Eronneet useampi kuukausi sitten ja tämä nainen on nyt menossa kanssani pippaloihin. Tämä "kaveri"(aina jotain vailla oleva ärsyttävä äijä) ilmeisesti on kuullut tai vainonnut tämän ja kokoajan kyselemässä mitä tänään, mitä huomenna, voiko tulla myös. Tämä nainen on siis kiinnostunut minusta ja muutaman viikon moraalisen pohdinnan jälkeen suostuin hänen kanssa ulos lähtemään, mutta nyt sen exä ei jätä minua rauhaan ja alkaa oikeasti mennä hermot. Nyt tekee mieli vaan lyödä hanskat tiskiin ja antaa asian olla... Mitä itse tälläisessä tilanteessa tekisit?
"Kaverin" ex kiinnostunut minusta ja "kaveri" vainuaa?
3
181
Vastaukset
- älä luovuta
Tällä hetkellä kannattaisi kysyä itseltäsi että onko tuo miespuolinen edes oikea ystävä, kun ei halua että edes kokeilet miten kävisi :/ tuntuu vain suojelevan "omaa reviiriään", kun käyttäytyy noin epämiellyttävästi.. jätä mies huomiotta ja keskity naiseen niin kauan kuin teillä vain mahdollisuutta piisaa. Mieti jos menisi elämäsi nainen ohi vain jonkun exän hullun kaytöksen takia?
- suomi24-pettäjät ry
http://treffit.suomi24.fi/profile/53918
Juu saa ja saa hakea seuraa vaikka olisi jo ennestään pettäjä ja uutta pettämistä hakemassa vrt. linkki!
Treffit / suomi24 - kokeile
Anna palaa vaan! Mistä tiedät vaikka "kaverisi" ex olisi elämäsi nainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203