Mä en oikein ymmärrä tasoluokittelua, mutta sitäkin enemmän kummastuttaa miksi kaikki miehet joilta puuttuu kokemusta niputetaan samaan???
Siis onko ihan oikeesti niin että kaikki tän palstan "ätmit" on samaa alinta kastia, kun ainakin musta täällä on ihan älyttömän fiksun oloisia ja toisaalta naisia vihaavia outoja tms.
Osallahan voi olla ihan pienestä kii, osan pitäis laittaa elämä uusiks, loput saattaa olla siltä väliltä...?
Ihan hölmöä touhua!
Kaikki ätmit samaa alinta kastia?
34
265
Vastaukset
- Gentle Man
Onhan ätmeille eri tasoja.
Esim. minä olen HC-ATM tai ATM-setä, eli ätmien kaikkein alinta kastia. Sitten on tavallinen ATM, ja tietysti nuoremmat ätmit joiden mahdollisuudet nousta arvostettuun KTM-luokkaan ovat paremmat kuin meillä vanhemmilla.
Ihan täysin selvä tämä ätmien sisäinen tasoluokittelu ei ole minullekaan, mutta varmasti joku pystyy selventämään asiaa?Minusta ätmiys on vain päänsisäistä. Jos nyt ihan oikeasti uskoo kuuluvansa alimpaan kastiin miehistä niin kyllähän se vaikuttaa olemukseen ja käyttäytymiseen.
Vaikka tuo ätmiys ei nyt olisi aktiivisesti mielessä niin kyllä se ainakin jollain tasolla on tajunnassa ja ilmenee varmasti sellaisena liiallisena pohtimisena, että teinkö nyt väärin, mitäköhän se nyt ajattelee, miksi sanoin noin, voi ei olen pöhkö jne.
Tuosta seuraa sitten yhä paheneva itsensä tarkkaileminen ja avot miehestä on tullut ATM.
Nyt hus pois tuo "olen HC-ATM"- ajattelu. Olet oikeasti KTM.
Etkä ole ainoa palstalainen, joka luokittelemalla itsensä ATM:ksi tekee itse itsensä ATM:ksi.
Tästä MA-höpinästä pitäisi päästä eroon palstalla kokonaan.- Kympin Nainen
femnerd kirjoitti:
Minusta ätmiys on vain päänsisäistä. Jos nyt ihan oikeasti uskoo kuuluvansa alimpaan kastiin miehistä niin kyllähän se vaikuttaa olemukseen ja käyttäytymiseen.
Vaikka tuo ätmiys ei nyt olisi aktiivisesti mielessä niin kyllä se ainakin jollain tasolla on tajunnassa ja ilmenee varmasti sellaisena liiallisena pohtimisena, että teinkö nyt väärin, mitäköhän se nyt ajattelee, miksi sanoin noin, voi ei olen pöhkö jne.
Tuosta seuraa sitten yhä paheneva itsensä tarkkaileminen ja avot miehestä on tullut ATM.
Nyt hus pois tuo "olen HC-ATM"- ajattelu. Olet oikeasti KTM.
Etkä ole ainoa palstalainen, joka luokittelemalla itsensä ATM:ksi tekee itse itsensä ATM:ksi.
Tästä MA-höpinästä pitäisi päästä eroon palstalla kokonaan.Ööh, olikohan GM:n kommentti sarkasmia vai lainasikohan joku hänen nikkiään?
No, oli kyseessä sitten kumpi tahansa, niin olen kanssasi täysin samaa mieltä tuosta itsensä alentamisesta - ja sinä palstakamuni jos kuka voisit omista sanoistasi oppia ottaa :). Mutta itseasiassa on vaikea ottaa GM:n kommenttia tosissaan, koska aiemmin hän on muita kehottanut olemaan itseään alentamatta ja muistaakseni jopa kieltäytynyt itseään ATM:ksi luonnehtimasta.
Minulle onkin tullut mieleen, että GM harjoittelee "Peliä". Välillä hän alentaa itsensä ja sitten taas korottaa. Se ei vain nyt toimi ihan smoothisti, koska pistää ainakin meikäläisen silmään epäjohdonmukaisuutena ja sitä kautta ajoittain feikinkin oloisena. Olisiko niin että päänsisäinen Peli ei ole vielä ihan kondiksessa, joka sitten epäjohdonmukaisuutena heijastuu? (ellei sitten trollaille huvikseen)
Anteeksi aloituksen aiheesta poikkeaminen ja anteeksi taas kerran tämä suora ”analyysini”. Tuolta tilanne nyt vaan omaan silmään vaikuttaa, enkä jaksanut tällä kertaa mitään poliittisesti korrekteja pehmennyksiä sanojeni ympärille muotoilla, vaikkei tällä(kään) kertaa sanani ole tarkoitettu loukkaaviksi, vaan lähinnä omaa havaintoa raportoin, ja jos se nyt sattuisi oikeaan osumaan, niin ehkä siitä GM voi jotakin jopa palautteena poimia :) - ätmi
Kympin Nainen kirjoitti:
Ööh, olikohan GM:n kommentti sarkasmia vai lainasikohan joku hänen nikkiään?
No, oli kyseessä sitten kumpi tahansa, niin olen kanssasi täysin samaa mieltä tuosta itsensä alentamisesta - ja sinä palstakamuni jos kuka voisit omista sanoistasi oppia ottaa :). Mutta itseasiassa on vaikea ottaa GM:n kommenttia tosissaan, koska aiemmin hän on muita kehottanut olemaan itseään alentamatta ja muistaakseni jopa kieltäytynyt itseään ATM:ksi luonnehtimasta.
Minulle onkin tullut mieleen, että GM harjoittelee "Peliä". Välillä hän alentaa itsensä ja sitten taas korottaa. Se ei vain nyt toimi ihan smoothisti, koska pistää ainakin meikäläisen silmään epäjohdonmukaisuutena ja sitä kautta ajoittain feikinkin oloisena. Olisiko niin että päänsisäinen Peli ei ole vielä ihan kondiksessa, joka sitten epäjohdonmukaisuutena heijastuu? (ellei sitten trollaille huvikseen)
Anteeksi aloituksen aiheesta poikkeaminen ja anteeksi taas kerran tämä suora ”analyysini”. Tuolta tilanne nyt vaan omaan silmään vaikuttaa, enkä jaksanut tällä kertaa mitään poliittisesti korrekteja pehmennyksiä sanojeni ympärille muotoilla, vaikkei tällä(kään) kertaa sanani ole tarkoitettu loukkaaviksi, vaan lähinnä omaa havaintoa raportoin, ja jos se nyt sattuisi oikeaan osumaan, niin ehkä siitä GM voi jotakin jopa palautteena poimia :)Onhan se varmaan vaikea ottaa tosissaan, kun joku toinen on käyttänyt sinun sivunikkiäsi.
- Kympin Nainen
ätmi kirjoitti:
Onhan se varmaan vaikea ottaa tosissaan, kun joku toinen on käyttänyt sinun sivunikkiäsi.
Ehe. Väsynyt läppä jo toi, vähän mielikuvitusta peliin nyt!
- viihdettä...
ätmi kirjoitti:
Onhan se varmaan vaikea ottaa tosissaan, kun joku toinen on käyttänyt sinun sivunikkiäsi.
Veit jalat suustani. Ajattelin kuitenkin, että parempi olla hiljaa ja seurata, kuinka dialogi itsensä kanssa sujuu.
- Gentle Man
Kympin Nainen kirjoitti:
Ööh, olikohan GM:n kommentti sarkasmia vai lainasikohan joku hänen nikkiään?
Anteeksi aloituksen aiheesta poikkeaminen ja anteeksi taas kerran tämä suora ”analyysini”. Tuolta tilanne nyt vaan omaan silmään vaikuttaa, enkä jaksanut tällä kertaa mitään poliittisesti korrekteja pehmennyksiä sanojeni ympärille muotoilla, vaikkei tällä(kään) kertaa sanani ole tarkoitettu loukkaaviksi, vaan lähinnä omaa havaintoa raportoin, ja jos se nyt sattuisi oikeaan osumaan, niin ehkä siitä GM voi jotakin jopa palautteena poimia :)Ohoh, arvon naiset antoivatkin mielenkiintoista palautetta.
femnerd,
Kiitos paljon, sepäs oli kivasti - ja hyvin osuvasti - kirjoitettu. Todellakaan itsensä alentaminen ei auta ketään. Nyt olennainen kysymys onkin, koska minä en saa enää alentaa itseäni, eikö sama koske sinuakin? ;)
Kympin Nainen,
Arvauksesi pelistä osui kyllä maaliin, aivan lopussa. Myönnetään että vanha kunnon GM oli taas pilailutuulella. Oikeasti en välitä ns. tasoista, mikä tarkoittaa sitäkin ettei häiritse jos muut päättävät luokitella ätmiksi. Tapahtui luokittelu sitten palstalla tai livenä.
Mutta avauksessa oli vinha perä. Jos ATM = kokematon mies, tai mies jolla ei ole kysyntää, erot ovat suuria. Eroja on ongelmien suuruudessa, määrässä, tyypissä, jne. Mikä tarkoittaa sitä että ongelmat saattavatkin olla riippuvaisia kontekstista. Ollaanko baarissa, töissä, harrastuksissa, jne. Sama pätee vahvuuksiin.
Mistä voimmekin palata luokitteluun ja itsensä alentamiseen. Jos luokittelee itsensä ätmiksi, luokittelu mielletään pysyväksi - vakioksi. Ne tilanteet joissa ATM onkin KTM tai YTM...menevätkin hukkaan, koska ATM=ATM=ATM. Sitten ollaankin tilanteessa jossa ei voi tehdä sitä ja tätä, koska ATM.
Mm. tästä syystä vastustan luokittelua ja stereotypioita. En sitä että minua luokitellaan, sehän on hauskaa. Vaan sitä että ihmiset luokittelevat itsensä ja sitten harmistuvat/valittavat seurauksista.
Ps. voit huoletta kääntää tyyliä useamman pykälän suorempaan, vähemmän korrektiin suuntaan ilman pienintäkään vaaraa että pahoittaisin mieleni. Ei HC-ätmejä ole sokerista tehty :D Gentle Man kirjoitti:
Ohoh, arvon naiset antoivatkin mielenkiintoista palautetta.
femnerd,
Kiitos paljon, sepäs oli kivasti - ja hyvin osuvasti - kirjoitettu. Todellakaan itsensä alentaminen ei auta ketään. Nyt olennainen kysymys onkin, koska minä en saa enää alentaa itseäni, eikö sama koske sinuakin? ;)
Kympin Nainen,
Arvauksesi pelistä osui kyllä maaliin, aivan lopussa. Myönnetään että vanha kunnon GM oli taas pilailutuulella. Oikeasti en välitä ns. tasoista, mikä tarkoittaa sitäkin ettei häiritse jos muut päättävät luokitella ätmiksi. Tapahtui luokittelu sitten palstalla tai livenä.
Mutta avauksessa oli vinha perä. Jos ATM = kokematon mies, tai mies jolla ei ole kysyntää, erot ovat suuria. Eroja on ongelmien suuruudessa, määrässä, tyypissä, jne. Mikä tarkoittaa sitä että ongelmat saattavatkin olla riippuvaisia kontekstista. Ollaanko baarissa, töissä, harrastuksissa, jne. Sama pätee vahvuuksiin.
Mistä voimmekin palata luokitteluun ja itsensä alentamiseen. Jos luokittelee itsensä ätmiksi, luokittelu mielletään pysyväksi - vakioksi. Ne tilanteet joissa ATM onkin KTM tai YTM...menevätkin hukkaan, koska ATM=ATM=ATM. Sitten ollaankin tilanteessa jossa ei voi tehdä sitä ja tätä, koska ATM.
Mm. tästä syystä vastustan luokittelua ja stereotypioita. En sitä että minua luokitellaan, sehän on hauskaa. Vaan sitä että ihmiset luokittelevat itsensä ja sitten harmistuvat/valittavat seurauksista.
Ps. voit huoletta kääntää tyyliä useamman pykälän suorempaan, vähemmän korrektiin suuntaan ilman pienintäkään vaaraa että pahoittaisin mieleni. Ei HC-ätmejä ole sokerista tehty :DVastaan samalla Kympin Naiselle ja Gentle Manille mitä tulee minun itseni alentamiseen.
En vaan voi sille mitään, se tulee ihan luonnostaan. Välillä se on sarkasmia mutta enimmäkseen ajattelen itsestäni kielteiseen sävyyn. On helpompaa ajatella, että minussa on pahoja vikoja ja olen siksi yhä ja ainiaan sinkku kuin että olen ihan ok ihminen mutta silti sinkku.
En varmaan olisi sinkku jos en olisi kokenut niitä traumoja lapsuudessa ja nuoruudessa jotka olen maininnut palstalla 57148785 kertaa :-D- Super ATM
Gentle Man kirjoitti:
Ohoh, arvon naiset antoivatkin mielenkiintoista palautetta.
femnerd,
Kympin Nainen,
Ps. voit huoletta kääntää tyyliä useamman pykälän suorempaan, vähemmän korrektiin suuntaan ilman pienintäkään vaaraa että pahoittaisin mieleni. Ei HC-ätmejä ole sokerista tehty :DMuuten hyvä kirjoitus, mutta oletat virheellisesti että kaikilla on sellaisia ominaisuuksia jotka nostavat osakkeita p/s-markkinoilla. Monella on AT-ominaisuuksia ja ehkä muutama KT-ominaisuus, mutta se ei riitä. Esim. minulla on töitä ja hieman säästöjä, eli olen siltä osin KTM. Ikävä kyllä muut ominaisuuteni tekevät minusta kokonaisuutena ätmin vailla sellaisia huippuominaisuuksia jotka saattaisivat vedota prosenttiin naisista.
Lisäksi täytyy muistaa asia josta harvoin keskustellaan: tietyt periaatteessa hyvät ominaisuudet saattavatkin olla haitaksi. Esim. älykkyys on miinusta silloin kun olet alisuorittaja, koska et pystyisi elämään tyhmän kanssa & älykkäät naiset yleensä haluavat miehen joka on menestynyt. Tietysti jos älykkäät naiset eivät ole kauniita, nuoria ja mukavia he tuskin saavat menestyjää, mutta yhtä kaikki tämä rajaa fiksut ätnit pois minun ulottuviltani.
GM vaikuttaa ainakin viestiensä perusteella supliikkimieheltä, mikä on välttämätöntä baareissa joissa 90% suhteista pistetään alulle. Tämäkin on harmi, baareista on tullut pakkomielle. Ei kipinää/kemiaa (riittävän taidokkaasti suoritettuja pelimiesrutiineja) = ei suhdetta.
- eätmie
ätmi=ätmi=ätmi
- Jii007
Ei kaikki kokemattomat miehet olekaan ätmejä. Ätmiys on lopulta aika monesta asiasta kiinni. Työttömyys, rumuus, köyhyys, huonot sosiaaliset taidot, lyhyys, ylipaino, tyhmyys, näistä kaikista seurannut masennus ja kokemattomuus naisten kanssa ovat aika pitkälti ätmien yleisimpiä vikoja.
Harva voi sanoa olevansa ätmi vain yhdestä syystä. Huonot sosiaaliset taidot on korvattavissa ulkonäöllä ja rahalla, ulkonäkö on korvattavissa rahalla ja sosiaalisilla taidoilla jne. Moni ätmi onkin huono sosiaalisesti, työtön ja masentunut.
Joillakin se onkin pienestä kiinni, että saisivat naisen, mutta kyllä tällä palstalla on suurin osa jo menetettyjä tapauksia. Joillakin naisen saaminen voi olla kiinni siitä, että vaikka leikkaa tukkansa kaljuksi tai sanoo naiselle moin sijaan terppandeeros. Toisille taas pitäisi laittaa ihan kaikki uusiksi eikä sekään auta.
Pahin tilannehan on sitten kun tajuaa, että ei kelpaa naisille ja tajuaa sen, että elämää on vielä reilusti yli puolet jäljellä ja naista ei elämäänsä ikinä saa, koska on ätmi. Jokainen päivä kuitenkin on lähempänä kuolemaa, mutta silti on yksi päivä lisää kokemattomana ja yksin.- kuolemaa venaileva
33 vuotta lusittu ja koska harrastan terveellisiä elämäntapoja ja isovanhemmat ovat eläneet yli 90-vuotiaiksi, niin todennäköisesti vielä 50 vuotta jäljellä. Pitäisiköhän ruveta perinteiselle suomalaismiehen dieetille, niin saisi sydänkohtauksen parinkymmenen vuoden päästä... Voisi olla kivempi niin.
kuolemaa venaileva kirjoitti:
33 vuotta lusittu ja koska harrastan terveellisiä elämäntapoja ja isovanhemmat ovat eläneet yli 90-vuotiaiksi, niin todennäköisesti vielä 50 vuotta jäljellä. Pitäisiköhän ruveta perinteiselle suomalaismiehen dieetille, niin saisi sydänkohtauksen parinkymmenen vuoden päästä... Voisi olla kivempi niin.
Mikä siinä kuolemassa teitä kiehtoo?
https://fi.wikisource.org/wiki/Ei_mitään
Sikäli kun luokituksella ymmärretään pelkkä menestys parisuhteiden ja/tai seksin maailmassa, niin niputus on ihan perusteltu. Samoin kuin aika monet meistä niputetaan "suomalaisiksi" tai "ihmisiksi" tai "miehiksi" ja "naisiksi", vaikka näiden kategorioiden sisällä melkoista vaihtelua onkin.
Osalla voi olla tosiaan ihan pienestä kiinni, ja monilla varmasti on mahdollisuuksien rajoissa ihmissuhteen löytäminen, ja uskon että äänekäs pilluttelija-huorittelija-öyhöttäjä -sakki on hyvin pieni osa ätmejä, vaikkakin äänekäs vähemmistö.- ht ...
Jep. Näinhän se on. Toi ATM, KTM ja YTM on ikäänkuin karkea lyhenne, sille että kuinka monta parisuhdetta tai seksikumppania miehellä on ollut tai mikä se pontentiaali niihin on.
Syyt mistä sitten noi johtuu on ihan tapauskohtaisia. Ja on tietysti vaikea arvioida sellaisten miesten tapauksessa jotka esim. omasta halustaan on vältelly parisuhteita tai seksiä.
Syytkin naismenestykselle tai epäonnelle tietysti vaihtelee ihan laidasta laitaan.
Turha niitä on yrittää niputtaa kovin yksioikoisesti, mutta on ihan selvää että on tiettyjä asioita, jotka korreloivat huonon naismenestyksen kanssa. Näistä ei tarvitse välttämättä olla kuin yksi tai kaksi ominaisuutta todella selvänä niin voi jo jäädä naisettomaksi jos käy vieläpä huono tuuri.
Ujous, epävarmuus, rumuus, lyhyys, liika-lihavuus, liika-laihuus, työttömyys, henkiset ongelmat, introverttiys, nörttiys, epäsosiaalisuus, vääränlainen työpaikka, vääränlaiset harrastukset, huumorintajuttomuus, pahanhajuisuus, alkoholiongelmat, huumeongelmat, vakavat vammat, yms.
Ja tosiaan. Noista ei tarvitse olla montaa ominaisuutta kun se naismenestys alkaa olla heikkoa. Pelkkä tosi suuri ujous yhdistettynä vaikka rumuuteen riittää aika pitkälle varmistamaan ettei ole suurmenestys naisten keskuudessa. Sehän ei ketää yllätä. Mutta rumakaan ei tarvitse olla jos on muita haittaavia ominaisuuksia. - ujo ja ruma
ht ... kirjoitti:
Jep. Näinhän se on. Toi ATM, KTM ja YTM on ikäänkuin karkea lyhenne, sille että kuinka monta parisuhdetta tai seksikumppania miehellä on ollut tai mikä se pontentiaali niihin on.
Syyt mistä sitten noi johtuu on ihan tapauskohtaisia. Ja on tietysti vaikea arvioida sellaisten miesten tapauksessa jotka esim. omasta halustaan on vältelly parisuhteita tai seksiä.
Syytkin naismenestykselle tai epäonnelle tietysti vaihtelee ihan laidasta laitaan.
Turha niitä on yrittää niputtaa kovin yksioikoisesti, mutta on ihan selvää että on tiettyjä asioita, jotka korreloivat huonon naismenestyksen kanssa. Näistä ei tarvitse välttämättä olla kuin yksi tai kaksi ominaisuutta todella selvänä niin voi jo jäädä naisettomaksi jos käy vieläpä huono tuuri.
Ujous, epävarmuus, rumuus, lyhyys, liika-lihavuus, liika-laihuus, työttömyys, henkiset ongelmat, introverttiys, nörttiys, epäsosiaalisuus, vääränlainen työpaikka, vääränlaiset harrastukset, huumorintajuttomuus, pahanhajuisuus, alkoholiongelmat, huumeongelmat, vakavat vammat, yms.
Ja tosiaan. Noista ei tarvitse olla montaa ominaisuutta kun se naismenestys alkaa olla heikkoa. Pelkkä tosi suuri ujous yhdistettynä vaikka rumuuteen riittää aika pitkälle varmistamaan ettei ole suurmenestys naisten keskuudessa. Sehän ei ketää yllätä. Mutta rumakaan ei tarvitse olla jos on muita haittaavia ominaisuuksia.Hyvä kommentti. Tosin olen sitä mieltä että normiujous rumuus on jo vaarallinen yhdistelmä ja indikoi parisuhdesyrjäytymistä. Päättäväisyys voi pelastaa tältä kohtalolta.
- ryppis
Kyllä, olet käsittänyt oikein. Kaikki palstalla kirjoittelevat miehet ovat ätmejä ja kaikki ätmit ovat naisia vihaavia spermaviemäröitsijöitä.
- tympiintyNyt
Kaikki palstalla kirjoittelevat miehet on jollain tapaa ätmejä. Siihen on syy, miksi ei naisille ole kelvannut. Ja kun näitä välillä käy lukemassa, niin huomaa katkeruuden kasvavan koko ajan. Naisia vihataan siksi kun he kelpaavat ja itse ei kelvata. Kaikkia ei ole tarkoitettu lisääntymään. Vain vahvat voittavat. Maailmaa ei pyöritetä narukäsillä eikä ujoudella.
- ykwl
Narukädet nimenomaan pyörittävät maailmaa. Harvemmin suuryritysten ja valtioiden johdossa mitään bodaria on. Pumpatut ja itsevarmat miehet ovat jotain paikallisen baariskenen kuninkaita, eli käytännössä hullunkurisia mitättömyyksiä, jotka lähtevät taas maanantaina kasiksi paskaduuniin (kaikki, missä ei saa itse määrittää tekemisiään).
- fiksu atm
Naiset sen niputuksen tekevät. Jos joku mainitsee olevansa atm, niin muuta ei tarvitakaan siihen, että palstan naiset laittavat hänet lopullisesti kelpaamattomien miesten karsinaan ja alkavat haukkua. Ihan sama, mikä viestin sisältö on. Hyvä aloitus sinulta. Mukavaa nähdä nainen, joka ymmärtää asiaa vähän enemmän.
- tympääntyNyt
Olethan säkin omasta mielestäs atm "alemman tason mies", miksi kukaan nainen kiinnostuisi ihmisestä joka alentaa itseään?
- fiksu atm
tympääntyNyt kirjoitti:
Olethan säkin omasta mielestäs atm "alemman tason mies", miksi kukaan nainen kiinnostuisi ihmisestä joka alentaa itseään?
En minä alenna itseäni, vaan naiset ovat luokitelleet minut tälle tasolle, koska en ole heidän kanssaan romanttisiin tai seksuaalisiin yhteyksiin koskaan päässyt. En tietenkään tosielämässä alenna itseäni, vaan saan helpostikin ihmiset viihtymään ja nauramaan seurassani, mutta naiset eivät vain jostain syystä kiinnostu seksuaalisessa mielessä.
- wwwqqqq
fiksu atm kirjoitti:
En minä alenna itseäni, vaan naiset ovat luokitelleet minut tälle tasolle, koska en ole heidän kanssaan romanttisiin tai seksuaalisiin yhteyksiin koskaan päässyt. En tietenkään tosielämässä alenna itseäni, vaan saan helpostikin ihmiset viihtymään ja nauramaan seurassani, mutta naiset eivät vain jostain syystä kiinnostu seksuaalisessa mielessä.
Itse asiassa se kun luokittellaan miehet tasoihin sillä perusteella onko näillä ja kuinka paljon on p/s-kokemusta ja menestystä naisten kanssa pelailussa on minusta hyvin linjassa sen kanssa miten meidän kulttuurissamme asiat ja arvostukset painottuvat.
- kiltti atm
Olen ätmi siksi kun olen ruma. Olen myös työtön mutta saisin varmaan töitä jos hakisin. Miksi tehdä töitä kun ei saa kuitenkaan niin paljoa rahaa että rikastuisi ja jos ei ole rikas niin ei naiset näe että minulla olisi jotain annettavaa naiselle. Kuitenkin nainen haluaa että mies ostaa lahjoja, vie etelään, tekee lapsia ja ja perheen. Kyllähän minä haluaisin naisen mutta en halua elättää sitä enkä halua että nainen kiinnostuu minusta sen takia että on rahaa. Persoonalla ei sitten ole merkitystä jos mies on mielenkiintoinen vain sen takia että se on rikas ja komea.
- wwwqqccc
No kun määritelmällisesti atm on mies jolla ei ole naisia eikä ole niitä koskaaan ollutkaan kuin korkeintaan jotain pientä juttua, niin on kait se selvä että tällaiseen luokkaan voi kuulua monen laisia miehiä, luoneeltaan, asemaltaan/varallisuudeltaan ja jopa ulkonäöltäänkin ihan vastakkaisiakin miestyyppejä. Mutta kuitenkin tähän miesluokkaan kuuluvat miehet ovat siis naisettomia ja hyvin vähän tai ei ollenkaan p/s-kokeneita. Toki at-mies on todennäköisemmin vaatimattoman näköinen ja rumakin tai huonolla statuksella varustettu, mutta ei suinkaan välttämättä näin, esim. n.s. love-shy tyypin miehet eivät koskaan tee edes mitään aloitteita naisiin päin ja sikäli voivat päätyä naisettomiksi vaikka ei ulkonäössä tai asemassa/varallisuudessa olisi mitään moitittavaa.
- fghuio
Mä luulen et teil on vaan itsetunto-ongelma!
"Ujous, epävarmuus, rumuus, lyhyys, liika-lihavuus, liika-laihuus, työttömyys, henkiset ongelmat, introverttiys, nörttiys, epäsosiaalisuus, vääränlainen työpaikka, vääränlaiset harrastukset, huumorintajuttomuus, pahanhajuisuus, alkoholiongelmat, huumeongelmat, vakavat vammat, yms."
Ujous voi olla ihan söpöä, epävarmuus hyväksi joissain tilanteissa, rumuus suhteellista, lyhyys on suhteellista (oon tavannu 2 mua lyhyempää (en olis huomannu elleivät ois itse asiasta mulle avautuneet :D) ja kummanki kans oisin voinu kyllä sillon harkita parisuhdetta jos oisin heille kelvannu), liika-lihavuus ei kyllä ole kiva jos ihan niin paksu on ettei voi kävellä kunnolla tai vastaavaa (suomessa en koskaan ole semmoista nähnyt, tv.ssä ainoastaan), työttömyys - ihan sama onko töissä vai ei, henkiset ongelmat - niistä on varmaan monella naisellakin kokemusta JNE- ht ...
Ujous voi olla ihan söpöä.
- Ainakin naisilla usein on, mutta harvemmin tuntuu olevan miehillä.
Epävarmuus hyväksi joissain tilanteissa
- Muttei naisten kanssa. Esim. minulle useampikin nainen on sanonut että pitäisi olla itsevarmempi. Itsevarmuus on myös lähes poikkeuksetta se mitä naiset tuntuu haluavan miehestä.
rumuus suhteellista
- Mutta silti aika universaalia. Jos mies kuuluu rumimpaan 10%:iin miehiä, niin enintään yksi nainen miljoonasta väittäisi että mies olisi komeampi kuin joku toinen mies, joka kuuluu 10%:iin komeimpia miehiä.
lyhyys on suhteellista
- Mutta silti vaikuttaa. Ei tarvitse kuin katsoa nettideitissä naisten pituusvaatimuksia ja saa karsia merkittävän määrän naisia pois potentiaalisina kumppaneina (ja itse en edes ole kovin lyhyt, silti törmään tuohon useasti)
liika-lihavuus
- Kieltämättä miehille on hieman sallitumpaa kuin naisille. Muttei todellakaan lisää menekkiä.
työttömyys
- Tilastollisestikin miesten työttömyys lisää eron riskiä (tästäkin linkattiin juuri joku artikkeli palstalle).
jne.
Ei ei mikään yksittäinen asia ehkä ole ylitsepääsemätön, mutta jokainen vähentää tietyn prosenttiosuuden potentiaalisista kumppaneista. Sitten kun pudottaa pois aina puolet puolesta, jne. niin vähitellen se kertautuu niin että kelpaa vain alle prosentille naisista. Siinä onkin melkoinen etsiminen sitten että löytää siihen prosenttiin kuuluvan. Olet varmaan lähestynyt useampaa ujoa ja vienyt tutustumista eteenpäin.
Netissä olen törmännyt tasan yhteen naiseen, joka kertoi etsivänsä ujoa. Mutta ei hänkään kokematonta halunnut.
- Ex PUA
Niin tästähän nyt on paljon puhuttu, että onko tasot myötäsyntyisiä vaiko tilastotermejä.
Jälkimmäisessä tapauksessa omataan edes hieman toivoa, kun taas ensiksi mainittu on puhtaan fatalistista.
Esim. kuitenkin niin, että mies joka on nuorempana ollut ATM voi kyllä nousta tasossaan kun miehistyy ja saa lisää ikää.
Sama pätee, jos hän saa rahaa ja statusta.
PUA:t markkinoivat taikatemppuja tämän selätätmiseksi, mutta sellainen tuntuu kyllä aika irstaalta epätoivon hyväksikäyttämiseltä, sillä jos nyt jotain keinoja olisikin siinä että itseään voi boostata naisille kiinnostavammaksi, ei PUA-yhteisö niitä tunne (jos nyt vahingossa jonkun voi tarjota, on heti sen rinnalla monta burgeroivaa oppia joista olisi parempi olla tietämättä).
Tämä sitten että millä tason saa nousemaan menee tietysti aina spekulaation ja mutun maailmaan, ja yksilökohtaiseksi.
(Placebo puolestaan lääkitsee monia puppeja, jotka nyt ihan itsensä YT-miehiksi korottavat, vaikka kyllähän heidän epäkelvot opettajatkin ovat itse itsensä nimenneet guruiksi ja naistenmiehiksi, vaikka mitään todisteita heillä ei ole tarjota).
Se muuten on hauska huomata, että naiset vastustavat ATM-termiä, mutta ovat heti innoissaan haukumassa miehiä joista eivät pidä sellaisiksi.
Taas yksi näistä monista naisen logiikan surkuhupaisista esimerkeistä.- näinn
"Se muuten on hauska huomata, että naiset vastustavat ATM-termiä, mutta ovat heti innoissaan haukumassa miehiä joista eivät pidä sellaisiksi.
Taas yksi näistä monista naisen logiikan surkuhupaisista esimerkeistä."
Noinhan se on. Esimerkiksi silloin kun itse aloin tänne kirjoitella joskus pari vuotta sitten, niin palstan naiset tuputtivat suuhuni tuon atm termin. Yritin puolustautua nuorella iälläni(olin 20v), että en ole atm, vaikka en ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Palstan naisväki ei hyväksynyt selityksiä...
Ja aina suuttuessa pastan naisväki alkaa ätmittelemään. Mutta silti vastustavat termiä? - Kympin Nainen
näinn kirjoitti:
"Se muuten on hauska huomata, että naiset vastustavat ATM-termiä, mutta ovat heti innoissaan haukumassa miehiä joista eivät pidä sellaisiksi.
Taas yksi näistä monista naisen logiikan surkuhupaisista esimerkeistä."
Noinhan se on. Esimerkiksi silloin kun itse aloin tänne kirjoitella joskus pari vuotta sitten, niin palstan naiset tuputtivat suuhuni tuon atm termin. Yritin puolustautua nuorella iälläni(olin 20v), että en ole atm, vaikka en ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Palstan naisväki ei hyväksynyt selityksiä...
Ja aina suuttuessa pastan naisväki alkaa ätmittelemään. Mutta silti vastustavat termiä?Olisiko mahdollista että ätmittelijät ovat eri tyyppejä kuin ne jotka eivät ATM-termiä hyväksy? Ehkäpä palstan koko naisväki ei ätmittelyä harrasta, aivan kuten palstan koko miesväki ei harrasta lutkittelua? Yhtä epäreilua kuin syyttää kaikkia palstan miehiä lutkittelusta on syyttää palstan kaikkia naisia ätmittelystä, eiks je?
- marianne89...
Kympin Nainen kirjoitti:
Olisiko mahdollista että ätmittelijät ovat eri tyyppejä kuin ne jotka eivät ATM-termiä hyväksy? Ehkäpä palstan koko naisväki ei ätmittelyä harrasta, aivan kuten palstan koko miesväki ei harrasta lutkittelua? Yhtä epäreilua kuin syyttää kaikkia palstan miehiä lutkittelusta on syyttää palstan kaikkia naisia ätmittelystä, eiks je?
Näin. Minusta koko tasoluokittelu on turhaa ja usein vaikuttaa ratkaisevalla tavalla siihen, että ko. tavalla itsensä "alempiarvoiseksi" luokitteleva myös pysyy ei-haluttuna. Jotain mätää täytyy perusitsetunnossa olla, jos itsensä ihan "alempitasoiseksi" menee nimeämään.
- Ruma ätmi.
marianne89... kirjoitti:
Näin. Minusta koko tasoluokittelu on turhaa ja usein vaikuttaa ratkaisevalla tavalla siihen, että ko. tavalla itsensä "alempiarvoiseksi" luokitteleva myös pysyy ei-haluttuna. Jotain mätää täytyy perusitsetunnossa olla, jos itsensä ihan "alempitasoiseksi" menee nimeämään.
Eiköhän se ole selvää että kun ei saa mitään kontaktia naisiin niin on ätmi. Kerran yhes työpaikas naiset haukkui mua kahvihuonessa rumaksi, olin seinän takana ja kuulin ja menin sitten huutamaan sille kurpalle kaikenlaista ja lisäksi heitin sen kahvipannun seinään ja heitin myös naisen tietokoneen ikkunasta läpi. Mitään en ollut sille naiselle koskaan ennen sanonut ja siltin haukkuivat rumaksi. yYittivät jotain anteeksi pyydellä mutta se on myöhäistä siinä vaihessa ja lähdin siitä paikasta menemään enkä ottanut edes palkkoja vaikka tyrkyttivät monesti
- marianne89...
Ruma ätmi. kirjoitti:
Eiköhän se ole selvää että kun ei saa mitään kontaktia naisiin niin on ätmi. Kerran yhes työpaikas naiset haukkui mua kahvihuonessa rumaksi, olin seinän takana ja kuulin ja menin sitten huutamaan sille kurpalle kaikenlaista ja lisäksi heitin sen kahvipannun seinään ja heitin myös naisen tietokoneen ikkunasta läpi. Mitään en ollut sille naiselle koskaan ennen sanonut ja siltin haukkuivat rumaksi. yYittivät jotain anteeksi pyydellä mutta se on myöhäistä siinä vaihessa ja lähdin siitä paikasta menemään enkä ottanut edes palkkoja vaikka tyrkyttivät monesti
No aina löytyy ihmisiä, jotka haukkuvat täysin itselle tuntemattomankin ja randomin kadulla kulkevan ihmisen ulkonäköä jopa päin naamaa (nämä tapaukset tosin yleensä jotain teinijätkiä ja -tyttöjä, tai jos vanhempia niin sitten yleensä kännissä olevia äijiä). Ei omalla kohdallanikaan noista viimeisimmistä päin naamaa tulleista ulkonäköhaukuista ole kuin joitain kuukausia, ja sitä edelliset olivat nekin tulleet vain kuukautta tai paria sitä aikaisemmin.
Ne täytyy vaan oppia sivuuttamaan ja olemaan kuin ei välittäisi, vaikka tiedän ihan noista omista kokemuksistakin ettei se aina ole helppoa kun kyllähän se aina jollain tasolla loukkaa ja siksi tuntuukin. Varsinkin jos on muutenkin ollut paska päivä ja siihen päätteeksi tulee joltain itselle täysin tuntemattomalta ääliöltä naurut tai haukutkin päin naamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220