ja jatkoin tyytyväisenä yhteiseloa minun oman pikku pippelin omistavan kultani kanssa. Hän ottaa seksissä minutkin huomioon.

• Anonyymi

En oo, mut oon kokenu raiskaust jo tänä vuonna, sekä oon 12.v (en kadu paikoillaan jäämistä, se tuntuu jälkeen päin ihanalta)

• Anonyymi

En ole ylipäänsä pettänyt koskaan, mutta iso penis on melkeinpä tyhmin mahdollinen syy, jonka voin edes keksiä. Ei ole koskaan halunnut isoa. Kuulostaa epämiellyttävältä ja kivuliaalta, ei haluttavalta.

• Anonyymi

Peniksen koko on aika suhteellinen käsite, sen suhteen miten hyvää seksiä saa. Puolisoni exällä oli pienempi kuin minulla ja hän jaksaa ihailla seisovaa kalua melko usein ja kiihottuu selvästi kun mulla seisoo vaikka olohousuissa tai shortseissa. Oikeasti itsellä on aika keskiverto 18cm, mutta paksuutta ehkä enemmän kuin miehillä yleensä. Olen ensimmäinen mies jonka kanssa puolisoni on lauennut seksin aikana yhdynnässä. Ulisee ihanasti kun työntelen hitailla vaativilla työnnöillä ihan pohjaan saakka. Mutta väittäisin tuon tulevan tunnepuolelta, eikä niinkään peniksen koosta.

• Anonyymi

Tottakai voi pettää. Miehet tekee sitä kokoajan. Ota vaan kaikki mitä saat. Onhan se ihana kokemus. Siitä joko tykkää tai sitten ei. Riippuu miten mies käyttää sitä.

• Anonyymi

Vanha aloitus mutta hyi, en petä miestä minkään tähden. En ison peniksen enkä minkään muunkaan tähden. En petä vaikka mies on narsisti nilkki. Ensin ero. Mullakin on joku ylpeys ja itsetunto ja pettäminen ei vaan kertakaikkiaan istu mun normeihin. En voisi elää adisn kanssa.

• Anonyymi

No, eihän sellaista voi tavatessa kysyä: onko sulla iso lerssi.
      Eiköhän se iloinen yllätys sitten olisi, kun jötkähtäisi esiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 473
      6753
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2501
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2457
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      139
      1752
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1698
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1095
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1017
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      897
    Aihe