rinnat

saako yhtään riippua?

Kun olin nuorempi, sain päähäni istutettua ajatuksen että miehet katsovat vain isoja rintoja eivätkä muut kiinnosta ketään. Ei pelkkiä DD mutta väh c. Olin vittuuntunut aa/a tisseihini ja itseasiassa pari miestäkin on minulle sanonut melko ilkeästi että onpa sulla pienet tissit ja siitä vasta masennuin. ... Miehet ei minua muutenkaan juuri katselleet ja ajattelin sen johtuvan siitä kun olin niin epänaisellinen. Nyt sitten vanhempana lapsen saannin jälkeen rinnat löytyy mutta ne riippuvat. Onko se automaattinen turn Off miehelle? ! Voi kun olisin ennen osannut nauttia! Nyt löydän kokoajan keskusteluja siitä että rinnat kun rinnat kunhan on terhakat! Onko kaikilla naisilla oikeasti terhakat, olenko ihan friikki?! Eli ei sillä koolla olekaan väliä mutta minun rintani ovat automaattisesti kamalat kaikkien miesten mielestä?? Persettä minulla ei ole korvaamassa puutteita etupuolella. Liivit päällä on varmasti outoa harrastaa seksiä vai kannattaako se mieluummin kuin näiden näyttäminen ? Olen nuori mutta rinnat kuin mummolla. Jos hakee kuvia ennen silikonileikkauksia niin sellaiset mulla on. Mutta varaa leikkaukseen ei. Kuolenko yksin? ? :D 

3

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastaa

voi tyttö raasua tissisi on ihanat ja kun mies rakastuu sinuun niin sinulla on maailman kauneimmat tissit ja niitä haluaa pussailla ja hyväillä luonto äiti tietää mikä sinulle sopii ei sinulle sovi muut tissit vaan nuo jotka sinulla on ja tuleva miehesi rakastaa niitä

• rinnatonhottista

Varmasti kuolet yksin. Tämän maailman miehet eivät ole kiinnostuneet kaltaisestasi pikkutissistä. Kunnon melonit ne olla pitää. Pitää pystyä panemaan tissivakoon ja tissien pitää olla muhkeat ja uhkeat. Ilman niitä olet keskenkasvuinen poika ilman pippeliä. Mutta ehkä joku lesbo, joka etsii miesmäistä naikkosta voisi sinusta kiinnostua, mutta ei miehet.

• än23

En ole mies, mutta pienirintainen/"rinnaton" nainen, joten jonkin verran osaan ehkä asiaan mielipidettä sanoa. Saa roikkua, saa olla pienet, saa olla suuret, terhakat, erikokoiset, kaikki nuo on vain fyysisiä ominaisuuksia joihin jokainen kiinnittää erilailla huomiota, sille et voi mitään. Se tärkein juttu on olla itsevarma oli sitten rintavarustus millainen vain, en mä pelkästään rintojeni kautta sitä seksiä harrasta vaan kyllä siinä on ihan koko nainen pelissä mukana ja itsevarmuus on seksikästä.

Jos vaikutat siltä, että koko ajan haluat peitellä jotain kohtaa kropassas, niin aika äkkiä se mieskin sen huomaa ja takuulla kiinnittää itsekin sitten sata kertaa enemmän huomiota asiaan, jota ei välttämättä edes huomannut vielä arvostella ennen kuin itse aloit piilotella tai selitellä rintojasi.

Eli älä mieti liikaa, jos oot päässyt siihen vaiheeseen, että menet sänkyyn jonkun kivan miehen kanssa, niin siinä vaiheessa tuskin kukaan sua sieltä sängystä pois heittää rintojen pienuuden vuoksi:D Ja ei, kaikilla ei todellakaan ole terhakat rinnat, et ole friikki, sen kyllä varmasti itsekin tiedät etkä varmaankaan halua harrastaa seksiä rintaliivit päällä? Heittäydy vaan siihen tilanteeseen ja unohda se miltä näytät, kun susta tuntuu että olet seksikäs niin sähän piru vie sillon sitä oot!!

Joten hei, kerran me vaan täällä eletään, myös me tissittömät, joten nautitaan nyt edes siitä ajasta ja unohdetaan ne ihmiset ketkä rintojen kokoa ovat joskus arvostelleet negatiivisesti, kaikki ei voi tykätä kaikesta;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4331
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4261
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2937
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      60
      2810
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2069
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      110
      1358
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe