Onko työttömän miehen helppo saada työtöntä naista? Vai etsivätkö nämä naiset pääsääntöisesti hyvin toimeentulevaa elättäjää? Mulle kelpaisi työtön, kun itsekin olen no, en ihan kokonaan työtön, mutta silloin tällöin pätkäpaskaduunia tekevä tyyppi. Eli en paljon työtöntä parempi kuitenkaan. Ihan paska tyyppi loppujen lopuksi. Eli ei kyllä kannata naisten tutustua. Paitsi jos on itsekin paska ja etsii kaltaistaan. Ehkä sitten. Tai sitten ei. Näin on homma joo.
Työtön nainen
5
105
Vastaukset
No jos sä pidät itseäs paskana, niin eiköhän me muutkin sitten.
En usko että se varsinainen työttömyys on kenellekään se ongelma. Jos tyyppi vaan lorvii himassa ja räkii kattoon, niin sitähän ei katsele Erkkikään (eikä Erkki-täti). Mut jos mies on muuten elämänasenteeltaan aktiivinen, niin ei se työttömyys niin hirveä ongelma ole.- Räkänä
Kyllä Erkki on hyvä mies, Erkki-tätistä en tiedä kun en tunne. Erkki ei ole paska ja Erkki tietää, tämänkin asian. Erkki sanoisi että paska oot kyllä ja paskana pysyt, jos et sitten töitä sattuisi saamaan. Neuvona antaisin itse kun Erkki on nyt ulkomailla, että jos kattoon räkäsee, niin ei pidä mennä alle seisomaan koska räkäpalleron on taipumus valua alaspäin, ei muuten mutta se lima ei ole niin mukava naamasta sormeilla pois.
Naisille kelpaa kuka vaan, paitti paskat ja joku muu.
- Swet pants
Työtön mies ei saa naista. Työssä olevakaan mies ei saa naista jos ei tienaa 4000 käteen kuussa. Tiedän monia jotka tienaa mutta eivät saa naista ja tiedän muutaman jotka on työttömiä mut niillä on lapsia ja vaimo.
- kahden pienen äiti
Kyllä työtön mies on ehdoton turn off, kiss my ass and bullshit. Turha kaunistella totuutta.
- sohvalla päivät
Minä työssäkäyvä nainen seurustelin työttömän miehen kanssa melkein vuoden, ei se työttömyys mitään haitannut, mutta just se "räkiminen kattoon" ei minkäänlaista aktiivisuutta mihinkään suuntaan, ei koskaan edes halua töihin kuulemma.
Joten se otti pannuun, joten jätin hänet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101199- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763