Miesten vaihdevuodet

veto pois

Eli vastailkaa miehet ja heidän puolisonsa, miten miesten vaihtarit näkyy ja tuntuu, vai eikö niitä huomaa? Mieheni 55v on alkanut enempi ja enempi viihtymään sohvalla televisio seuranaan. Ei kovinkaan paljon jää kiinnostusta kotitöille.

6

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SE ei riitä

      Anna kun arvaan, teillä ei ole seksiä kuin korkeintaan pari kertaa viikossa?

    • villitys varmaan?

      Se on jotain muuta,minulla näkyy elämän piristymisenä valtava halu harrastaa liikuntaa. Sohvallamakailu ei nappaa.Pesen ,siivoan, leivon touhuan kaikki itse,eikä tee kipeää. Kotni on viihtyisää melkein aina(koira). Mutta makukammarissa on hiljaista ,mielessä on;);););)54

    • 70 / 66

      Täydessä vedossa!

      Irrottauduttuani työelämästä 57-vuotisena aloitin intensiivisen kuntoilun.
      Elämänlaatu koheni kaikilla alueilla. Samoin piristyi perhe-elämä.

      65v alkoi tilanne olla kuin sillä harakalla jonka nokka tai pyrstö oli tervassa.
      Rankka kuntoilu söi energaa kotipuuhilta ja ilman kuntoilua olisi kotitouhukin alkanut hiipumaan.
      Terveys oli kohentunut jo ensimmäisen vuosipuoliskon aikana.

      Urheilulääkäri kirjoitti testoreseptin pienelle, kulutusta korvaaavalle määrälle.
      Energiaa on riittänyt kuntoiluun ja kotiin ilman vähäisintäkään havaintoa mistään vaihtareista.
      Alkosta on pysyttävä erossa eikä se sopisikaan 5 - 6 kertaa viikossa treenaavalle.

      Ps. Seuraan eturauhasen S-PSA tasoa. Heinäkuun lukema oli 1,8 kun >69v viitearvo max. on 6,7.
      Minun ikäiselle sitä ei enää ilmoiteta ainakaan tulosteessa.

      Kunhan tämä vain jatkuisi mahdollisimman pitkään.

    • vaihdevuodet tasan

      Kyllä miehillä tuntuu vaihdevuodet iskevän 50 jälkeen, ihan niin kuin naisillekin. Todellisuudessa ihan biologisestikin testosteronimäärä laskee ja saa aikaan vaihdevuodet. Mutta jos naisen halut vähenevät, niin tekevät myös miehen. Naisena voin vannoa, että mieheni on se joka sanoo seksille ei jaksa, en minä. Töissä voi myös miehissä huomata ihan samoja muutoksia kuin naisissa.

      • 70 / 66

        Miten voit naisena sanoa, että miehILLÄ tuntuu?
        Ehkä sinulla on kutina, että miehELLÄ tuntuu?
        Eiköhän tuossakin ole yksilöllisiö eroja!

        Oma S-Testoni, silloin kun se alkoi haittaamaan 65:na kuntoilua, oli 12. 7-kymppisen viitearvo 8.
        Tk-lekuri sanoi tasoni olevan täysin riittävä ikäiselleni.
        51v viitearvo on 29.
        Omani oli muutama kuukausi sitten 40.

        Naisilla muutos on jyrkkä, miehillä tasaisesti hiipuva.

        Minusta on luotettavampaa käsitellä standardisoituja lukuja kuin tuntemuksia.

        Ikääntyessä elintapojen ja fyysisen kunnon merkitys korostuu.
        Alkoa ja tupakkaa sohvalla maaten ja einespizzaa suuhun tunkien niin ei 6-kymppiseltä ukolta voi paljoa odottaa.


      • en sit tietä
        70 / 66 kirjoitti:

        Miten voit naisena sanoa, että miehILLÄ tuntuu?
        Ehkä sinulla on kutina, että miehELLÄ tuntuu?
        Eiköhän tuossakin ole yksilöllisiö eroja!

        Oma S-Testoni, silloin kun se alkoi haittaamaan 65:na kuntoilua, oli 12. 7-kymppisen viitearvo 8.
        Tk-lekuri sanoi tasoni olevan täysin riittävä ikäiselleni.
        51v viitearvo on 29.
        Omani oli muutama kuukausi sitten 40.

        Naisilla muutos on jyrkkä, miehillä tasaisesti hiipuva.

        Minusta on luotettavampaa käsitellä standardisoituja lukuja kuin tuntemuksia.

        Ikääntyessä elintapojen ja fyysisen kunnon merkitys korostuu.
        Alkoa ja tupakkaa sohvalla maaten ja einespizzaa suuhun tunkien niin ei 6-kymppiseltä ukolta voi paljoa odottaa.

        Kyllä se on tosi minä,kin aloitin kuntoilun3kk sitten rapakunnosta. Ei parempaa harrastusta voi olla,ollen ymmällä vieläkin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe