Näin hieman vanhempana miehenä 38 v minulla on kokemusta aika monen ikäisistä naisista ja kyllä se vaan niin on että naisen reikä löytyy ikääntyessä huomattavasti. Pääsin tuossa perjantaina höyläämään 25 v naista ja kyllä oli taas mahtavaa kun sai huomata että nuoren naisen pillu puristaa ihanasti mulkkua. Vanhoilla yli 30 v kurpilla ei ole mahdollisuuksia tässä pelissä
nuoren naisen reikä ihanan tiukka
17
5058
Vastaukset
- Mighty Meijsel
Ohutvehkeisten pitääkin ottaa nuoria. Minunlaisia paksun meisselin omaavia ne vähän pelkääkin, mutta taidokkaat kypsät naiset onkin minun makuun. Ja sitä paitsi kolmekymppisetkin on pääsääntöisesti henkisesti aika pentuja vielä.
- Hyvältä tuntuu
Aika mahtava provo jonkun kurpan kirjoittamana.
Oikeasti mitään kurpan lehmän löysän vittuja kukaan kaipaa olipa kunnon kokoinen meisseli tai ei.
Kyllä sen tiukka olla pitää ja sulle vinkkinä että liukastusvoiteet on keksitty.
Toisaalta ihan vapaasti tyydy sinä vain niihin löysäläskivittuihin jää meille muille ne tiukemmat paketit. ;) - röhönaurut!
Hyvältä tuntuu kirjoitti:
Aika mahtava provo jonkun kurpan kirjoittamana.
Oikeasti mitään kurpan lehmän löysän vittuja kukaan kaipaa olipa kunnon kokoinen meisseli tai ei.
Kyllä sen tiukka olla pitää ja sulle vinkkinä että liukastusvoiteet on keksitty.
Toisaalta ihan vapaasti tyydy sinä vain niihin löysäläskivittuihin jää meille muille ne tiukemmat paketit. ;)Sanoo ätmi, joka on saanut vain netin ääressä...
- Hyvältä tuntuu
röhönaurut! kirjoitti:
Sanoo ätmi, joka on saanut vain netin ääressä...
Voi hyvä ihminen.
Kaikki jotka ovat palstalla eivät ole välttämättä ätmejä.
Neitsyttä en ole kyllä saanut että jos se on kriteeri.
Mutta siinä olet oikeassa että netin ääressä saaminen omalla kädelläkin on parempi kohtalo kuin se vanhan kurpan lehmän löysä pillu.
Römpsiäkin on monenlaisia ja osa on aivan ihania, mm. tiukkoja. Sitten on näitä vitukkeita. - kaksi faktaa
Hyvältä tuntuu kirjoitti:
Voi hyvä ihminen.
Kaikki jotka ovat palstalla eivät ole välttämättä ätmejä.
Neitsyttä en ole kyllä saanut että jos se on kriteeri.
Mutta siinä olet oikeassa että netin ääressä saaminen omalla kädelläkin on parempi kohtalo kuin se vanhan kurpan lehmän löysä pillu.
Römpsiäkin on monenlaisia ja osa on aivan ihania, mm. tiukkoja. Sitten on näitä vitukkeita.Vanhemmat naiset on kaikki löysiä kurppia ja tämän palstan miehet on kuningasätmejä.
- Seksitaidot hukassa
Kyse on vain siitä kuinka jumppaa paikat kuntoon. On nuoria jotka eivät ole ollenkaan perillä siitä miten niitä alapään lihaksia käytetään. Olen maannut 21-vuotiaan neitsyen kanssa jolla oli löysä toosa! Ja neitsyt oli, tuli pikku tippa verta. Sitten on vanhempiakin naisia jotka ovat ahkerasti treenanneet paikkansa ja osaavat lihaksiaan puristaa kun kalu on sisällä.
Jotkut naiset eivät tiedosta että kalun sisällä ollessa nainen voi oikeita lihaksiaan puristamalla maksimoida kummankin nautintoa. Pelkästään se että mies liikuttaa kalua sisällä ei tunnu juuri miltään kummastakaan, naisenkin kuuluu siihen osallistua.
Olen myös kuullut, että lantionpohjan lihakset löystyy jos vain sohvalla makaa. Naisilla jotka liikkuvat, ne ovat tiukemmat. Ilmeisesti liikkuessa noita lihaksia tulee huomaamattaan treenattua.- Nus Nus Nussia!
Naiset ei osaa nussia!
- kerran panin
yhtä 21v tyttöä, joka sanoi.. yritä päästä irti.. en muuten päässyt. Tytöllä oli aivan helvetillinen puristusvoima pimpissään.
- Jumppaamaan siitä!
Naiset on vain liian laiskoja osallistuakseen seksiin. Miehen pitäisi yksin hoidella homma.
- eiihitto
onks 38 v nyky aikana vanhempi mies :D
- Matikkaa kato
On se vanhempi ku 25-vuotias. Höhöö... Olen sinku.
- en viitti kertoa nyt
No kyllä se minunkin näkökulmasta oli kun ite olin 25 v. ja juurikin 38 v. ukkomies olisi halunnut seksisuhteeseen kanssani. Heivasin tyypin koska pidin omanikäisistäni enemmän.
- Anonyymi
Oli juhannuksen aika toista päivää poika ja sen tyttökaveri juopotteli vaimon kanssa vähemmän menin aattona levähtämään noin klo 16 . Kun heräsin ei ketään näkynyt Olin silloin noin 47v. vähän tuntui että pitäisi saada pillua kalu ei ole mikään pieni vaimo tykkää kun saa kunnolla.
Kävelin saunalle ja avasin oven Pirjo istui selin tuolilla alasti katsahti minuun pyysin anteeksi Pirjo kuiskas tule vaan Sami ja vaimosi lähti taksilla tansseihin menin taakse seisomaan tosiaan seisomaan seisoi kun kirkon torni , kysyin mitä mättää Pirjo kuiskas kun Sami juo nytkin jätti tänne. Pirjo kääntyi tuolilla huokasi hui kauhea ja katsoi ylös.
Kysyin mikä on kauheaa nauroi anteeksi eikun iso. Sanoin haluan pillua aivan jumalattomasti Pirjo arasteli ei tuo sovi, sanoin pestään ainakin itsemme, Pirjo katseli kun pesin kuiskas saanko pestä hellästi pesi naurahti on se kaunis voi luoja.
Mentiin mökkiin sanoin ollaan alasti keritään pukea jos tulevat.
Pirjo tou juomaa ja sesoi alasti edessä otin lantiosta kiinni ja suutelin pillua sanoin olet sinä kaunis Pirjo vapisi lasit kädessä maistoin kunnolla sitten päästin viereen.
Kalu seisoi kovana Pirjo kuiskas sopisko tuo sanoin kokeillaan Pirjo nousi syliin ja levitti huulia ja laskeutu meni vähän matkaa huokasi odota ja laskeutu hiljalleen.
Pirjo huokasi on ihanan iso pojallasi ei ole kysyin sattuuko nojasi eteen päin kuiskas ime nuoren suipot rinnat nännit oli hellät vapisi heti kun maistoin kuiskas olet ihana uros voi luoja ja liikkui vähän kuiskas haluan pitkään älä tule heti kosketin pillun huulia ne oli liukkaat Pirjo nojasi minuun ja nautti kuiskas hyvä että vaimosi lähti saankohan koko yön sanoin ainakin nyt Pirjo kuiskas saanko takaa kuiskasin olet niin seksikäs voi olla että laukean imetti rintoja kuiskas ei haittaa.
Pirjo meno kontalleen hyväilin pyllyä annoin suukon Pirjon lat nousi suoraksi nuolin pillua ja pyllyä Pirjo kuiski nai pikku pillua se haluaa ja laskeutu työnsin vähän vedin ja levitin huulia työnnyin Pirjo kiljui olenko narttu tuntuu siltä käytin syvällä ja vedin hitaasti kerroin kuinka nartulta näyttää Pirjo vapisi olenko oikea narttu nain hitaasti Pirjo vapisi ja kiljui kun laskin sisään tunsi kuinka pillu piti kalusta kiinni Pirjo nyyhkytti ja nousi käsien varaan vedin kalua pois nostin Pirjon ylös mentiin pesulle. Istuttiin ja otettiin viiniä Pirjo kysyi tuleekohan ne sanoin soitan.
Vaimo vastasi kuulin kun sanoi hiljaa No moi kysyin miten menee sanoi täällä on kivaa Sami lähti poikien kanssa niiden mökille kysyin mihin sinä epäröi vähän kysyi missä Pirjo sanoin nukkuu vaikka Pirjo silitteli kalua kysyin mihin sinä kuulin joku sanoi meille oli hiljaista kysyin onko kiva mies vaimo sanoi odota tuli hiljaisempaa vaimo kuin kuiskas on mutta saanko on nuori kolli sanoin anaan vapaasti tule aamupäivällä vaimo kuiskas olet ihana.
Pirjo katsoi annoit luvan halasin saan olla sinun kanssa. Pirjo hymyili odota kun tuli oli pitkät sukat pikku housut jalassa ja tiukka paita hypähteli edessä ja hyppäsi syliin kuiskas mitä setä nostin paitaa älä setä älä maistoin nänniä työnsi pois älä setä ei saa imin vähän aikaa hyppäsi pois tuli viereen äiti sanoi pitää varoa, otin kalun esiin oletko nähnyt silitteli en ole mitä tällä tehdään sanoi ime imi vähän aikaa , näinkö ?Sanoin tule syliin siirsin pikku housuja kuiskasin istu kuiski voi setä pikku pilluun sattuu Pirjo laskeutu sievästi kuiskas sulla on iso mopopojat nai niillä oli pienemmät kaikki laski sisään ja lähti. Lasketko sinä Pirjo huokaili tuntuu hyvältä saat laskea nostin käännyt . mitä mitä laitoin kontalleen sylkäisin kaluun nyt ei satu kalu painui hyvin sisään Pirjo kysyi miltä näyttää silittelin pikku pakaroita sanoin haluatko Pirjo kuiskas setä pane sievästi vedin kokonaan pois ja sisälle Pirjo huokali voi luoja voi luoja alkoi vapisemaan kuiskas mitä nyt setä pylly vatkasi ja vatkasi laskin sisään kuului pitkä huuto kalu sykki ja sykki nousin ja sanoin tyttö nyt pesulle.
Pirjo tuli viereen kysyi haittaako miua kun halusin näin annoin suukon ei haittaa olet kyllä tiukka minä nautin Pirjo halasi minä myös, kuiskas antaako vaimosi sanoin antaa ei haittaa sinä olet niin seksikäs ja hyvä kerro vaan jos haluat joskus kuiskas haluan nytkin odotellaan. Syötiin hyvin soitin vaimolle vastas kuiskaamalla minä pärjäään kysyin oliko hyvä kuiskas varmaan yhtä hyvä kuin Pirjo panithan sitä vastasin mmm joo kuiskas kerrot sitten sanoin sinä myös. - Anonyymi
Huomaa, että aloittajalla on minimaalisesti kokemusta naisista. Sen verran on väärät luulot ja kuvitelmat.
- Anonyymi
Muistelen, että oli toinen tapaus, joka jotenkin etäisesti muistuttaa kertomaasi. Sinähän kuitenkin olet varmasti täysijärkinen. Itse korostan kuitenkin, että kannatan kaikessa kehitysvammaisten oikeuksia.
Niin takaisin siihen toiseen tarinaan. Siinäkin oli vanhempi mies, joka kertoi nuoresta naisesta juttua. No paljastui, että miehen kertomuksessa oli paljon aukkoja ns. reikiä. Ainoastaan tunnepitoinen kokemus oli jäänyt hänen mieleensä keksitty tai todenperäinen. Sitä hän toisteli päivittäin siihen malliin, että lääkäri piti kutsua paikalle. Kävi ilmi, että miehen sanavarasto oli massiivisesti heikentynyt ja kaventunut lähestulkoon kahteen sanaan: tiukka reikä, tiukka reikä. Miehen tätä toistellessa lääkäri katsoi hoitajaa ja totesi tälle, että selkeä reikähän se tosiaan täällä päässä on, mutta ei niinkään tiukka vaan kovin avonainen. Päähän mahtui nyrkki sisään täysin kokonaisena ja jopa väljästi. Etuaivolohkosta ulottui siis laajahko aukko takaraivoon asti. Käytännössä tilanne oli sen verran erikoinen, että erikoislääkäri kutsuttiin paikalle asiaa päivittelemään.
Tapaus jäi elämään lääkärien mielissä ja levisi vähitellen laajalti kansan tietoisuuteen. Tästä johtuu nykyisinkin tavattu termi reikäpää.
Tässä lienee paikallaan tehdä hienojakoista erottelua kahden toisiaan muistuttavan termin osalta. Reikäpää eroaa siis aivottomasta jonkin verran. Reikäpää osaa sanoa joitain lauseita ja kirjoittaa jonkin verran sisällötöntä ns. höttöä. Kirjoitusta voi erehtyä luulemaan aivottomaksi, mutta sitähän se ei siis ole vaan aivojen paikalla on isohko tuulitunnelimainen rakennelma. Sisältö on hyytelömäistä höttöä, mutta jos juttukumppanin tasolla ei ole suurta merkitystä, voi sitäkin paremman puutteessa kuunnella. - Anonyymi
Jos reikä tuntuu vähänkin tiukalta, se on huono asia.
Laittakaa oikea käsi nyrkkiin niin, että siihen muodostuu sormen mentävä reikä.
Sitten tumputatte sitä reikää.
Siltä tuntuu tiukka nainen.- Anonyymi
👌🏼👍🏼 Hyvin neuvottu.😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675