Ilo paksun miehen elämään nyt tuo.
Lääkelehtinen tule luo
11
64
Vastaukset
- Konneveden SMP
Freudenthal mitali mukaan !
- ₩ alpi
Ehtoollisöylätix ottaa Timo Peratsìinin
Kalkista kallistaapi maljan
Hörpyn vaarinkaljaa
Lääkelehtinen Levoziinin kera Volmarvìinin
Näin persut viettää prasniekkaa
Ja haikäileepìi hameniekkaa Kuka on "LääkeLehtinen" kun sen nimi niin usein täällä vilahtaa.
- har-mies se on
Nimi tuli jostain sen linkityksestä missä oli lääkepurkkeja(nsa) ja joissa luki Lehtinen.
- Jee Jee
Sitä asiaa tuskin tietää muut kuin hän itse. Ottanut kantaa päivän poliittisiin juttuihin joskus.
Ilmeisesti perussuomalainen eli "persu" ja siks Soiniin ain tietyn tyyppinen "vino viittaus" muutamilta.
Kauan sitten oli lääkkeistä puhe; niiden tarpeellisest käytöstä ja väärinkäytöstä.
Silloin mä itse olin ilmeisestikin lääkityksen tarpeessa,
mut vastustin niitä "henkeen ja vereen" ....juur sen vuoksi et pelkäsin kaikkea ja kaikkia. Sokissa kun olin ilmeisesti.
Kyseinen mies laittoi kuvan tänne "lääkepurkkeistaan" ja purkien kyljessä oli nimi Lehtinen.
Nikkessään yleensä "lehtisellä" :.!1#%? .....pari lausetta ja
perässä vielä.. har!111
Muutamat ristivät hänet "Lääkelehtiseks"!
Ihan esimerkiks vain... mones paikassa vois yövuorossa tai aamulla kun lääkkeitä jaetaan... ottaa kuvia lääkepurkeista...
kasa päin.. eri ihmisten nimillä... ja käyttää niitä kuvia,
väittäen lääkkeitä omikseen.
Tuskin kukaan omia lääkepurkkejaan kuvaa nimineen ja laittaa kuvat tänne???
Laittais samalla sos- tunnuksenkin, ettei kenenkään tartte arvailla kuka Lehtinen! =)))))))))))
Riittikö selitys vai kirjoitanko jatkokertomuksen???- puutteellinen:.#$%&+
.
Lisää selvitystä!!
har1!!
. - ₩ alpi
puutteellinen:.#$%&+ kirjoitti:
.
Lisää selvitystä!!
har1!!
.Lehtinèn siis tunnustaa lääkemaniansaa
- HööömmMM:.!#%?+
₩ alpi kirjoitti:
Lehtinèn siis tunnustaa lääkemaniansaa
.
Tämä on parasta lääkettä Suomen Kansalle
Suomen Kansa nouskaa Vastarintaan
Kemin perussuomalaiset kieltäytyivät Nenäpäivän yhteiskuvasta – "autettavia olisi kotimaassakin"
http://yle.fi/uutiset/kemin_perussuomalaiset_kieltaytyivat_nenapaivan_yhteiskuvasta__autettavia_olisi_kotimaassakin/7555333?ref=leiki-uup
har!11
. - Oikein!
HööömmMM:.!#%?+ kirjoitti:
.
Kemin perussuomalaiset kieltäytyivät Nenäpäivän yhteiskuvasta – "autettavia olisi kotimaassakin"
http://yle.fi/uutiset/kemin_perussuomalaiset_kieltaytyivat_nenapaivan_yhteiskuvasta__autettavia_olisi_kotimaassakin/7555333?ref=leiki-uup
har!11
.Suomen kansa persuja vastaan!
HööömmMM:.!#%?+ kirjoitti:
.
har!11
.Kyllä on vituksen urpoa sakkia. Heinäsirkat mieluummin kiitos.
Luokkaretkiin ja muihin koulun puitteissa tehtäviin harrastuksiin saa kerätä rahaa, vanhaa tietoa ettei saisi. Opetushallitus on kumonnut aikanaan tehdyn linjauksen.
- ₩ alpi
Pyhällä persuehtoollisella lähestyi sielunvihollinen Timoa ja troppilehtistä
Mamuhomon hahmossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656176
- 795421
- 994375
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753750Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613442- 443030
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381783