Avoin parisuhde

Enna 74

Miten oikein menettelen? Minulla on aivan ihana mies ja tapailen viikoittain.TUNTUU kuitenkin niin etäiseltä. Haluaisin läheisempää suhdetta; miten esitän asian?

4

135

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehen vaihto?

      Taidatte tapailla lähinnä seksin merkeissä? Miehet eivät muuta haluakaan.

      Läheisyys ja yhteenkuuluvaisuus tulee luonnostaan, sitä ei tarvitse erikseen kehitellä tai rakentaa.

      Miehellä taitaa olla monta naista pyörityksessä, ja suhteenne suht tuore, vai kuinka?

    • Yleensä ihan verbaalinen viestintä toimii parhaiten ;)

      Jos kerran haluat enemmän, niin sinulla on ilmeisesti tunteita miestä kohtaan. Mitä, jos sanoisit ne hänelle ääneen? "Lähelläsi on hyvä olla", "nautin seurastasi", "ikävä seuraasi, nähdäänhän pian". Tai: "olisi kiva matkustella/tehdä jotain/viettää/.. yhdessä"

      Ennen kaikkea: jos välität hänestä, niin näytä se. Älä pelaa pelejä. Ole kiinnostunut hänen ajatuksistaan, kuulumisistaan, toiveistaan, odotuksistaan jne.

      Jos hän haluaa vain seksiä, niin sinä et häviä mitään. Hän häviää.

    • 1+11

      Miksi sä haluat ihmisen joka tuntuu etäiseltä? Mulla on rakastajani kanssa äärettömän hellä, läheinen ja rehellinen suhde. En kuitenkaan halua omistaa häntä ja hän on vapaa harrastamaan seksiä kenen kanssa haluaa. Kun olemme yhdessä keskitymme vain toisiimme emme mihinkään muuhun. Hän tuntee minut ja minä hänet sen verran kuin toista ihmistä voi tuntea. Aviomiestäni en tunne. Hän on etäinen ja vieras. Sellainen kuitenkin tuli hankittua kun vaan halusin jonkun välittämättä siitä että en saanut hänestä mitään irti. Ei kannata tuhlata aikaansa ja tehdä kompromisseja koita katuu.

    • Make.

      Kaikki ei halua avautua heti vieraalle ihmisille ja heittäytyä suhteeseen. Taustalla voi olla että mies tapailee myös muita. Tapailuahan teilä vielä ilmeisesti on, eli jos ei ole sovittu, niin molemmat voi tapailla muitakin, sehän on sanaton sopimus. Oletteko yhteydessä silloin kun ette näe? Kumpi soittaa/viestii ensin? Nekin kertovat paljon? Oletko tavannut hänen kavereitaan? Tiedätkö hänen elämästään mitään mitä ei jokaiselle kerrota, jotain henkilökohtaista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe