Harvinaista,eikö palstavahtijoksu olenkaan kotona?Reinojankutusta myös viikonvaihteena...
Reinostansa jankkaava
13
<50
Vastaukset
- Palstavahti Joksu
Joksu ei päässyt nyt lomille ! Joksu oli ollut tuhma hoitajilleen.
- säälijä
Tämä ketjun aloittanut on aamupäivän ajan yrittänyt kymmenillä viesteillä härnätä jotakuta vastaamaan. Turhaan. Säälittää.
minä nyt ystävällisesti vastaan sinulle. Vastaan nyt vaikka että "PÖÖÖÖ!" - PÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
säälijä kirjoitti:
Tämä ketjun aloittanut on aamupäivän ajan yrittänyt kymmenillä viesteillä härnätä jotakuta vastaamaan. Turhaan. Säälittää.
minä nyt ystävällisesti vastaan sinulle. Vastaan nyt vaikka että "PÖÖÖÖ!"Tuskin osaat edes rumatikistä asiallisesti kirjoittaa.
- Palstavahti Joksu
Reinosta höpöttäjä Joksu, on nyt uuvahtanut.
Ei kestä kauan, kun taas alkaa tutut höpinät- Hyvä puhallin
Rumatikistä kun vinkkaa ,Reinostahöpöttäjä ilmaantuu,muuten hyvä puhallin suvellä.
- jäminki
Reino oli ollut eilen akrobaatio-esityksessä. Ensimmäinen numero oli perseet olalle, toinen nakit silmille ja kolmas lärvit ruttuun.
Näin ollen on hän nyt väsähtänyt moisen suorituksen jälkeen ja kaipaa lepoa.
Eiköhän tuo iltaan mennessä virkoa ja ylennä meidän mieltä syvällisillä viisauksillaan. - Joksu kysyy
jäminki kirjoitti:
Reino oli ollut eilen akrobaatio-esityksessä. Ensimmäinen numero oli perseet olalle, toinen nakit silmille ja kolmas lärvit ruttuun.
Näin ollen on hän nyt väsähtänyt moisen suorituksen jälkeen ja kaipaa lepoa.
Eiköhän tuo iltaan mennessä virkoa ja ylennä meidän mieltä syvällisillä viisauksillaan.Käytetäänkö rumatikkiä ilmatyynyaluksissa??
- Kesäreissaja
Mikä laite on paljon juttelemanne Rumatikki,kannattaako hankkia ?
- se on on reino
Olen poikkeuksellisesti paikalla,se on Reino on se vähän jokinenkin keskisuomesta reino se on on
- Tyäeläkeläinen
se on on reino kirjoitti:
Olen poikkeuksellisesti paikalla,se on Reino on se vähän jokinenkin keskisuomesta reino se on on
Rumatikki meilläkin on ja pankissa rahaa,pistäkää paremmaksi.
- Reinohöpöttäjä Joksu
Tyäeläkeläinen kirjoitti:
Rumatikki meilläkin on ja pankissa rahaa,pistäkää paremmaksi.
Niuvan päiväsalissa on tänään iltamat. Tervetuloa
- Rumatikki Reinotta
Reinohöpöttäjä Joksu kirjoitti:
Niuvan päiväsalissa on tänään iltamat. Tervetuloa
Rumatikki mullakin on muttei Reino silti pyöri miellessäni.
- Joksu Kuopiosta
Rumatikki Reinotta kirjoitti:
Rumatikki mullakin on muttei Reino silti pyöri miellessäni.
Oikeilla ihmisillä pyörii pim,pero mielessä. Joksulla ainoastaan Reino höpötukset ja rumatikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770