Näin hieman vanhempana miehenä 38 v minulla on kokemusta aika monen ikäisistä naisista ja kyllä se vaan niin on että naisen reikä löytyy ikääntyessä huomattavasti. Pääsin tuossa perjantaina höyläämään 25 v naista ja kyllä oli taas mahtavaa kun sai huomata että nuoren naisen pillu puristaa ihanasti mulkkua. Vanhoilla yli 30 v kurpilla ei ole mahdollisuuksia tässä pelissä
nuoren naisen reikä ihanan tiukka
12
4660
Vastaukset
- Mighty Meijsel
Ohutvehkeisten pitääkin ottaa nuoria. Minunlaisia paksun meisselin omaavia ne vähän pelkääkin, mutta taidokkaat kypsät naiset onkin minun makuun. Ja sitä paitsi kolmekymppisetkin on pääsääntöisesti henkisesti aika pentuja vielä.
- Hyvältä tuntuu
Aika mahtava provo jonkun kurpan kirjoittamana.
Oikeasti mitään kurpan lehmän löysän vittuja kukaan kaipaa olipa kunnon kokoinen meisseli tai ei.
Kyllä sen tiukka olla pitää ja sulle vinkkinä että liukastusvoiteet on keksitty.
Toisaalta ihan vapaasti tyydy sinä vain niihin löysäläskivittuihin jää meille muille ne tiukemmat paketit. ;) - röhönaurut!
Hyvältä tuntuu kirjoitti:
Aika mahtava provo jonkun kurpan kirjoittamana.
Oikeasti mitään kurpan lehmän löysän vittuja kukaan kaipaa olipa kunnon kokoinen meisseli tai ei.
Kyllä sen tiukka olla pitää ja sulle vinkkinä että liukastusvoiteet on keksitty.
Toisaalta ihan vapaasti tyydy sinä vain niihin löysäläskivittuihin jää meille muille ne tiukemmat paketit. ;)Sanoo ätmi, joka on saanut vain netin ääressä...
- Hyvältä tuntuu
röhönaurut! kirjoitti:
Sanoo ätmi, joka on saanut vain netin ääressä...
Voi hyvä ihminen.
Kaikki jotka ovat palstalla eivät ole välttämättä ätmejä.
Neitsyttä en ole kyllä saanut että jos se on kriteeri.
Mutta siinä olet oikeassa että netin ääressä saaminen omalla kädelläkin on parempi kohtalo kuin se vanhan kurpan lehmän löysä pillu.
Römpsiäkin on monenlaisia ja osa on aivan ihania, mm. tiukkoja. Sitten on näitä vitukkeita. - kaksi faktaa
Hyvältä tuntuu kirjoitti:
Voi hyvä ihminen.
Kaikki jotka ovat palstalla eivät ole välttämättä ätmejä.
Neitsyttä en ole kyllä saanut että jos se on kriteeri.
Mutta siinä olet oikeassa että netin ääressä saaminen omalla kädelläkin on parempi kohtalo kuin se vanhan kurpan lehmän löysä pillu.
Römpsiäkin on monenlaisia ja osa on aivan ihania, mm. tiukkoja. Sitten on näitä vitukkeita.Vanhemmat naiset on kaikki löysiä kurppia ja tämän palstan miehet on kuningasätmejä.
- Seksitaidot hukassa
Kyse on vain siitä kuinka jumppaa paikat kuntoon. On nuoria jotka eivät ole ollenkaan perillä siitä miten niitä alapään lihaksia käytetään. Olen maannut 21-vuotiaan neitsyen kanssa jolla oli löysä toosa! Ja neitsyt oli, tuli pikku tippa verta. Sitten on vanhempiakin naisia jotka ovat ahkerasti treenanneet paikkansa ja osaavat lihaksiaan puristaa kun kalu on sisällä.
Jotkut naiset eivät tiedosta että kalun sisällä ollessa nainen voi oikeita lihaksiaan puristamalla maksimoida kummankin nautintoa. Pelkästään se että mies liikuttaa kalua sisällä ei tunnu juuri miltään kummastakaan, naisenkin kuuluu siihen osallistua.
Olen myös kuullut, että lantionpohjan lihakset löystyy jos vain sohvalla makaa. Naisilla jotka liikkuvat, ne ovat tiukemmat. Ilmeisesti liikkuessa noita lihaksia tulee huomaamattaan treenattua.- Nus Nus Nussia!
Naiset ei osaa nussia!
- kerran panin
yhtä 21v tyttöä, joka sanoi.. yritä päästä irti.. en muuten päässyt. Tytöllä oli aivan helvetillinen puristusvoima pimpissään.
- Jumppaamaan siitä!
Naiset on vain liian laiskoja osallistuakseen seksiin. Miehen pitäisi yksin hoidella homma.
- eiihitto
onks 38 v nyky aikana vanhempi mies :D
- Matikkaa kato
On se vanhempi ku 25-vuotias. Höhöö... Olen sinku.
- en viitti kertoa nyt
No kyllä se minunkin näkökulmasta oli kun ite olin 25 v. ja juurikin 38 v. ukkomies olisi halunnut seksisuhteeseen kanssani. Heivasin tyypin koska pidin omanikäisistäni enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733