Anoppi sanoi vauvalle Haista paska!

Ei hauskaa

Siinähän se otsikossa jo olikin. Nukutti ja vauva nukkui vain puoli tuntia. Vauva vain hymyili anopille ja kuvitelkaa mitä hän sanoo! Haista paska! Ja toinen hymyilee ja napittaa silmiin. Ei hauskaa ainakaan minusta.

8

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johannesnesnes

Minusta oli hauska läppä. :) Vauva ei mitään tajunnut. Hymyili vaan onnellisena, heh.

• ftgjjih juu

Onko se anoppisi suorapuheinen? Käyttääkö kirosanoja joka toisena sanana ja puhuu mitä sylki suuhun tuo? Vauva ei tosiaankaan vielä ymmärrä puheen sisältöä.

• 9521

Huumoria. Ei sen kummempaa. Älä nyt ota kaikkea niin täydestä, elämä ei aina olen niin vakavaa.

• 0100

Niin. Kai mä oon tosikko sitten, mutta en vois koskaan sanoa vauvalle niin :(

• Huu-huu-huumoria
        0100 kirjoitti:

Niin. Kai mä oon tosikko sitten, mutta en vois koskaan sanoa vauvalle niin :(

Nyt ei oikein avaudu. Mikä siinä oli huumoria?
        Elämä ei tietenkään ole vakavaa, mutta en ole eläissäni nauranut tuollaiselle heitolle.

Ei ole vauvankaan velvollisuus oppia nauramaan mummon tokaisuille.
        Mutta jos mummo sitä toivoo, niin kyllä lapsesta nokkavan hölösuun nopeasti saa kasvatetuksi.

• Voi kakka mikä mummo!
        Huu-huu-huumoria kirjoitti:

Nyt ei oikein avaudu. Mikä siinä oli huumoria?
        Elämä ei tietenkään ole vakavaa, mutta en ole eläissäni nauranut tuollaiselle heitolle.

Ei ole vauvankaan velvollisuus oppia nauramaan mummon tokaisuille.
        Mutta jos mummo sitä toivoo, niin kyllä lapsesta nokkavan hölösuun nopeasti saa kasvatetuksi.

Kaikenlaisten ihmisten kanssa täällä joutuu opettelemaan luovimaan. En tykkäisi minä, jos joku sanoisi edes lemmikilleni haista paska. Kummallista käytöstä mummolta. Jos se oli tilannehuumoria siinä, että vaavilla oli haisevat vaipoissaan, niin silloin ok, vaikken itse sanoisi vaaville paska, vaan kakka. Ei ymmärrä vaavi vielä, mutta myöhemmin ymmärtää, oska kieli opitaan ympäristössä puhutusta kielestä ja kielenkäytöstö.

• Tiia-Liisa

Ei ole helppoa sullakaan. Minä taas kuulin vasta vuosien päästä naapurilta, että anoppi (asuu 500m päässä) oli sanonut naapurille, että HÄN on kasvattanut MEIDÄN lapset. Hohhoijaa, ei varmaan. Ei asuta edes samassa taloudessa emmekä ole ottaneet häntä meidän arkeen. Molemmat mummot ovat olleet tasa-arvoisia asuinpaikasta riippumatta. Minusta sinun täytyisi vaan opetella sanomaan oma kantasi asiaan silloin kun tilanne on "päällä" eikä vaieta. Itse olen aikoinani tehnyt sen virheen.

• haistite

joo.. kyllä ne sen haistttelun oppii kuitenkin melko pieneä että ihan sama, vaikka mummo leikillään paskaa haistttelee niin voi vielä vuoden sitä harrastaa, ilman että vauva muistaa siitä 4 vuotisena sanaakaan.. varmaan ollut ne tavarat housuissa, eli tilannehuumoria.. on täällä tiukkapipoista menoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      70
      2352
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1548
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      71
      1329
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1322
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      128
      1207
    6. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      138
      1064
    7. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1031
    8. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      70
      1018
    9. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      118
      971
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      73
      969
    Aihe