Olisiko ketään halukasta

auxin

nuorta naista antaan kokemuksia atm:lle normaaliin seksiin pientä korvausta vastaan.
Ns. oikeissa huorissa ei viitsi käydä, kun se ei mielestäni vastaa normaalia tilannetta. Kokisin sen kiusalliseksi.
Tarkoituksena olisi päästä estoista ja kiinni normaaliin parisuhde elämään myöhemmin.....
Tietenkin jos jotain kiinnostaa ilmankin tehdä tälläistä, niin ei ole mitään sitä vastaan.
Jos joku haluaisi harjoitella mun kanssa treffaamista ja koko hoitoa alusta loppuun.
Niin, minä kaipaan harjoitusta. Eihän kukaan yksinäisyydessään voi vapautua ja olla mailman napa missään asiassa. Sitä tarvitsee vuorovaikutusta ja kontaktia naiseen päästäkseen eteenpäin. Ei nää jutut tuu itsekseen.
Normaali ruumiinrakenne/paino/pituus/siisteys. En oikeastaan edes tiedä mikä minun ongelmani on.

19

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainennnnnmmm

Joo, harjotellaan vaa. Se on 1000€/tunti..

• ei aloittaja

Voisin maksaa 250 euroa tunnista jos olet nuori ja nätti.

• auxin

Justhan sanoin, että ns. normaalista maksullisesta seksistä en ole kiinnostunut!
        Emme tuijottaisi kelloon lainkaan. Aamulla kun heräisin hänen vierestään söisimme aamupalaa siinä ja lähtiissä saattaisin unohtaa esim. satkun hänen pöydälleen. Tähän tyyliin.

• ihme vaatimuksia

Miksi pitää olla nuori ja muutenkin kaikin puolin "normaali"? Mitä niin erikoista sinussa muka on, että voit tuollaisia vaatimuksia mielestäsi esittää? Maailmahan on miehiä täynnä.

• auxin

Eipä ne ollu vaatimuksa tuossa lopussa kun kuvailin itseäni lähinnä.
        Nainen voi olla nuorehko taikka iällä ei ole oikeastaan mitään merkitystä. Kumminkin hoikka/normaali vartaloltaan, koska sitä olen itsekkin.

• ht ...

Heh. Jos edes ammattilais-maksulliset ei ikinä suostuisi diiliin jossa viettävät koko yön kanssasi ja sinä jätät 100e pöydälle aamulla, niin kuinkakohan luulet "normaalin" maksuttoman naisen siihen suostuvan. :D

Ihan hyvä (vaikkakin täysin epärealistinen) yritys kaikesta huolimatta.

btw. maksulliset taitais veloittaa jostain koko yöstä lähemmäs 1000e, joten tuo tarjoamasi summa ei nyt ole ihan markkinahintojen mukainen. ;)

Ja jos haluat seksiä ns. "vähemmän käytetyn naisen" kanssa, niin hinnan tietysti pitäisi olla korkeampi, eikä matalampi. Jos rahaa löytyy, niin kokeile tarjota vaikka 5 000 euroa aina yöstä niin alkaa ehkä niitä halukkaita löytyä. ;)

• M44v

Maksulliset ottavat koko yöstä 500 - 1000 euroa. Minä olisin saanut 25 vuotiaan maksullisen koko yöksi 600 eurolla ja olisi pitänyt olla joku tasokas hotelli Helsingin keskustassa.

• auxin

Hulluko sinä olet? Antaahan ne naiset ilmatteeksikin kaiket yöt ihmisille, joten onhan satanenkin jo helvetisti enemmän kuin ei mitään lisänä hyvä pano ja takuuvarma orgasmi. Lähinnä ajattelin jotain opiskelija tyttöä, taikka sitten kaikkein parashan olisi jos rahaa ei vaihdeta lainkaan. Kaks puutteessa elävää ihmistä vain nussisi keskenään. Sehän se jo kuulostaa hommalta. Rahalla ostaminen on aina perseestä, ku tulee kaikille vaan paskat fiilikset koko hommasta.

• ????
        auxin kirjoitti:

Hulluko sinä olet? Antaahan ne naiset ilmatteeksikin kaiket yöt ihmisille, joten onhan satanenkin jo helvetisti enemmän kuin ei mitään lisänä hyvä pano ja takuuvarma orgasmi. Lähinnä ajattelin jotain opiskelija tyttöä, taikka sitten kaikkein parashan olisi jos rahaa ei vaihdeta lainkaan. Kaks puutteessa elävää ihmistä vain nussisi keskenään. Sehän se jo kuulostaa hommalta. Rahalla ostaminen on aina perseestä, ku tulee kaikille vaan paskat fiilikset koko hommasta.

"kaksi puutteessa elävää nüssisi"

Kun selaat vaikka iskuria tms, huomaat, että seksiseuraa hakevia naisia on pieni murto-osa miehiin verrattuna. Siellä on hyvin korkeatasoisia ja kokeneita (naisen tyydyttämisen osaavia) miehiä. Miksi nainen valitsisi opetustuokion kokemattoman ja alempitasoisen miehen kanssa? Mitä se nainen siitä saisi?

• ht ...
        auxin kirjoitti:

Onpas kumma kun sanot että rahalla ostaminen on perseestä, mutta juurihan olit itse selittämässä että unohtaisit satasen naisen pöydälle. :D

Niin. Jospa vaikka sopisit sen ihan perus h*orankin kanssa että vain "unohdat" sen rahan pöydälle, niin silloin se ei olisi maksullista seksiä.

Ja arvaapa moniko mies haluaisi sen sopusuhtaisen parikymppisen opiskelijatyttösen, joka olisi valmis satunnaiseen seksiin ilman että rahaa vaihdetaan. :D

Ei muuta kuin onnea etsintään. Kyllähän noita seksisuhteilijoita löytyy. Eikä sinun tarvitse kuin olla kaikkia niitä tusinoita muita hurmureita parempi niin joku nainen varmasti valitsee sinut siihen hommaan.

Plussaksi sinulle täytyy lukea että löytyy selvästi itsevarmuutta, sitähän ne naiset haluaa. ;)

• so busted

Kyllä ht tietää h.orien hinnat.

• 3+4

ht = huoratietäjä

• ht ...

Busted? Olenhan minä nyt muutenkin aika avoimesti aiheeseen liittyen kaikenlaista täällä sepostanut.

Ja totta kai minä tiedän hinnat. Pitäähän sitä selvää ottaa kaikista mahdollisista naisen saantikeinoista. ;)

Jos ei olisi tossa kesällä olisi jo tullut se ensimmäisen kerta koettua, niin kyllä sitä nyt aina olisi voinut jonkun lähemmäs 1000e maksaa siitä ensimmäisestä kerrasta kauniin ja kivan naisen kanssa.

Mutta nyt ei oikein ole enää motiivaatiota maksaa jostain "täysin turhasta" puuhasta tuollaisia hintoja. Mieluumin nautiskelen sillä rahalla vaikka joka viikonloppu jostain hyvästä ravintolaruuasta.

• ätmi
        ht ... kirjoitti:

Busted? Olenhan minä nyt muutenkin aika avoimesti aiheeseen liittyen kaikenlaista täällä sepostanut.

Ja totta kai minä tiedän hinnat. Pitäähän sitä selvää ottaa kaikista mahdollisista naisen saantikeinoista. ;)

Jos ei olisi tossa kesällä olisi jo tullut se ensimmäisen kerta koettua, niin kyllä sitä nyt aina olisi voinut jonkun lähemmäs 1000e maksaa siitä ensimmäisestä kerrasta kauniin ja kivan naisen kanssa.

Mutta nyt ei oikein ole enää motiivaatiota maksaa jostain "täysin turhasta" puuhasta tuollaisia hintoja. Mieluumin nautiskelen sillä rahalla vaikka joka viikonloppu jostain hyvästä ravintolaruuasta.

Kerro ensimmäisestä kerrasta, mistä sitä sait?

• :-D:-D:-D:-D:-D
        3+4 kirjoitti:

ht = huoratietäjä

ht = huorintekijä

• Ätmi-Runkkari

Tarjoukseni on korkeintaan 500 euroa illalta. Ihan turha kinuta yhtään enempää.

• 5+7

EI paha ajatus. Ei minultakaan olisi pois, jos kävisin sun kanssa treffeillä, vaikka olisitkin luuseri niin, jos en muutenkaan sua mies-mielessä ajattelisin, niin olisi siitä ainakin sinulle hyötyä. Seksiä en kyllä tarjoaisin, paitsi, kukapas tietää, ehkä oletkin erittäin älykäs ja veisin jalat alta :) Ihan hauska ajatus. Pitää miettiä onko mulla aikaa ja mistä päin itse asut...

• juu juu.

Baarista saa ilmaista naista. Jos laittaa 500 euroa vaatteisiin ja osaa edes hiukan puhua nii saa naista. Naiset on aika tyhmiä kuitenkin..

• Ätmi-Runkkari

En osaa puhua joten parempi mennä suoraan maksulliselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe