Voiko 24-vuotias mies olla kiinnostunut 27-vuotiaasta naisesta? Kyseessä aika nuoren oloinen tyyppi, luulin että voisi olla jopa 20v... Olen itsekin tosin aika nuoren oloinen, tai mistä sitä tietää miten muut näkee kun itse nään naamani joka päivä samanlaisena...mistä voi tietää onko edes nuoren näköinen enää? Tunnen itseni niin nuoreksi vielä ja hävettää kun vuosia alkaa olla jo niin paljon. :(
Haittaako miestä jos nainen on vanhempi?
17
251
Vastaukset
- ExPuumaN
Eihän muutaman vuoden ikäero ole mitään! Mä seukkasin itseäni 12v nuoremman miehen kans. ;-) Mut olihan se niin suuri ikäero että ero tiesin tulevan hänen sanoista huolimatta. Yli kolme vuotta oltiin yhes. Molempien läheiset ja ystävät hyväksyi meitä. Mutta nuorelle miehelle tuli vauvakuume, mulle kuumat aallot. :D
- tyttönen.......
Niin... Tuntuu vaan että entä jos olenkin jo "vanha" ja kun hän voisi saada sen 20-vuotiaankin...
tyttönen....... kirjoitti:
Niin... Tuntuu vaan että entä jos olenkin jo "vanha" ja kun hän voisi saada sen 20-vuotiaankin...
Ei kolmen vuoden ikäero ole kummoinenkaan eikä se ainakaan kelpaa ainoaksi syyksi vaihtaa kumppania nuorempaan. Enemmän merkitsee elämäntilanne. Tuntematta teitä tulee mieleen, että nuorella miehellä voi menojalkaa vielä vipattaa kun sinä haluaisit alkaa pesänrakennukseen ja saamaan lapsia.
- tyttönen..........
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei kolmen vuoden ikäero ole kummoinenkaan eikä se ainakaan kelpaa ainoaksi syyksi vaihtaa kumppania nuorempaan. Enemmän merkitsee elämäntilanne. Tuntematta teitä tulee mieleen, että nuorella miehellä voi menojalkaa vielä vipattaa kun sinä haluaisit alkaa pesänrakennukseen ja saamaan lapsia.
No sen voin kyllä sanoa etten halua lapsia (toivottavasti mieleni muuttuu), senkin takia tämä ikä ahdistaa kun "kuuluisi" vissiin kohta mennä naimisiin ja saada lapsia, yäk...miten olenkin jo niin vanha...:(
tyttönen.......... kirjoitti:
No sen voin kyllä sanoa etten halua lapsia (toivottavasti mieleni muuttuu), senkin takia tämä ikä ahdistaa kun "kuuluisi" vissiin kohta mennä naimisiin ja saada lapsia, yäk...miten olenkin jo niin vanha...:(
Hui kauheaa! Vaimo on 43 ja on miettinyt samoin viimeiset 15 vuotta. Katsos kun pakko ei ole jos ei halua. Ei, vaikka äiti ja kaverit patistaisivatkin. ;-)
- ap.
Ratikkakuski kirjoitti:
Hui kauheaa! Vaimo on 43 ja on miettinyt samoin viimeiset 15 vuotta. Katsos kun pakko ei ole jos ei halua. Ei, vaikka äiti ja kaverit patistaisivatkin. ;-)
Vaimosi onkin kumijapsi. :)
- ExPuumaN
Aina on se riski että toinen, tai itse, löytää joku muu. Sitä jos jossittelee niin turha olla mitään muuta ku sinkku. Täytyy vaan uskaltaa, jos haluaa rakastaa. Onnea! :)
- Red AIert
Pedofiili!
Heh, heh. Vai 27 on jo 24-vuotiaalle PALJON? x)
Kuule kaikki on ihan ihmisistä kiinni, ei numeroista.- Mie vaan
Kaikki ei haluaa lapsia. Koskaan. Mikä pakko hankkia jos ei haluaa? Tärkeä kuitenkin tehdä toiselle heti selväksi. Rehellinen pitää olla. Eikä ketään saa pakottaa.
- ExPuumaN
Mies sai 42v tenavan, joten nyt aivan kukonpoika ollu. ;-)
- Iaskin..väärin
Vanhoihin nahkoihin tehty 42 v tenava???
Jos poikanen ei ole liian keskenkasvuinen enää, minimaalinen ikäero on nykyisistä ja tulevista huolistanne kaikkein pienimpiä. Word.
- *provo*
Nykyään satsataan usein ensin koulutukseen ja työntekoon ennen lapsentekoa ja perheenperustamista mielessä vasta 30->. Yhä useampi saa esikoisensa neljäkymppisenä.
Mutta toiset vanhenee nopeammin kuin muut. ;-D Sit on tietty 40:siä isovanhempia.
Mitä itse mielummin olisit? - mies..
24 mies 27 nainen ei ole vielä ollenkaan paha ikäero, ei mitään väliä..
- runontaja off
Ihan suoraan sanoen "Ei mies kiinnittäisi huomiota, mikäli ei olisi kiinnostunut".
- l...v
Ei haittaa. Jazulikin on oikein ihana pupunen iästä huolimatta.
>:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646148
- 755369
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603418- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462055
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783