DUUDSONIT?

Hömppälän jengiäkö?

Ei taida olla heidänkään porukassa yhtään YO ylioppilasta vieläkään?? onkohan edes kansakoulua ja tai rippikoulua.varusmiespalvelusta suoritettu??

16

2117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faktat kuntoon

      Jukka Hilden on laskuvarjojääkäri, suoritti asepalveluksen suunnilleen 2000-2001. Ihan valiojoukkoa.

      • Rintsikka rules.

        Kuis muut .ovatko sivareita ja vai aseista kieltäytyjiäkin. niitäkin suomi pullollaanm ja jopa seinäjoellakin .?? vetelää ja laiskaa mamman peräkammarin poikia löytyy kyllä.joka nurkalta.aikas naismaisia.


      • Bror-Erik
        Rintsikka rules. kirjoitti:

        Kuis muut .ovatko sivareita ja vai aseista kieltäytyjiäkin. niitäkin suomi pullollaanm ja jopa seinäjoellakin .?? vetelää ja laiskaa mamman peräkammarin poikia löytyy kyllä.joka nurkalta.aikas naismaisia.

        H-P on koulutukseseltaan opettaja ja on myös toiminut ala-asteen opettajana Seinäjoella.


      • Kunnon mies
        Bror-Erik kirjoitti:

        H-P on koulutukseseltaan opettaja ja on myös toiminut ala-asteen opettajana Seinäjoella.

        Ihan sama. Parturiin saisi mennä, ja leikkautta itselleen siistin ja helppohoitoisen Hitler Jugend -jakauksen. Itseasiassa kaikki saisivat mennä.


    • ???

      Maustekastike??

    • PuskaJussiHennala

      Onkohan duudsonien pojilla näyttää oma sotilaspassinsa , vai liekkö edes vieläkään saatu??niin kuin normaali nuoret miehet perjantaisin klo 12 komppapäälliköltä komppainian käytävällä?? oli mukava kokemus.sekin?

      • hinaatsonit

        Lienevät Cheekin kavereita.


      • swedupetterejä
        hinaatsonit kirjoitti:

        Lienevät Cheekin kavereita.

        Outoja koulujakäymättömiä pellejä ovat, ennen pohjanmaalla oli miehiäkin .ny vain duudsoneja, huono suunta,


    • Noonniit

      EePee on noita tyhjännaurajia täynnä.

      Joko muuten Jukka Hilden on jättänyt koko porukan lopullisesti!

      • hahahahah

        Jukka asuu jenkeissä ja hoitelee Duudsonien asiota sinne suuntaan.


    • Mualimoo kiertäneet enemmä ku kukkaa täällä palstalla ja siin samas kultivoituneet nii et ikkeesä!

    • näin.puhutaan

      Ainakin yks niistä on hintti

      • J85

        Höpöhöpö. Älä puhu paskaa, jos et edes tunne heitä.


      • itsekinHintti

        niin olen epäillytkin, mutta kuka heistä on hintti? En kyllä päästäisi meille suihkuun, jos hintti on porukassa. Siksi olisi hyvä tietää kuka heistä. Täytyykin seurata tänään Possesta, jos jollain alkaa miesseurassa keulimaan.


    • mitä_nyt

      Jarppi on ylioppilas:
      https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/duudsonit/uutiset/artikkeli/kuva-mika-hurmuri-nuori-duudsonit-jarppi-yllattaa-tummatukkaisena-ylioppilaskuvassa/5131488

      Jukka on tämän jutun mukaan ylioppilas:
      https://www.city.fi/ilmiot/duudsonien pulkkakoulu/998

      HP on ylioppilas (ja luokanopettaja), jos juttua on uskominen:
      https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/duudsonit/uutiset/artikkeli/tv-tahdet-ravayttivat-paattajaisissaan-juhlivat-alasti-suihkulahteessa/5131468

      Jarnosta en tiedä. muuta kuin, että mm. elokuvaohjaajaksi häntä tituleerataan.

    • superfani

      Tyypit ovat käyneet elämänkoulua. Varmasti ovat jotain omista kokemuksistaan oppineet. Ei ne muuten pärjäisi ja olisi näinkin suosittuja esiintyjiä.
      Pähkähulluudella on omat markkinat ja se myy hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe