YSTÄVYYDESTÄ !

NanniDobermann

Nanni haluasi nyt tietää mitä mieltä olette pitkäaikaisesta ystävättärestä joka ei halua tulla käymään, koska on saanut ykskaks päähänsä että asun väärällä suunnalla. Matkaa kertyy hänen luota noin 1 km.
Minun luona ei ole kuulemma mitään mielenkiintoista "aktionia" häntä varten.
Huom. kutsuin hänet vain kahville, en viettämään loppuelämäänsä asuntooni enkä asuinympäristööni.

Oudoksi asian tekee vielä se, että hän kutsuu minua luokseen aika usein.
Pelkääkö hän minua vai asuntoani, ota siitä selvää?

En haluasi katkaista välejä, eikä hänkään, mutta nyt on pallo hukassa tämän asian suhteen.
Mitä tekisitte tällaiselle ystävättärelle, olen ymmälläni???????????

Olisin iloinen jos edes joku haluasi vastata riimittäjälle.

33

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellumari

ystävättäreksi mainitsemasi on keksinyt tekosyyn.
      Tekosyyksi hän hoksasi ottaa sinun väärässä osoitteessa olevan kotisi.
      Muistelehan oletko nyppäissyt häntä jollain tavalla!
      Toisaalta hänhän kutsuu sinua luokseen kylään...
      Minä en tuollaista temputtelua ymmärrä.
      Tahtoisin aina tietää mistä mikäkin johtuu.
      Kysyhän tältä arvon rouvalta tai neidiltä että missähän tässä nyt mennään!

• NanniDobermann

Olen kysynyt eräitä kertoja ja aina sama vastaus.
        No, jään miettimään. Kiitos sinulle.

• Blösö

Anna olla näin ainakin toistaisesti.
      Käy sinäkin vain joka toinen kerta.
      silloinhan se on fifty fifti eiks niin
      Älä välitä ystävät on mitä on mutta
      sinä vaan paranet.Ihailijat senkun lisääntyy
      ja lisääntyy,hyvä niin.

• NanniDobermann

Taidan tehdä niin, mutta käyn vain joka kolmas kerta kun tuo matka on vähän pitkä ja väärällä suunnalla.
        Menee jotain pian sivu suun jos piipahtaa ystävän luona.
        Tuo oli sitä minun huumoriani.
        Kiitti sulle myös.

• outo

Sinun luonasi taitaa viihtyä niitä surullisenkuuluisia perskärpäsiä. Ainakin muistelen joskus nähneeni oikein myrkytysilmoituksenkin.
      Ehkä hän haluaisi lukeutua johonkin toiseen lajiin.

• NanniDobermann

taidat käyttää vaan sitä toista aivolohkoa

• outo
        NanniDobermann kirjoitti:

taidat käyttää vaan sitä toista aivolohkoa

että niitä on kaksi?

• mieleen

Voisikohan olla kysymys masennuksesta, silloin on vaikea lähteä, mutta kutsun esittäminen on helppoa. Tarkkaile tilannetta, mutta älä jätä ystävääsi. Syitä voi olla muitakin esim. raha, jos viet aina jotakin leivonnaisia ja hän ei pysty samaan. Käy siellä, hänelle se voi olla erittäin tärkeää.

• NanniDobermann

hylätä häntä, mutta on niin vaikea tilanne kun ei tiedä miten suhtautua kun toinen on niin torjuva.
        Hän aina soittaa ja pyytää käymään ja kun sitten menen ei käykään.
        Eilen viimeksi sain sellaisen haukkuryöpyn, kun soitin hänelle ja kyselin kuulumisia.
        En oikein ymmärrä missä mennään.

• outo

hylätä häntä, mutta on niin vaikea tilanne kun ei tiedä miten suhtautua kun toinen on niin torjuva.
        Hän aina soittaa ja pyytää käymään ja kun sitten menen ei käykään.
        Eilen viimeksi sain sellaisen haukkuryöpyn, kun soitin hänelle ja kyselin kuulumisia.
        En oikein ymmärrä missä mennään.

että soittelit oikeaan numeroon?

• outo
        outo kirjoitti:

hyvä ystävä sietää vähän haukkumistakin, siis VÄHÄN. Ehkä hän ei ole varma oletko sinä edes ystävällinen koira.

• NanniDobermann
        outo kirjoitti:

hyvä ystävä sietää vähän haukkumistakin, siis VÄHÄN. Ehkä hän ei ole varma oletko sinä edes ystävällinen koira.

ongelmasi oikein on kun jäi levy päälle.

Kenellä on pönttö palannut, ei ole valot päällä?

Hyvästi olet heikoin lenkki!

• NanniDobermann
        outo kirjoitti:

mikä nyt siitä ottaa selvää kun noita numeroita on niin paljon, voihan se olla, että soitin vahingossa sinulle.

• outo

olevansa ketjun tärkein lenkki.Jos muistat vanhan sanonnan.......

• ellumari

vahva lenkki sinä olet,NanniDobermann.

Ystävällinen ja seurallinen.

Oletko vienyt itsesi tänään lenkille ulos raikkaaeen ilmaan?

Minä kävin ja oikein nautin syksyn kuulaudesta, sekä tapasin yhden erittäin mielenkiintoisen henkilönkin, jonka kanssa puhuimme eräästä ajankohtaisesta asiasta.
        Siitä myöhemmin.

• NanniDobermann
        outo kirjoitti:

olevansa ketjun tärkein lenkki.Jos muistat vanhan sanonnan.......

että se parhaiten jne.
        Oletkos huomannut että 17 palsta on siellä ihan ekana, ei tarvitsisi täällä olla viimeisenä?

Jos et löydä sinne, kyllä se äiti neuvoo.

• NanniDobermann
        ellumari kirjoitti:

vahva lenkki sinä olet,NanniDobermann.

Ystävällinen ja seurallinen.

Oletko vienyt itsesi tänään lenkille ulos raikkaaeen ilmaan?

Minä kävin ja oikein nautin syksyn kuulaudesta, sekä tapasin yhden erittäin mielenkiintoisen henkilönkin, jonka kanssa puhuimme eräästä ajankohtaisesta asiasta.
        Siitä myöhemmin.

Kävin lenkillä, sillä täällä on ollut aivan upea päivä.
        Tosin olen ollut vähän huonossa kunnossa, heräsin tunnin välein viime yönä, kun päätä särki, paleli ja oli muutenkin huono olo. Nyt on vähän parempi.

Eihän niin huono olo saa olla, ettei pystyisi ystävilleen heittää muutama rivi.

Syksy on aivan ihanaa aikaa!

• ellumari

Kävin lenkillä, sillä täällä on ollut aivan upea päivä.
        Tosin olen ollut vähän huonossa kunnossa, heräsin tunnin välein viime yönä, kun päätä särki, paleli ja oli muutenkin huono olo. Nyt on vähän parempi.

Eihän niin huono olo saa olla, ettei pystyisi ystävilleen heittää muutama rivi.

Syksy on aivan ihanaa aikaa!

Minua se enemmänkin passivoi ja saa vetäytymään omiin oloihini.
        Töihin on pakkokin mennä ja ulkoilusta en luovu, ennen kuin taivaalta sataa puukkoja, tai kirveitä.

Teatteriin menen aina kun joku suosittelee hyvää näytelmää.
        Tiedätkö, olen kriitikkojen kriitikko sikäli, että mielestäni arvostelut eivät mene läheskään aina kohdalleen, siis minun makuni kanssa ja niin arvostelen teatteri ja krjallisuuskritiikkiä.
        Eikö niin pidä tehdäkin!
        Nyt taas toin kotiini vinon pinon kirjoja ja luen tavallisesti ainakin kahta yht'aikaa.
        Onnistuu ihan hyvin.Tarkoitan, että kun luen tänään uutuus dekkaria, niin illalla voin lukea jotain klassikkoa ja molempien juoni ja ajatukset pysyvät selkeänä mielessäni.
        Eihän se mitään harvinaista olekaan, vaikka minun siskoni, enemmänkin yhden asian(kerrallaan)
        ihmisenä toivoo minun panostavan kulloinkin esillä olevaan asiaan (yleensäkin)ja olla keräilemättä liikaa kaikenlaisia elämyksiä ja kokemuksia.Olen vaan vähän sellainen hamsteri tyypi.

• NanniDobermann
        ellumari kirjoitti:

Minua se enemmänkin passivoi ja saa vetäytymään omiin oloihini.
        Töihin on pakkokin mennä ja ulkoilusta en luovu, ennen kuin taivaalta sataa puukkoja, tai kirveitä.

Teatteriin menen aina kun joku suosittelee hyvää näytelmää.
        Tiedätkö, olen kriitikkojen kriitikko sikäli, että mielestäni arvostelut eivät mene läheskään aina kohdalleen, siis minun makuni kanssa ja niin arvostelen teatteri ja krjallisuuskritiikkiä.
        Eikö niin pidä tehdäkin!
        Nyt taas toin kotiini vinon pinon kirjoja ja luen tavallisesti ainakin kahta yht'aikaa.
        Onnistuu ihan hyvin.Tarkoitan, että kun luen tänään uutuus dekkaria, niin illalla voin lukea jotain klassikkoa ja molempien juoni ja ajatukset pysyvät selkeänä mielessäni.
        Eihän se mitään harvinaista olekaan, vaikka minun siskoni, enemmänkin yhden asian(kerrallaan)
        ihmisenä toivoo minun panostavan kulloinkin esillä olevaan asiaan (yleensäkin)ja olla keräilemättä liikaa kaikenlaisia elämyksiä ja kokemuksia.Olen vaan vähän sellainen hamsteri tyypi.

olin nokosilla karkottamassa sitä huonoa oloani ja ilokseni huomasin viestin sinulta.
        Minäkin olen herkkä kritisoimaan kriitikoita vaikka ei olisi sen kummempi asia kun TV-ohjelmien arvostelu. Mitä järkeä enää on mitään katsoa kun kaikki on jo ruodittu valmiiksi asti, juonet ja kaikki.
        Olin myös aikaisemmin kirjojen suurkuluttaja, enkä laskenut kirjaa kädestäni ennen kuin olin viimeisellä sivulla, mutta miten onnistuu kahden kirjan juonessa pysyminen?
        Minulla oli yksi ystävä joka oli mestari noissa puuhissa. Hän saattoi lukea lapselleen satua, kutoa, katsoa TV:tä ja seurustella minun kanssa samanaikaisesti. Se oli huippusuoritus.
        Nyt minulla on sellainen tietopuolisten kirjojen "selailuvaihe" menossa.

Teatterissa on myös kiva käydä, aina voittaa huonon elokuvan. Tänä syksynä en ole vielä käynyt.

Uiminen on oikein minun intohimoni, saatan uida 1000-1500 m samalla reissulla. Altaassa saa karistaa kaiken sekä fyysisen, että henkisen pahoinvoinnin. Uudistun täysin aina joka reissulla.

Skorppionin kuuluukin olla kriittinen.

• ellumari

olin nokosilla karkottamassa sitä huonoa oloani ja ilokseni huomasin viestin sinulta.
        Minäkin olen herkkä kritisoimaan kriitikoita vaikka ei olisi sen kummempi asia kun TV-ohjelmien arvostelu. Mitä järkeä enää on mitään katsoa kun kaikki on jo ruodittu valmiiksi asti, juonet ja kaikki.
        Olin myös aikaisemmin kirjojen suurkuluttaja, enkä laskenut kirjaa kädestäni ennen kuin olin viimeisellä sivulla, mutta miten onnistuu kahden kirjan juonessa pysyminen?
        Minulla oli yksi ystävä joka oli mestari noissa puuhissa. Hän saattoi lukea lapselleen satua, kutoa, katsoa TV:tä ja seurustella minun kanssa samanaikaisesti. Se oli huippusuoritus.
        Nyt minulla on sellainen tietopuolisten kirjojen "selailuvaihe" menossa.

Teatterissa on myös kiva käydä, aina voittaa huonon elokuvan. Tänä syksynä en ole vielä käynyt.

Uiminen on oikein minun intohimoni, saatan uida 1000-1500 m samalla reissulla. Altaassa saa karistaa kaiken sekä fyysisen, että henkisen pahoinvoinnin. Uudistun täysin aina joka reissulla.

Skorppionin kuuluukin olla kriittinen.

Minäkin pidän, mutta vain kesällä ja meressä,sekä
        järvessä tietenkin.
        Uimahalleihin en oikein "luota." Erään ystäväni tytär oli saanut silmätulehduksen uimahallista.

Minulla on kapasiteettia tehdä paria kolmea asiaa yht'aikaa.

Tämä tietikone on aina auki ja kurkistan vain välillä onko mitään postia tai viestejä tullut.
        Musiikkia kuuntelen samalla kun luen ja joku on joskus sanonut ettei minulta jää mitään huomaamatta.
        Niin ,minä olen skorpiooni..todellakin syntynyt "kohta." Mikä sinä olet tähtimerkiltäsi?
        Taisit olla rapu?

• NanniDobermann
        ellumari kirjoitti:

Minäkin pidän, mutta vain kesällä ja meressä,sekä
        järvessä tietenkin.
        Uimahalleihin en oikein "luota." Erään ystäväni tytär oli saanut silmätulehduksen uimahallista.

Minulla on kapasiteettia tehdä paria kolmea asiaa yht'aikaa.

Tämä tietikone on aina auki ja kurkistan vain välillä onko mitään postia tai viestejä tullut.
        Musiikkia kuuntelen samalla kun luen ja joku on joskus sanonut ettei minulta jää mitään huomaamatta.
        Niin ,minä olen skorpiooni..todellakin syntynyt "kohta." Mikä sinä olet tähtimerkiltäsi?
        Taisit olla rapu?

olen vaakaNainen, joka kirjoitti synttäririimin sinulle sunnuntai-iltana.

merkkiäni hallitsee venus ja ilma
        sen vuoksi kaunis on minulle maailma

rauhaa ja sopusointua rakastan
        ystävälliseksi joskus kuulen sanottavan

taiteellisiakin taipumuksia mulla lienee
        kirjoitus kun mennessänsä vienee

Uinnista vielä sen verran, että naapurit yrittäneet houkutella avantouintiin, mutta siihen minusta ei ole. Se on liian kylmää touhua.
        Pidän paremmin siitä kesäisestä merestä ja syksyllä vain rannalta käsin.

itse olen huono keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa ja silloin kun keskityn en näe enkä kuule mitään muuta. Pystyn sulkemaan kaiken ulkopuolelle.

• ellumari

olen vaakaNainen, joka kirjoitti synttäririimin sinulle sunnuntai-iltana.

merkkiäni hallitsee venus ja ilma
        sen vuoksi kaunis on minulle maailma

rauhaa ja sopusointua rakastan
        ystävälliseksi joskus kuulen sanottavan

taiteellisiakin taipumuksia mulla lienee
        kirjoitus kun mennessänsä vienee

Uinnista vielä sen verran, että naapurit yrittäneet houkutella avantouintiin, mutta siihen minusta ei ole. Se on liian kylmää touhua.
        Pidän paremmin siitä kesäisestä merestä ja syksyllä vain rannalta käsin.

itse olen huono keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa ja silloin kun keskityn en näe enkä kuule mitään muuta. Pystyn sulkemaan kaiken ulkopuolelle.

ja jos on, niin sano vaan että et tahdo vastata ja voit sanoa vaikka, että mitä se sinulle(siis minulle)kuuluu!

Olisin vaan kiinnostunut, että oletko sinä myöskin se miss runoilija?

Tarkoitan kun kirjoitat runoja.

No vaakahan on oikein hyvä tähtimerkki, niitä parhaita, luulisin.

On tämä mukavaa, kun voi kirjoitella jonnin joutaviakin välillä, vaikka jokaisellahan on se vakava, järkeväkin puolensa.

• NanniDobermann
        ellumari kirjoitti:

ja jos on, niin sano vaan että et tahdo vastata ja voit sanoa vaikka, että mitä se sinulle(siis minulle)kuuluu!

Olisin vaan kiinnostunut, että oletko sinä myöskin se miss runoilija?

Tarkoitan kun kirjoitat runoja.

No vaakahan on oikein hyvä tähtimerkki, niitä parhaita, luulisin.

On tämä mukavaa, kun voi kirjoitella jonnin joutaviakin välillä, vaikka jokaisellahan on se vakava, järkeväkin puolensa.

muut ovat kysyneet samaa, mutta en ole Miss runoilija. Hänellä on vähän eri tyyli. Minä enemmän riimittelen kun ei aina se runosuoni syki.
        Kirjoitin aikaisemmin vaakaNaisena ja ruskattarena.

Tämä on mukavaa kun saa jutustella, tällainen yksineläjä kun olen.

Minulla meni vuosi sitten "sukset ristiin" pitkäaikaisen miesystäväni kanssa. Olemme edelleen ystäviä, mutta vain ystäviä. Soittelemme toisillemme jne. Asiat riitelivät emme me, sillä en pidä riitelemisestä. ´Hänellä ei ollut aikaa minulle ja haluan suhteelta enemmän mitä hän halusi antaa.

Olen sitä mieltä, että on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Tämä taitaa olla aika onnellinen olotila loppujen lopuksi kun lukee noita vaimon ja miehen sättimisiä. Vai mitä?

Sinä taidat myös elellä aivan itseksesi?

• ellumari

muut ovat kysyneet samaa, mutta en ole Miss runoilija. Hänellä on vähän eri tyyli. Minä enemmän riimittelen kun ei aina se runosuoni syki.
        Kirjoitin aikaisemmin vaakaNaisena ja ruskattarena.

Tämä on mukavaa kun saa jutustella, tällainen yksineläjä kun olen.

Minulla meni vuosi sitten "sukset ristiin" pitkäaikaisen miesystäväni kanssa. Olemme edelleen ystäviä, mutta vain ystäviä. Soittelemme toisillemme jne. Asiat riitelivät emme me, sillä en pidä riitelemisestä. ´Hänellä ei ollut aikaa minulle ja haluan suhteelta enemmän mitä hän halusi antaa.

Olen sitä mieltä, että on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. Tämä taitaa olla aika onnellinen olotila loppujen lopuksi kun lukee noita vaimon ja miehen sättimisiä. Vai mitä?

Sinä taidat myös elellä aivan itseksesi?

Menin eilen illalla nukkumaan, enkä ehtinyt kommentoida viestiäsi ja kertoa sinulle, että samalla lailla ajattelen "toimimattomassa" suhteessa elämisestä, kuin sinäkin.

Eli parempi yksin kuin riidellen.
        Minä olen yksineläjä, vaikka haaveilen koirasta. Sellaisesta sinun rotuisestai dobermannista, vaikka se onkin aika kova koira ja vaikea kouluttaa. Olisipa vain melkoinen turva myöhäisillä iltalenkeillä.
        Toisaalta kyllä minä jonkinlaista koulutus taitoa olen elämäni varrella joutunut hankkimaan. Maanantainakin menen kahdeksi päiväksi kouluttamaan..en koiria, vaan ihmisiä.
        Olen minäkin näillä palstoilla nähnyt vaimojen tyytymättömyyttä miehiinsä ja jos en aivan väärin muista, niin kovasanaisia ovat miehetkin olleet.
        Usein olen ajatellut, että en taitaisi mielelläni osaani vaihtaa. Mitään ei tosin saisi kylläkään mennä sanoman"vanhanapiikana", kun ei mitään tiedäkään. Ehkäpä kuitenkin tiedän jotakin minäkin...

• Taivaanrannanmaalari

Jospa kuviossa onkin joku kolmas tekijä, jota ystävättäresi ei sinulle kehtaa kertoa.
      Kuka asuu naapurissasi?
      Tai pelkääkö hän ehkä susia?

• NanniDobermann

olen pähkäillyt asiaa, koska syksyyn saakka hän kävi luonani ja nyt yllättäen asunkin väärällä suunnalla. Ei se suunta ole miksikään muuttunut ja naapuritkin ovat samat.
        Ymmärtäisin jos tämä olisi hänen taholtaan hienotunteinen tapa katkaista välit, mutta kun hän itse myös soittelee koko ajan, joten ei ole siitä kysymys.
        Eikä täällä ole näkynyt hirveästi "susiakaan", joten sekin teoria on poissuljettu.

• vesikko

Kaukana ihanilla Tyynenmeren saarilla, oliko se Tahitilla, eli tyytyväinen ja rauhantahtoinen heimo. Kun joku alkoi käyttäytyä odottamattomalla ja yllätyksellisellä tavalla ystäviään tai yleensä muita heimon jäseniä kohtaan, oli tapana todeta yks'kantaan että hän on "musu". Sitten asian annettiin olla.

• elluinkana

onko välit nyt kunnossa ystävättäresi kanssa? Mikä on nykyinen nikkisi?

• Mitä eroa sitten on siinä kun on vieraillut luonasi, siihen, kun vierailet hänen luonaan. Miten nämä tapaamiset erottuvat toisistaan, mitä paitsi hän kokee jäävänsä luonasi, mita äksöniä :) hänen luonaan on.
      Oudoltahan tuo kuulostaa ykskaks kun tulee vaadetta ettei kelpaa enää se yhdessäolo vaan pitää olla enemmän.

• "Jos vuori ei tule muhametin luo niin muhametti menee vuoren luo", tai jotenki noin se meni.

Joskus jokin asia, mitä ei tiedosta edes itse, voi aiheuttaa ahdistusta jotenkin, niin että tuntee olonsa vaivaantuneeksi. Sehän voi olla ihan jokin pikkujuttu, mikä tekee sen että ystävä ei voi jutella esim asioistaan luonasi vaan avautuu mieluimmin omalla "tontillaan", kotikenttäetu, sitä myös kutsutaan...

• -

kuis nyt?

• 11+6

Outo juttu. Olisko niin, että hänellä itsellään on joku ongelma. Mikä se sitten on, en tidä, ehkä alkoholi tai joku muu syy. Kokemuksesi kuulostaa jotenkin tutulta kun haluaisi tavata tai olla yhteyksissä, mutta jostain syystä se ei onnistu tai tilanne on jollakin lailla rajoittunut.
      Äärimmäisen vaikea tilanne?

• herkkänokka

ystäväsi mielestä asunnossasi haisee pahalta hänen nenäänsä, ei vaan kehtaa kohteliaana sanoa siitä sinulle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2173
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      427
      2061
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1412
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1410
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1303
    6. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1045
    7. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1022
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      256
      1000
    9. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      266
      997
    10. 131
      908
    Aihe