on paras saunajuoma?
Mikä
10
<50
Vastaukset
Vesi
- Myymälän Johtaja
Eikö olut maistu herralle?
- Myymälän Johtaja
runontaja kirjoitti:
Mieluummin ruuan kanssa.
Aivan, mutta useinhan saunan jälkeen otetaan einekset esille eli syödään jotain suolaista kuten kraavia lohta.
Myymälän Johtaja kirjoitti:
Aivan, mutta useinhan saunan jälkeen otetaan einekset esille eli syödään jotain suolaista kuten kraavia lohta.
Grillattu makkara on parempaa ja kalan kanssa en juo olutta. Graavilohen kanssa pelkästään snapseja
Vesi ja/ tai vissy.
- Myymälän Johtaja
Niin, vettä ja vissyä voi käyttää plissinä.
Myymälän Johtaja kirjoitti:
Niin, vettä ja vissyä voi käyttää plissinä.
"plissinä".. ai blandiksena? Joo tietysti, mulle ne kelpaa ihan sellaisenaan raakana. Parasta janojuomaa.
Vissy / Kalja / jääkylmä suodattamaton omenasiideri, riippuen seurueesta ja onko esim. saunan päälle lähtö kartsalle.
- Jee Jee
Aito kotona tehty sahti, 3 dl kolpakollinen.
Sitä saa vaan niin harvoin et maistuu kun on tarjolla.
Yleensä virvokkeena on viccyvesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646148
- 755369
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783