millainen paikka Oulu on sinkuille?

ookko nää..

Olen viimeksi käynyt oulussa vuonna 2008 kun ammattikoulussa teimme sinne pieni muotoisen luokkaretken.

Millainen paikka oulu on vuonna 2014 sinkuille?

8

101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PÖÖ

      Tää o hyvä keskustelu, kiinnostaa kans ;)

    • oululainen

      Kuten yleensä Suomen kaupungit, hyvä naisille ja huono miehille.

      • hämmentynyt

        Miten voi olla hyvä naisille mutta huono miehille. Vai onko Oulussa niin paljon lesboja?


    • ätmi

      Siellä on paljon tekniselle alalle kouluttautunutta miesväestöä, joka raapii nyt muniaan, kun Nokia lähti.

      • ätmi

        Moni niistä on varmasti sinkku, koska nainen jättää aina miehen kun mies joutuu työttömäksi.


    • neito Oulu

      empä ole törmännyt kuin pillun perässä juokseviin miehiin..ei hyvältä näytä

    • Oulu on kiva kaupunki. Muuttaisin takaisin, jos siellä olisi töitä ja jos en olisi jo valmiiksi hankkinut jonkinlaista alkeellista elämää täältä etelästä.

      En kuitenkaan muuttaisi sinne kumppanin löytämisen toivossa. Oulu on kyllä opiskelijakaupunki, mutta koska siellä on teknillinen tiedekunta ja matem--- eikun autistieteellinen tiedekunta, ei väestö ole kuitenkaan naisvoittoista. Kaiken muun pahan lisäksi Oulussa on OLLUT paljon teknologia-alan yrityksiä, mikä tarkoittaa että miehet ovat myöskin jääneet kaupunkiin.

      Naisilla on siis varaa valkata jännimmät päältä. Ainakaan minä en edes opiskelijana löytänyt sieltä mitään seurustelusuhteen tapaistakaan. Nyt tietysti, kuten ätmi totesi, moni mies on jäänyt työttömäksi. Kunnolliset naiset eivät ole kuitenkaan eronneet heti, ja loput jotka ovat, ovat tottuneet kuitenkin sellaiseen yltäkylläisyyteen, että turha elätellä toiveita, jos et sattumalta ole nimimerkin suojista kirjoitteleva Björn Wahlroos, tai sinua ei ole palkattu Kärppien keskushyökkääjäksi.

    • Se aika minkä asuin siellä pari vuotta sitten, niin kyl se on sanottava suoraan kuten joku jo tuossa aiemmin totesi että huono miehelle mutta hyvä naiselle. Siis seuran löytymisen kannalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      118
      2177
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      83
      949
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      85
      913
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe