sitä on taas kalsarikännikansa herännyt uuteen päivään ja valmistautumaan autoliikkeitä sättimään. Onko nyt varmasti pussikaljaa riittävästi, että pääset oivaan vireeseen ja runosuonesi sykkii enemmin, kuin edes itse kuvittelit. Tässä on myös omat vaaransa 1) tulee paljon kirjoitus virheitä 2) et pysy asiassa 3) jos tunnet hyvänolontunnetta olet mokannut täydellisesti ( ei hätää jos tajusit piiloutua nimimerkin taakse ) 4) kuitenkin, jos tällä palstalla olet, niin todellinen luuseri kuten minäkin
Uhmakkaana
5
68
Vastaukset
- Johan86
Pevkele mä kivjoitan mitä mä haluun. Siihen ei hellat eikä mitkään voistot voi puuttua. Piluako täällä kyttäätte?
- Turpei
Ilta alkaa hämärtää ja pikkuhiljaa pussikalja patet alkaa avautumaan, kuhan on ensin hakannut muijan nöyräksi ja ajanut kakarat naapuriin. Siinä taas kateus autokauppiasta kohtaan muistuu mieleen, just sitä joka pani paten muijjaa. Ei muuta, kun runosuoni kukkimaan ja muutamat terävät loitsut tänne, niin siitä saa kauppias murhetta pitkäks aikaa. Kauppias vaan miettii oliko se edes sen väärti muija.
- KauppiasEliMyyjä
Tarkoitatko liikkeenharjoittajaa kenties?
Kauppias ja myyjä kun ovat sama asia. Johtoporras on erikseen. - Turpei
No ei kai minkään autoliikkeen johtoportaassa oleva hässis jonkun Gåranin muijaa. Taso pitää säilyttää.
- Dildersson
Eilen myöhään illalla tänne kirjoittelin juttuja.
Lähempänä keskiyötä alkoi ramaisemaan niin nukahdin sitten tietokoneen äärelle.
En tiedä miten ja miksi, mutta aamulla heräsin oudon tunteen kanssa.
Tuntui aivan kuin paska tulisi juuri ulos takapuolesta.
Tarkemmin kun vastaheräneenä katsoin ympärilleni niin tajusin olevani ilman housuja.
Edelleen outo tunne anaalissa tajusin, että minähän istun dildon päällä.
Ihme juttu koska emäntä on työkomennuksella ja olen koko viikon yksin.
En ymmärrä miten dildo on päätynyt perseeseeni samalla kun olin nukkumassa.
Talon ovet oli kiinni eli kukaan ei ole käynyt sitä laittamassakaan.
Jos pitää jotain positiivista keksiä, niin paskallakäynti oli helppoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740