takaveto kelit alkamassa

taitava driftaaja

Nyt taas pääsee ajelemaa liukkailla kylki edellä

15

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etuveto voimaa

      No voi perse, taas joutuu näitä kahva edellä mönkijöitä alkaa ohittelee risteysalueella kun eivät pääse eteenpäin ja tukkivat liikennettä. Sama liikkeelle lähdöissä, pitäisi antaa varmaan vähän etuvetoisella työntöapua että muutkin pääsisi risteyksestä menemään.

      • bmw_328i touring

        Älä SÄ vitu siinä ala sun vitu n romulla lesoilee,pikku etuvetopoika kädetön kuski kuin apina. Mä lähen valoist paremmin ku sä ku laitan talveks painoa farmarin takakonttiin. Jäät kattelemaan kuule sen etuvetos nykivää ohjauspyörää ku pikkupoika kilin prsettä


      • luonnolinen poisto
        bmw_328i touring kirjoitti:

        Älä SÄ vitu siinä ala sun vitu n romulla lesoilee,pikku etuvetopoika kädetön kuski kuin apina. Mä lähen valoist paremmin ku sä ku laitan talveks painoa farmarin takakonttiin. Jäät kattelemaan kuule sen etuvetos nykivää ohjauspyörää ku pikkupoika kilin prsettä

        Kohta näitä driftaajia on ojanpohjat pullollaan, hienoa saadaan saksauitto Bemut pois liikenteesä, ainakin näiltä päättömiltä teinipupusilta.


      • wdscxwwwc
        luonnolinen poisto kirjoitti:

        Kohta näitä driftaajia on ojanpohjat pullollaan, hienoa saadaan saksauitto Bemut pois liikenteesä, ainakin näiltä päättömiltä teinipupusilta.

        Täytyykin strekkaa varaosalistat kuntoon, bemarin peltiosia.. Jotain voi toki oikoakkin.


    • hjhjkl-_ol,uk

      Painukaa vittuun leikkimästä liikenteessä!!!!!!!!!!!

      • takapotku V6

        painu ite viddduun ja mee hintti bussilla. liikenne ei oo tollasille osaamattomille nössöille tarkotetttu. siel driftaa tosi automiehet ja puikkelehtii tojojen ja muiden pas kojen välistä moottoritiel


      • _m,hjv mn
        takapotku V6 kirjoitti:

        painu ite viddduun ja mee hintti bussilla. liikenne ei oo tollasille osaamattomille nössöille tarkotetttu. siel driftaa tosi automiehet ja puikkelehtii tojojen ja muiden pas kojen välistä moottoritiel

        Kuuleppas poju, tosi automiehet leikkii radalla, ei liikenteessä. Jatka sinä vielä omia leikkejäsi hiekkalaatikolla, Ehkä sitten isona pääset radalle.


    • Valmet 412

      Ja näille valopäille annetaan ajokortti. Aika kiva laittaa oma napero koulutielle kun samoilla väylillä kulkee näinkin älykkäitä yksilöitä tonni rautaa ympärillään.

      Pieni vinkki: jos kelaat ääliömäisyydelläsi jonkun lapsen tuolla liikenteessä niin toivo että poliist korjaa sut talteen ennen mua.

      Hyvä puoli on se että nämä valopäät kerätään yleensä muovisäkkiin ennenkuin saavat aikaan sen suurempaa vahinkoa muille.

      • takapotku v6

        pi pi pi pii pii pi pii piii pipi pii pi piii kuuluu mun korvaan sun itkut


      • no hätä
        takapotku v6 kirjoitti:

        pi pi pi pii pii pi pii piii pipi pii pi piii kuuluu mun korvaan sun itkut

        Darwinismi korjaa nämä pois jatkamasta viallisia geenejä.


      • lapsenteko kortille
        no hätä kirjoitti:

        Darwinismi korjaa nämä pois jatkamasta viallisia geenejä.

        Sitä ennen moni niistä valitettavasti vaan ehtii aiheuttaa arvaamatonta vahinkoa.


    • neliveto määrää

      Mitä ne vajaavetoisten kuskit täällä meuhkaa? Nelivetokelit sieltä on tulossa.

    • mulkut

      "Ja näille valopäille annetaan ajokortti"

      Ei niille mitään korttia ole annettu. Ne on saaneet sen muropaketista, ja nyt ollaan niin automiestä että..... Ajellaan kännissä katsastamattomalla (ei menny läpi, ja korjaus kallista) pemarilla, ja poliisin näkyessä lähdetään karkuun, mutta yritys päättyy joka kerta nolosti. Sitten kun muropaketista saatu kortti on "kuivumassa", niin lähdetään edelleen urheilemaan liikenteeseen poikaystävän kanssa, kännissä tietenkin, ja taas jäädään kiinni, niin kriminaalin ura onkin sitten saatu hyvään alkuun..........

    • sitroen.

      Takatyöntöinenhän jää liukkaalla kiinni tasaisellakin. Ei tarvita edes sitä herneen kokoista kokkaretta rattaan eteen. Kokemuksesta: sitroen.

      • Volvo 960

        Kaverin jonka ajokokemus ja osaaminen noin heikkoa ja nimimerkkikkin "sitruuna" kertoo ettei sulla mulkerolla ole mitään käsitystä autoilusta. Takavedolla pärjää hyvin talvellakin, kun hyvät renkaat. Ymmärrä se sieltä surkean sitruunasi sisältä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe