Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten pitäisi toimia?

Japuaa1

Olen laittanut hänelle vistiä ja pyytänyt kahville... Aluksi hän vastasi että ei tällä viikolla. Sanoin että sitten kun sinulle sopii, mutta en saanut vastausta enkä pyyntöä kahville. Kahden viikon jälkein kysyin että kerkeääkö hän kahville? Vai haluaako edes lähteä kahville kanssani... En saanut vastausta :(

Hän on kumminkin antanut merkkejä että olisi kiinnostunut, mutta olen hänen kaverinsa ex -.- Joten luultavasti asia vaikuttaa tässä taustalla... Mutta häiritsevästi hän silti katsoo minua hyvin ihailevasti ja muutenkin muutkin ovat sanoneet että hän katsoo ja puhuu sinulle kuin olisi ihastunut myös...

No mitä minun pitäisi tehdä nyt? Antaa miehen olla? Kerätä taas kaikki rohkeus kasaan ja laittaa hänelle viestiä?

7

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanzer

      Anna olla. Jos on niin onneton tuhkamuna ettei yhtä vastausta uskalla laittaa niiin anna olle ilman kokonaan!

    • 34577989

      Et laita mitään viestiä! Jos mies haluaa vastata, hän tekee sen. Jos hän haluaa soittaa, hän soittaa. Jos hän haluaa nähdä sinua, hän järjestää asiansa ja elämänsä niin että tämä tapahtuu! Ja tulee vaikka bussilla tai pyörällä tai 6 tunnin lentomatkan päähän!

      Et tee yhtään mitään saamattomalla miehellä, joka ei saa edes kahvitreffejä aikaiseksi ihastuksesta huolimatta... Ja todennäköisempi vaihtoehto on että mitään todellista ihastumista ei hänen puoleltaan edes ole. Koska ujokin tms. mies pystyy halutessaan vastaamaan naisen viestiin.

      Eli puhelin pois, katso elokuva He's Just Not That Into You, ja sitten etsimään ihan uusia tuttavuuksia!

    • 15+3

      Samaa mieltä vastausten kanssa, kahvipyyntö tekstarilla yhden kerran on jo tarpeeksi ja varmasti ujokin siihen vastaisi jos kiinnostaisi.

    • Japuaa1

      Niin no ehkä en laita enää mitään...
      Mutta miksihän se tänään käyttäytyi niinkuin mitään en olisi ikinä edes laittanut hänelle? Eli no katsoi minua jo pitkän matkan päästä ja hymyili ja kun menin ohi katsoi hän suoraan silmiin ja hymyili entistä enemmän ja tervehti, niinkuin ei koskaan mitään kahvipyyntöä olisi saanutkaan... Pistää aina mietityttämään tuollainen käytös varsinkin kun on ihastunut ja sekin viellä lyö päätä sekaisin :/

      • 1+3

        no tuossa tapauksessa ehkä sitten kannattaisi kysyä uudestaan jos käytös ei täsmää


    • true ssory

      Hei camoon, jos ei mies suostu edes kahville, niin älä viitsi itseäsi nolata jäämällä roikkumaan vara-vara-vara-naiseksi.

      Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut susta, niin se tekis kaikkensa (muuttaisi työaikoja, järjestelisi menot toisin, treenaisi sun aikataulujen mukaan tms.), että saisi olla sun kanssa.

    • Japuaa1

      No hei ei se kieltäytynykkään kahville lähöstä, vaan sillei sopinu sillon sinä vklpna. Myöhemmin se ei sitten vastannu, mutta tulkitsen sen itekki että sillon ei halua lähtiä... Mutta kyllä vois opetella sanomaan suoraa jos ei kiinnosta! :)
      No ei siinä en ajatellu nolata itseäni enempää laittamalla viestiä!
      Mutta pisti mietityttämään eilen sen käytös taas vaihteeksi: / Jos ei kiinnosta lähtiä tai muutenkaan kiinnosta mikkään minussa, niin miksi pittää käyttäytyä sitten niinkö kiinnostaiski?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe