vöpöttelyn alkeet

vöpöttäjä

Mites salidudet ja mönstät tykkäättekö vöpötellä? Itse vöpöttelen salilla ja tulokset nousee koko ajan...heitellään aina vöpö önnöööta ja wasaap duud...yhteishenki kasvaa vöpötellessä. Paras hetki vöpöttelylle on sellainen tiukka pyllistys peiliin tai reenikaverille ja sit vaan vöpö önönnööö. Kannattaa kokeilla niin ei pipakaan niin paljoa kiristä. Eli pyllistys, paggara säikeille ja vöpö önnöööö....

7

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eartre

      joo sama juttu ja megakännyyn kuvia hyppyritukka vinossa. Ihanaa salielämää uusin tekstiilein.

    • Vöipmän

      Millö seyräävä väpe miitting? Ehötyksiä äjästä jä päikästä?

      • galligilli

        Hyvä idea. Voiskohan sen pitää yhdess paggismiitin kanssa. Voisko joku laittaa kyssää pakkikselle ku mulla ei oo sinne tunnareita. Eli vöpömiiting yhdessä paggismiitin kanssa. Paggiksellakin on varmasti paljon vöpöttelijöitä niin sais mahdollisimman paljon salidudeja mönstiä miitinkiin. Nimi vois alustavasti olla esim. Vöpö önnönnöö-miitinki tai paggisvöpöttää. Laittakkaa viestiä maggelille, niin laitetaan hommat rullas. Pitää vaan kahtoo ettei oo nördicpröötin kanssa samaan aikaan ettei oo siel tyhjät penkit tai pruuttarin reenien jaa päällekkäin nii prööttärikin pääsee


    • 6+6+7

      Dää vöböddely on yhtä suosittua kuin valokuvaus tai metallimuzakki. Kaikille pitää olla oma alue nääs. Eiku nääsiä ei käytetä STADIssa, nääs.

    • tukittaja

      Mitä vittua on vöpöttely. Jos se on taas jotain homoa niin saatana läski tummuu.

      • vöpömies

        Vöpöttely on ihan heteroiden hommaa. Siinä miehekkäästi pyllistetään peiliin ja pistetään paggara säikeille, voi myös pyllistää reenikaverille. Sitten vaan vöpö önnönnööö ja instaan kuvat. Itse tykkään vöpöttää kanssareenaajille ja Moni on iloisesti yllättynyt ja liittynyt seuraan vöpöttelee ja otettu salidude kuvat paggarat vastakkain ja vöpö önnönnöö.


      • aamuvöpötys önönnöö
        vöpömies kirjoitti:

        Vöpöttely on ihan heteroiden hommaa. Siinä miehekkäästi pyllistetään peiliin ja pistetään paggara säikeille, voi myös pyllistää reenikaverille. Sitten vaan vöpö önnönnööö ja instaan kuvat. Itse tykkään vöpöttää kanssareenaajille ja Moni on iloisesti yllättynyt ja liittynyt seuraan vöpöttelee ja otettu salidude kuvat paggarat vastakkain ja vöpö önnönnöö.

        Itellä vöpöttää aamuisin parhaiten johtuisko tyhjästä kropasta yön jälkeen niin vöpöttää paggarat hyvin säikeille. Myös saunassa on hyvä vöpötellä miesten kesken niin on housut valmiiksi pois. Saunaan ei kyl kameraa voi viiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe