Geelikynnet kirkkonummella?

Uppo-nalle

Olisiko hyviä vinkkejä hyvistä tekijöistä...

8

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakisammakko
      • perskutarllaa

        Helvetin rumia kotkankynsiä, hyh!


    • paskapökäle

      onkos ne niitä adod:n teko kynsiä ne on laadukkaita itse omistan semmoioset

    • tkks

      Nilüfer maksaa varmaan verot ja eläkemaksut ja toinen tekee ilmeisesti kotona pimeesti - cash only

      • faktat faktoina

        Muutama FAKTA:
        - kotitiloissakin voi toimia yritys
        - ilman yritystäkin voi toimia rehellisesti ja hoitaa veronsa
        - alv on pakollinen vasta reilun 8000€ vuositulojen jälkeen
        - yel reilun 7000€ jälkeen (2015 luku on reilut 12000€/vuosi)
        - myös yrittäjä voi kusettaa verotrajaa, yhtä helposti kuin yksityishlökin
        - korttipäätteiden ylläpito ja käyttö on yrittäjälle kallista, eikä kannata jos roiminta on pientä. Mikään/kukaan ei velvoita ottamaan korttimaksumahdollisuutta.
        - geelilakkauksen teko ja hinnat on aivan toista kuin rakennekynnet

        Tässäpä muutama fakta jotka kannattaa ottaa huomioon ennenkuin alkaa huutelee!


      • sama kuin äsken
        faktat faktoina kirjoitti:

        Muutama FAKTA:
        - kotitiloissakin voi toimia yritys
        - ilman yritystäkin voi toimia rehellisesti ja hoitaa veronsa
        - alv on pakollinen vasta reilun 8000€ vuositulojen jälkeen
        - yel reilun 7000€ jälkeen (2015 luku on reilut 12000€/vuosi)
        - myös yrittäjä voi kusettaa verotrajaa, yhtä helposti kuin yksityishlökin
        - korttipäätteiden ylläpito ja käyttö on yrittäjälle kallista, eikä kannata jos roiminta on pientä. Mikään/kukaan ei velvoita ottamaan korttimaksumahdollisuutta.
        - geelilakkauksen teko ja hinnat on aivan toista kuin rakennekynnet

        Tässäpä muutama fakta jotka kannattaa ottaa huomioon ennenkuin alkaa huutelee!

        Prkl kännykirjoittaminen kun en vaan opi! Pahoittelut typoista.


      • -----
        faktat faktoina kirjoitti:

        Muutama FAKTA:
        - kotitiloissakin voi toimia yritys
        - ilman yritystäkin voi toimia rehellisesti ja hoitaa veronsa
        - alv on pakollinen vasta reilun 8000€ vuositulojen jälkeen
        - yel reilun 7000€ jälkeen (2015 luku on reilut 12000€/vuosi)
        - myös yrittäjä voi kusettaa verotrajaa, yhtä helposti kuin yksityishlökin
        - korttipäätteiden ylläpito ja käyttö on yrittäjälle kallista, eikä kannata jos roiminta on pientä. Mikään/kukaan ei velvoita ottamaan korttimaksumahdollisuutta.
        - geelilakkauksen teko ja hinnat on aivan toista kuin rakennekynnet

        Tässäpä muutama fakta jotka kannattaa ottaa huomioon ennenkuin alkaa huutelee!

        www.vero.fi löytyy lisää faktoja.


    • ihmettelen vain

      Mihin ihmeeseen sinä niitä kotkankynsiä tarvitset? Voidaksesi paremmin rapsutella suklaareikääsi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe