Pleksit pois päästä!

punaiset silmätkö?

Mikä siinä oikein on, että alkuun ihan normaalilta ja kunnolliselta vaikuttanut mies parin viestin jälkeen voi kuitenkin sortua valokuvien vaihdossa laittamaan kuvan jossa hänellä on aurinkolasit päässä? Mahdollisimman isot tietysti, että puoli naamaa on piilossa.

Jos profiilissakin on kuva, niin tottakai pleksit naamalla ja yleensä vielä pipo vedettynä korville.

Mitä salattavaa teillä, miehet, oikein on? Onko häpeällisempää hakea naista kuin olla naiseton erakko?

6

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grctehetrher

      Olen tullut siihen tulokseen etten viestittele tällaisten kanssa. He haluavat peitellä jotakin.

    • Sinkku-inkku

      Minäpä olen ollut treffeillä "aurinkolasien" kanssa melkein tunnin :D.. Taisi kova ujous vaivata ukkoa. Olisi vaan jättänyt reilusti tulematta. Pyh!

    • Pelkäävätköhän

      että vaimo saa jotakin kautta tietää...?

    • Tulevasuudessa mulla on kaikissa, ulkona päiväsaikaan, otetuissa kuvissa aurinkolasit päässä. Siis ainakin seuraavat kolme vuotta, kunnes hankin uudet lasit. Ei ollut ihan nappi hankinta nämä tummenevat linssit. Lämpimällä säällä (kesällä auringossa) ei tummene tarpeeksi ja kylmemmällä aina tummat, pilvisyydestä riippumatta.

      • punaiset silmätkö?

        Miksi? Jos joku toinen ottaa valokuvan, pakkoko sinun on kuvattavana ollessasi nähdä kunnolla?

        Tai jos on, niin laitatko edes selityksen toiselle osapuolelle asiasta. On meinaan todella ärsyttävää että jos sopii miehen kanssa valokuvien vaihtamisesta, häneltä tulee joku "agenttikuva" ja itsellä on vain "paljasnaamaisia" kuvia. Joskus olen sitten ottanut itsestäni aurinkolasikuvan (vaikken edes näe niiden kanssa mitään, kun tarvitsen oikeat lasit) ihan piruuttani ja laittanut tällaiselle pleksilasityypille. Huomautin muistaakseni että tällainen on huono kuva, mutta hän vain että ei haittaa kun hänkin sellaisen laittoi. Että ei alkanut ehdottelemaan että vaihdetaan lasittomat kuvat. Voi voi...

        Jotkut miehet kai kumminkin haluavat esitellä trendikkyyttään niillä plekseillään. Mutta sitten kun kuvaan mukaan hiipii vielä olutlasi, tai jopa sätkä suupieleen, niin alkaa olemaan jo niin tragikoominen olo ettei viitsi sanoa enää mitään.


      • punaiset silmätkö? kirjoitti:

        Miksi? Jos joku toinen ottaa valokuvan, pakkoko sinun on kuvattavana ollessasi nähdä kunnolla?

        Tai jos on, niin laitatko edes selityksen toiselle osapuolelle asiasta. On meinaan todella ärsyttävää että jos sopii miehen kanssa valokuvien vaihtamisesta, häneltä tulee joku "agenttikuva" ja itsellä on vain "paljasnaamaisia" kuvia. Joskus olen sitten ottanut itsestäni aurinkolasikuvan (vaikken edes näe niiden kanssa mitään, kun tarvitsen oikeat lasit) ihan piruuttani ja laittanut tällaiselle pleksilasityypille. Huomautin muistaakseni että tällainen on huono kuva, mutta hän vain että ei haittaa kun hänkin sellaisen laittoi. Että ei alkanut ehdottelemaan että vaihdetaan lasittomat kuvat. Voi voi...

        Jotkut miehet kai kumminkin haluavat esitellä trendikkyyttään niillä plekseillään. Mutta sitten kun kuvaan mukaan hiipii vielä olutlasi, tai jopa sätkä suupieleen, niin alkaa olemaan jo niin tragikoominen olo ettei viitsi sanoa enää mitään.

        Kyllä niitä kuvia voi sisälläkin ottaa. Ja tarvittaessa voin lähettää kuvan ilman laseja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe