Vaatteita verkkokaupasta KYSELY

MSBT

Vaatteita verkkokaupasta KYSELY

Teen koulussa tutkimusta pukeutumiseen painottuvasta verkkomyynnistä. Olen teettänyt muutaman kysymyksen(9) ja toivoisin, että mahdollisimman moni jaksaisi vastata. Toivon myös että te jotka ostatte harvoin tai ette koskaan vastaisitte mahdollisimman moneen kysymykseen. Huomaa että kysymykset(2-9) liittyvät nimenomaan pukeutumisen verkkokauppoihin. Kiitos kaikille vastanneille etukäteen.

1.Ikä ja sukupuoli?
2.Kuinka usein ostat vaatteita verkkokaupoista?
3.Mitä yleensä ostat(paitoja,kelloja,sukkia,jne)?
4.Kuinka paljon kulutat kuukaudessa tai vuodessa?
5.Mistä verkkokaupoista vaatteesi ostat?
6.Mitä hyvää verkkokaupassa on?
7.Mitä huonoa verkkokaupassa on?
8.Miksi valitsit verkkokaupan?
9.Vapaa sana(kokemuksia,mielipiteitä, jne)

3

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmm.

      Positiivista on jos saa tuotteen postiluukusta.
      Yleensä ostan paitoja ja sukkia.
      Nelly on yksi suosikki.

    • yhdeksän

      1. 21 N
      2. noin. 1/kk
      3 alusvaatteita, sukkahousuja ja mekkoja
      4. Tänä vuonna olen kuluttanut noin 250-300€ netistä tilattuihin vaatteisiin
      5 lähinnä hersecret, (ellos), stockmann
      6. löytää nopeasti sen tyylisiä vaatteita mitä haluaa
      7. joskus tuote ei ole 100% sitä mitä vaatteiden myyntisivut sanovat ja joutuu maksamaan postikulut
      8. Netissä ei tule tehtyä hätiköidysti ostoksia ja pystyy palauttamaan tai vaihtamaan tuotteen.

    • Clarissa1

      1. 51 vuotta, nainen
      2. Kuukausittain
      3. Eniten tulee ostettua takkeja, jalkineita ja laukkuja
      4. Kuukaudessa menee yleensä vaatteisiin n. 500 – 700 €, toki kaikki ei mene verkkokauppoihin. En muista sellaista kuukautta, että olisi mennyt alle 500 €, jos se ei mene kokonaisuudessa vaatteisiin se menee sisustusjuttuihin. Vaatteet ovat yksinkertaisesti yksi harrastuksistani. Rakastan kauniita vaatteita.
      5. Eniten olen viime aikoina ostanut Zalandolta, mutta ostan myös Boozilta, Spartoosta, Elloksella, Footwaysta, Bubbelroomista ja Stockmannilta.
      6. Valikoima on niin laaja, ja yleensä löytyy kokoja, ja voi käyttää kokohälytyksen jos oma koko on loppu, sillä systeemillä olen saanut monet ostokset tehtyä. Verkkokaupoilla on myös usein hyvät alennukset, esim. tänä syksynä ostin muutama kappale aitoja nahkatakkeja Elloksesta, hinnaksi jäi n. 35- 45 euroa/takki.
      7. En ole tähän mennessä huomannut mitään huonoa, ostan aina laskulla, joten en maksa mitään etukäteen, enkä sellaisista tuotteista jonka palautan. Suurimmalla osalla on ilmainen toimitus ja palautus, esim. Zalando, siksi se on myös yksi niistä eniten käytetystä.
      8. En oikeastaan tietoisesti valinnut verkkokauppaa, hurahdin vain siihen ihan täysin kun näin heidän valikoimansa, esim. Gabor merkkisistä kengistä ja saappaista. Kuten jo kohdassa 6 mainitsin, valikoima on niin paljon laajempi kuin missään tavallisessa kaupassa, saa myös sellaisia merkkejä mitä ei edes Suomessa myydä. Zalandolla on jatkuvasti joku alekoodi voimassa, että melkein aina voi ottaa 10 % pois normaalihinnasta. (Ei tavallinen kauppa anna jatkuvasti 10 % alennus)
      9. Minulla menee huomattavasti enemmän rahaa vaatteisiin nykyään, vaikka olisin viime viikolla tilannut uudet saappaat, voin tilata seuraavalla viikolla taas uudet, jos silmiini osuvat ihanan malliset. Haluan kuitenkin korostaa, että tämä ostelu ei ole vienyt minua vararikkoon, maksan aina koko summan laskulla pois, lainoja ei ole. Uskoakseni kuitenkin tavalliset kaupat tulevat vähentymään, he eivät jatkossa tule pärjäämään verkkokaupoille. Ilmoittihan juuri eilen Seppälä sulkevansa osa myymälöistään. Toisaalta se on sääli, mutta ihminen ostaa kuitenkin sieltä mistä saa haluamansa sopivaan hintaan. Minusta kenkäkaupoissa on niin tylsän malliset ja väriset kengät ja saappaat, etten muista koska olisin viimeksi ostanut kaupasta jalkineita. Kauppiaat eivät uskalla ottaa sisään mitään muuta kun pääasiassa mustaa. (ainakaan tässä keskikokoisessa kaupungissa jossa asun). Olen tänä syksynä ostanut esim. kirkkaanpunaiset matalat pitkävartiset saappaat, viininpunaiset korkeakorkoiset saappaat, Gaborin bordeaux punaiset matalat saappaat. Kaikki Zalandolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe