Haluan pienen tatuioinnin. Olen nainen. Koko ajan olen ollut sitä mieltä, että haluan eläintatuoinnin, ja nyt vaihtoehtoni ovat kutistuneet kolmeen: perhonen, karhu tai kyyhkynen.
Mikä näistä kolmesta on teistä paras? Minkä niistä itse ottaisitte?
Perhonen viestii minulle elämänvoimaa, muutosta johon on alistuttava sekä feminiinistä kauneutta.
Karhu viestii rauhallisuutta, lempeyttä ja maanläheisyyttä; en itse ole kovin rauhallinen persoonaltani, mutta haluaisin olla ja tykkään siitä, että karhu viestii sellaista muille ihmisille, eli että arvostan rauhallisuutta.
Kyyhkynen viestii vapautta, puhtautta, totuutta ja armollisuutta; nämä ovat korkeita asioita, joita mielelläni tatuioinnin kautta viestisin. Jos valitsisin kyyhkysen, se olisi kuva lentävästä kyyhkysestä.
Kiitos avusta :-)
Perhonen, kyyhkynen vai karhu?
10
378
Vastaukset
- fkdfanbjöanbadn
Jos näen jonkun jolla on joku noista eläimistä tatuoituna, mieleeni ei tule mikään noista viesteistä eikä uskomattoman uniikki persoonallisuus valotu mitenkään.
Ajattelen että tyyppi on ottanut tommosen tatuoinnin. - TeponjaSeponveliMatti
Joo, ihan turhia juttuja, tusinatatuointeja joita on kaikilla, ei kukaan edes ajattele että niillä olisi joku merkitys. Ei jatkoon!
- ding ding dong
Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.
- TeponjaSeponveliMatt
ding ding dong kirjoitti:
Tatuoidut ja tarpeeksi luovat ihmiset ymmärtävät tatuoinneilla yleensä olevan merkitys.
Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...
- aivot narikassa?
TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:
Kuten myös narkkarit näkevät happopäissään niissä kaikenlaisia merkityksiä. EI edelleenkään jatkoon...
Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.
- TeponjaSeponveliMatt
aivot narikassa? kirjoitti:
Tatuointi ei tee ihmisestä narkkaria.
Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...
- Ehehehee
TeponjaSeponveliMatt kirjoitti:
Onko joku väittänytkään? On eri asia lukea ja ymmärtää lukemansa...
Samoin voisi sanoa sinullekin.
- tatuoinnin omaava
Joko perhonen tai kyyhkynen olisi hyvä, kunhan se ei ole iso. Itselläni on pieni krokus ranteessa.
- Krokomatiili
Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.
- hohhoijaaaa
Krokomatiili kirjoitti:
Naiset eivät ymmärrä kuinka paljon miehet halveksuvat teidän perhosia ja kyyhkysiä. Ihan huoramaista touhua.
Kyllä huora huoran tuntee, oli tatuointi tai ei. Mukaanlukien mieshuorat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959