Olisiko hyviä vinkkejä hyvistä tekijöistä...
Geelikynnet kirkkonummella?
8
399
Vastaukset
- Sakisammakko
http://www.niluferasikainen.com tekee upeita mutta hiukan kalliita kynsiä, www.pearlstyle.fi tekee halvempia mutta kauniita kynsiä
- perskutarllaa
Helvetin rumia kotkankynsiä, hyh!
- paskapökäle
onkos ne niitä adod:n teko kynsiä ne on laadukkaita itse omistan semmoioset
- tkks
Nilüfer maksaa varmaan verot ja eläkemaksut ja toinen tekee ilmeisesti kotona pimeesti - cash only
- faktat faktoina
Muutama FAKTA:
- kotitiloissakin voi toimia yritys
- ilman yritystäkin voi toimia rehellisesti ja hoitaa veronsa
- alv on pakollinen vasta reilun 8000€ vuositulojen jälkeen
- yel reilun 7000€ jälkeen (2015 luku on reilut 12000€/vuosi)
- myös yrittäjä voi kusettaa verotrajaa, yhtä helposti kuin yksityishlökin
- korttipäätteiden ylläpito ja käyttö on yrittäjälle kallista, eikä kannata jos roiminta on pientä. Mikään/kukaan ei velvoita ottamaan korttimaksumahdollisuutta.
- geelilakkauksen teko ja hinnat on aivan toista kuin rakennekynnet
Tässäpä muutama fakta jotka kannattaa ottaa huomioon ennenkuin alkaa huutelee! - sama kuin äsken
faktat faktoina kirjoitti:
Muutama FAKTA:
- kotitiloissakin voi toimia yritys
- ilman yritystäkin voi toimia rehellisesti ja hoitaa veronsa
- alv on pakollinen vasta reilun 8000€ vuositulojen jälkeen
- yel reilun 7000€ jälkeen (2015 luku on reilut 12000€/vuosi)
- myös yrittäjä voi kusettaa verotrajaa, yhtä helposti kuin yksityishlökin
- korttipäätteiden ylläpito ja käyttö on yrittäjälle kallista, eikä kannata jos roiminta on pientä. Mikään/kukaan ei velvoita ottamaan korttimaksumahdollisuutta.
- geelilakkauksen teko ja hinnat on aivan toista kuin rakennekynnet
Tässäpä muutama fakta jotka kannattaa ottaa huomioon ennenkuin alkaa huutelee!Prkl kännykirjoittaminen kun en vaan opi! Pahoittelut typoista.
- -----
faktat faktoina kirjoitti:
Muutama FAKTA:
- kotitiloissakin voi toimia yritys
- ilman yritystäkin voi toimia rehellisesti ja hoitaa veronsa
- alv on pakollinen vasta reilun 8000€ vuositulojen jälkeen
- yel reilun 7000€ jälkeen (2015 luku on reilut 12000€/vuosi)
- myös yrittäjä voi kusettaa verotrajaa, yhtä helposti kuin yksityishlökin
- korttipäätteiden ylläpito ja käyttö on yrittäjälle kallista, eikä kannata jos roiminta on pientä. Mikään/kukaan ei velvoita ottamaan korttimaksumahdollisuutta.
- geelilakkauksen teko ja hinnat on aivan toista kuin rakennekynnet
Tässäpä muutama fakta jotka kannattaa ottaa huomioon ennenkuin alkaa huutelee!www.vero.fi löytyy lisää faktoja.
- ihmettelen vain
Mihin ihmeeseen sinä niitä kotkankynsiä tarvitset? Voidaksesi paremmin rapsutella suklaareikääsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429