Miten kaukosuhteessa toimii seksi?
kaukosuhde ja seksi
5
484
Vastaukset
- kännykkä
puhelinseksillä pärjätty hyvin
- Tyq
Pitää olla muutakin kun seksiä!
- näin kävi meille...
Mutta seksi on tärkeä osa suhdetta. Viikkokin ilman fyysistä seksiä on pitkä aika!
Jos fyysistä seksiä ei ole viikkoihin, se kyllä aiheuttaa kiusauksen hakea sitä joltain muulta!
- kännykkä
Hei oikeesti huhhuh... Mä en nähny miestäni yli vuoteen yhdessä vaiheessa niin ei se tehny meille mitään ongelmaa :D puhelinseksillä mentiin. Ja meillä on hyvin mennyt nyt. Ollaan vieläkin yhdessä. Ei kumpikaan pettänyt toistaan. Ja nyt tietysti joku sanoo kuitenkin ''ethän sä voi tietää mitä sun mies teki sillä aikaa kun en oo ollu siellä'' kyllä mä tiedän :) enkä itsekään pettänyt. hyvin pärjättiin :)
- huohhhhhhhhh
Kamalaahan se on kieltämättä. Molemmat käy kuumana pitkin päivää eikä pääse silleen oikeesti lähelle toista. Pitäis muutama kk vielä odottaa ja meinaa hulluksi tulla. Puhelinseksiä sitten vaan. Mielikuvitusta peliin. On vaan alkanut tulemaan sen verran himokas olo ettei pysty keskittymään esim töissä. Kun toinen laittaa kuumaa viestiä. Ei tätä kestä kukaan mutta vieras ei tule kyseeseenkään. Mahtaa aitaa kaatua kun kohtaamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22322Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361270- 971211
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25719