Olen viimeksi käynyt oulussa vuonna 2008 kun ammattikoulussa teimme sinne pieni muotoisen luokkaretken.
Millainen paikka oulu on vuonna 2014 sinkuille?
millainen paikka Oulu on sinkuille?
8
139
Vastaukset
- PÖÖ
Tää o hyvä keskustelu, kiinnostaa kans ;)
- oululainen
Kuten yleensä Suomen kaupungit, hyvä naisille ja huono miehille.
- hämmentynyt
Miten voi olla hyvä naisille mutta huono miehille. Vai onko Oulussa niin paljon lesboja?
- ätmi
Siellä on paljon tekniselle alalle kouluttautunutta miesväestöä, joka raapii nyt muniaan, kun Nokia lähti.
- ätmi
Moni niistä on varmasti sinkku, koska nainen jättää aina miehen kun mies joutuu työttömäksi.
- neito Oulu
empä ole törmännyt kuin pillun perässä juokseviin miehiin..ei hyvältä näytä
Oulu on kiva kaupunki. Muuttaisin takaisin, jos siellä olisi töitä ja jos en olisi jo valmiiksi hankkinut jonkinlaista alkeellista elämää täältä etelästä.
En kuitenkaan muuttaisi sinne kumppanin löytämisen toivossa. Oulu on kyllä opiskelijakaupunki, mutta koska siellä on teknillinen tiedekunta ja matem--- eikun autistieteellinen tiedekunta, ei väestö ole kuitenkaan naisvoittoista. Kaiken muun pahan lisäksi Oulussa on OLLUT paljon teknologia-alan yrityksiä, mikä tarkoittaa että miehet ovat myöskin jääneet kaupunkiin.
Naisilla on siis varaa valkata jännimmät päältä. Ainakaan minä en edes opiskelijana löytänyt sieltä mitään seurustelusuhteen tapaistakaan. Nyt tietysti, kuten ätmi totesi, moni mies on jäänyt työttömäksi. Kunnolliset naiset eivät ole kuitenkaan eronneet heti, ja loput jotka ovat, ovat tottuneet kuitenkin sellaiseen yltäkylläisyyteen, että turha elätellä toiveita, jos et sattumalta ole nimimerkin suojista kirjoitteleva Björn Wahlroos, tai sinua ei ole palkattu Kärppien keskushyökkääjäksi.Se aika minkä asuin siellä pari vuotta sitten, niin kyl se on sanottava suoraan kuten joku jo tuossa aiemmin totesi että huono miehelle mutta hyvä naiselle. Siis seuran löytymisen kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483