ikisinkku M

vaikutat mukavalta

Miksi olet sinkku ja kauanko olet ollut sinkkuna?
Minkä ikäinen olet?

45

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Ikisinkku on palstan naisten perseen nuolija ja sille maksetaan palstalla olosta.

• vinkiksi muillekin

Olemalla joskus mukava, voi saavuttaa paljon enemmän.

• Ikisinkku M

Kiitoksia kehuista :) Toisinaan olen varmaankin ihan mukava, toisinaan taas jotkut tuntuu vähän loukkaantuvan mielipiteistä ja eihän se kiellettyä ole kun eihän sitä syntyisi keskustelua ilman eriäviä mielipiteitä. Sorry, tein jo aikoja sitten linjauksen että pidän nollatoleranssin henkilökohtaisuuksissa juurikin siksi kun tämä on keskustelupalsta. Jotain aina voi paljastua keskusteluketjuissa mutta yritän pitää anonymitetttiä yllä niin en ihan suoriin kysymyksiin ole ruukannut vastata ollenkaan tai sitten hieman epämääräisemmin ja noissa sinun esittämissä ensimmiseen en tarkkaan varmaan osaisikaan vastata.

• neiti ruiskukka

Voihan kökkö :), ois täällä saattanu mahdollisesti aivan siis huvin, urheilun ja vaikka penkkiurheilunkin vuoksi kyseiset seikat muitakin ihan himpun verran kiinnostaa..Ehkä.

• 6+5

missaat vain mahdollisen tsänssin päästä naisten kanssa tekemisiin tuolla pidättäytyväisyydelläsi.. rohkeasti vaan tiedot esiin

• neiti ruiskukka kirjoitti:

Voihan kökkö :), ois täällä saattanu mahdollisesti aivan siis huvin, urheilun ja vaikka penkkiurheilunkin vuoksi kyseiset seikat muitakin ihan himpun verran kiinnostaa..Ehkä.

Jatka vain kyselemistä. Kyllä se sulle vielä pehmiää. :)

• ap.
        stellaria81 kirjoitti:

Meitä kiinnostuneita olisi siis enemmänkin :)

• ap. kirjoitti:

Meitä kiinnostuneita olisi siis enemmänkin :)

Olen määkin itseasiassa joskus sen ikää kysynyt, tosin siitä on jo aikaa varmaan lähemmäs pari vuotta eikä minulla silloin vielä ollut vakinikkiä.

Mut jos ei se kerro, niin mehän voisimme ihan piruuttamme esittää arvauksia niin kauan että siltä menee hermot. :D

• neiti ruiskukka
        stellaria81 kirjoitti:

en kai minä vielä mitään kysellytkään...mutta pakko kai kysyä siitä mun ketjussa olleesta arvoituksesta, pää hajoaa kun tuollaista yrittää ratkaista. mitä hitsiä se tarkoitti tai oisko edes helpompaa vinkkiä?

• neiti ruiskukka
        stellaria81 kirjoitti:

Olen määkin itseasiassa joskus sen ikää kysynyt, tosin siitä on jo aikaa varmaan lähemmäs pari vuotta eikä minulla silloin vielä ollut vakinikkiä.

Mut jos ei se kerro, niin mehän voisimme ihan piruuttamme esittää arvauksia niin kauan että siltä menee hermot. :D

Hyvä idea stellaria, ristikuulustelu vaan käyntiin :D

• Ikisinkku M
        neiti ruiskukka kirjoitti:

en kai minä vielä mitään kysellytkään...mutta pakko kai kysyä siitä mun ketjussa olleesta arvoituksesta, pää hajoaa kun tuollaista yrittää ratkaista. mitä hitsiä se tarkoitti tai oisko edes helpompaa vinkkiä?

Huh huh, olipa pitkä puhelu tuossa ja nyt olen vallan mykistynyt tästä ketjusta :o kun on niin uteliasta sakkia :D Se oli mainittu ala siellä kun kerroit muistatko missä hermot meinasi mennä tenavana talkoissa :)

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa, joskus muistaakseni joku oli hirveän salaperäisenä asuinkaupungistaan :)

• sivullinen vaan
        Ikisinkku M kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa, joskus muistaakseni joku oli hirveän salaperäisenä asuinkaupungistaan :)

touché

• Ikisinkku M
        6+5 kirjoitti:

missaat vain mahdollisen tsänssin päästä naisten kanssa tekemisiin tuolla pidättäytyväisyydelläsi.. rohkeasti vaan tiedot esiin

Juu mutta huomaatko miten hyvin pieni salaperäisyys toimii :)

• Hämärän rajoilta
        Ikisinkku M kirjoitti:

Juu mutta huomaatko miten hyvin pieni salaperäisyys toimii :)

Tämä on kyllä totta. Oma vielä muutama vuosi sitten orastanut suosioni palstanaisten keskuudessa romahti välittömästi, kun aloin kertoa avoimemmin itsestäni, pitämään kameraa auki palstakonserteissa jne.

Älä tee samaa virhettä.

• Ikisinkku M
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Tämä on kyllä totta. Oma vielä muutama vuosi sitten orastanut suosioni palstanaisten keskuudessa romahti välittömästi, kun aloin kertoa avoimemmin itsestäni, pitämään kameraa auki palstakonserteissa jne.

Älä tee samaa virhettä.

Näin se menee, niinhän ht:llakin tuli vain hankaluuksia ja palstalakko kun liikaa tuli avautuneeksi ja minusta kun kuitenkin on kiva jutella täällä niin en tiedä miten se toimisi jos osa olisi enemmänkin tuttuja, tulisiko siinä sitten oltua varovaisempi kommenteissaan?

• neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

Huh huh, olipa pitkä puhelu tuossa ja nyt olen vallan mykistynyt tästä ketjusta :o kun on niin uteliasta sakkia :D Se oli mainittu ala siellä kun kerroit muistatko missä hermot meinasi mennä tenavana talkoissa :)

Se ketju paisui joo vähän yllättäviin mittasuhteisiin.. On suorastaan laitonta olla noin mukava ja samalla niin salaperäinen.

Ahaa, okei..hehtaaria siis tarkoitit.

• Ikisinkku M
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Se ketju paisui joo vähän yllättäviin mittasuhteisiin.. On suorastaan laitonta olla noin mukava ja samalla niin salaperäinen.

Ahaa, okei..hehtaaria siis tarkoitit.

No kun vaan pakko, eihän siitä mitään tulisi jos alkaisi kivan naisen kanssa privaatisti sähköpostittelemaan, ne postit saattaisi venyä kilometrin mittaisiksi ja niitä olisi pakko saada lisää, joka ammu pitäisi postilaatikko tarkistaa ja työtkin jäisi tekemättä kun pitäisi vastata ja vähän väliä kesken päivän tarkistaisi postilaatikkoa että onko siellä mitään? Olisi se ihan hirveä tilanne, joku tyly ja inhottava olisi paljon helpompi hanskata mutta kun eihän täällä nykyään niitäkään enää juuri ole :D

Juu sitä :)

• Sääliksi käy poikaa

Eikö ikisinkku ole parikymppinen kerrostalossa asuva tuleva neitsytsetä. Vaikeita naissuhteita ollut.

• ruma katkeruus

olisit sinäkin joskus mukava ja vähemmän autistinen niin vois käydä jopa flaksi.

• novoihans

Nää palstan miehet on tosi hauskoja.

Onko ihme että ovat sinkkuja? Ht sai myös ihailijan, ja sille kaatoi saavilla vettä niskaan, ettei häneen nyt kannata/saa ihastua.

Ikisinkkukin olisi saanut jo neljä treffiä näköjään tältä palstalta. Mutta ei kelpaa näille miehille, mieluummin ruparretevat palstalla mukavia, lähestymiset teilataan :D

• Kympin Nainen

Just samaa mietin :D

Olenkin arvellut, että palstan miehet ovat julmia pelureita kaikki, kiusaavat palstan kilttejä naisilla ensin kerättyään empatiaa muka-atm:nä!

• Jii007
        Kympin Nainen kirjoitti:

Olenkin arvellut, että palstan miehet ovat julmia pelureita kaikki, kiusaavat palstan kilttejä naisilla ensin kerättyään empatiaa muka-atm:nä!

No perhana kun tämäkin nyt selvisi!
        Ei mitään ätmejä ole olemassakaan. Ätmit on oikeasti naisten keskuudessa uskomattoman suosittuja. Palstalla keräämme sääliä naisilta ja kun saamme sitä tarpeeksi niin nusauttelemme parhaat naiset ja muut rupikonnat ja kurpat heitämme kylmästi syrjään, koska meillä on varaa valita.

• Ikisinkku M

Juu mutta ht:llahan oli myös niitä huonoja kokemuksia taannoin liiasta avoimuudesta ja kun muistetaan faktat, maantieteelliset sijainnit ym, niin ei niitä treffejä välttämättä kannatakaan järjestää kun kivaa on täälläkin rupatella. Täällä on niin vähän porukkaa että mitä siitäkään tulisi jos kaikki alkaisi vaan privailemaan :)

• Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

Niin me ollaan, ilkeitä ytmejä kaikki :)

• melkoinen tyyppi
        Ikisinkku M kirjoitti:

Juu mutta ht:llahan oli myös niitä huonoja kokemuksia taannoin liiasta avoimuudesta ja kun muistetaan faktat, maantieteelliset sijainnit ym, niin ei niitä treffejä välttämättä kannatakaan järjestää kun kivaa on täälläkin rupatella. Täällä on niin vähän porukkaa että mitä siitäkään tulisi jos kaikki alkaisi vaan privailemaan :)

Olet kyllä melkoinen jänishousu. Sulle on pelkästään tässä ketjussa kaksi naista osoittanut kiinnostustaan, mutta sua huolettaa enemmän se et onko palstalla ketään kirjoittelemassa!
        Ihan turhaa on sitten kitistä kun naiset ei muka tee aloitteita! :)

• Kympin Nainen
        Jii007 kirjoitti:

No perhana kun tämäkin nyt selvisi!
        Ei mitään ätmejä ole olemassakaan. Ätmit on oikeasti naisten keskuudessa uskomattoman suosittuja. Palstalla keräämme sääliä naisilta ja kun saamme sitä tarpeeksi niin nusauttelemme parhaat naiset ja muut rupikonnat ja kurpat heitämme kylmästi syrjään, koska meillä on varaa valita.

No niinpä! Kukas se nyt onkaan pimeyden puolella? Voi voi, mihin tämä maailma on menossa?

Ps. Sinun pitää kyllä treenata soturintaitojasi - heti paljastit /vahvistit kaiken tiedusteluagentille!

• Ikisinkku M
        melkoinen tyyppi kirjoitti:

Olet kyllä melkoinen jänishousu. Sulle on pelkästään tässä ketjussa kaksi naista osoittanut kiinnostustaan, mutta sua huolettaa enemmän se et onko palstalla ketään kirjoittelemassa!
        Ihan turhaa on sitten kitistä kun naiset ei muka tee aloitteita! :)

Ne faktat ne faktat, joskus olen palstojen kautta tututstumiani ihmisiä tavannut, tästä on nyt jokunen vuosi niin oli kyllä ihan mukaviakin kokemuksia mutta sitten myös väärinkäsitysten vuoksi taisin parillekin kivalle naiselle aiheuttaa turhaa mielipahaa kun heilllä oli ehkä suhdetoiveita ja itsellä taas oli orastava suhde muualla niin en samaa virhettä haluaisi tehdä.

• Jii007
        Kympin Nainen kirjoitti:

No niinpä! Kukas se nyt onkaan pimeyden puolella? Voi voi, mihin tämä maailma on menossa?

Ps. Sinun pitää kyllä treenata soturintaitojasi - heti paljastit /vahvistit kaiken tiedusteluagentille!

Mistäs sinä tiedät etten vain pissattanut sinua? Mene toki kertomaan sille johtajallenne, että ätmit on hurjia panokarjuja. Onkin yllätys kun vastaan hyökkääkin joukko löysämunaisia runkkareita. Vai hyökkääkö sittenkin panokarjuja? Kuka tietää?

Tiedusteluagentin olisi hyvä saada tiedoilleen todisteitakin.

• Kympin Nainen
        Jii007 kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät etten vain pissattanut sinua? Mene toki kertomaan sille johtajallenne, että ätmit on hurjia panokarjuja. Onkin yllätys kun vastaan hyökkääkin joukko löysämunaisia runkkareita. Vai hyökkääkö sittenkin panokarjuja? Kuka tietää?

Tiedusteluagentin olisi hyvä saada tiedoilleen todisteitakin.

Olemme siirtokunnassa valmistautuneet kaikkeen, joten ihan sama tuletteko muumi- vai salipaidat lepattaen - tulette nostamaan paitanne antautumisen merkkinä joka tapauksessa!

Todisteita ei tässä operaatiossa välttämättä tarvita, mutta on minulla ainakin yksi katteeton (?) lupaus kirjallisena.

• Jii007
        Kympin Nainen kirjoitti:

Olemme siirtokunnassa valmistautuneet kaikkeen, joten ihan sama tuletteko muumi- vai salipaidat lepattaen - tulette nostamaan paitanne antautumisen merkkinä joka tapauksessa!

Todisteita ei tässä operaatiossa välttämättä tarvita, mutta on minulla ainakin yksi katteeton (?) lupaus kirjallisena.

Hillitsehän kiimaasi nainen!
        Ensinnäkin muumipaita on salipaita, toisekseen todellinen ätmi ei ikinä riisu paitaansa naisten edessä.

• Kympin Nainen
        Jii007 kirjoitti:

Hillitsehän kiimaasi nainen!
        Ensinnäkin muumipaita on salipaita, toisekseen todellinen ätmi ei ikinä riisu paitaansa naisten edessä.

Ei sitä voi hillitä! Etkö sinä edes sen vertaa ole vielä oppinut?! Jälki-istuntoa tälle nuorukaiselle nyt. Jatkotoimenpiteitä harkitsen vielä.

• Jii007
        Kympin Nainen kirjoitti:

Ei sitä voi hillitä! Etkö sinä edes sen vertaa ole vielä oppinut?! Jälki-istuntoa tälle nuorukaiselle nyt. Jatkotoimenpiteitä harkitsen vielä.

Sairaaksi on tämä maailma mennyt kun kaiken maailman kiimapillut alkaa riehumaan.
        Mahotonta meininkiä...

• ht ...
        Ikisinkku M kirjoitti:

Juu. Ei kannata olla liian avoin täällä. Kanattaa olla hyvin tarkkana mitä kertoo. Miten käyttää tätä palvelua, jne. Muuten voi mennä muutamat yöunet asian takia.

Mutta ei se mitään, kun toisaalta elämässä pitää välillä ottaa riskejä.

Ja tehkää vaikka tilapäis-rekkaus tai mikä vaan niin voitte privana keskustella. Johan se nähtiin noista minun ja ruiskukan aiemmista keskusteluista että homma menee äkkiä hyvin pahasti pieleen jos keskustelun avaaminen on tarpeettoman vaikeaa. :)

Mitä privakeskusteluihin tulee, niin tuskinpa näitä palsta-asioita moni jaksaa kenellekään privaatisti alkaa paasaamaan. Tuskin täällä keskustelu siis siitä vähenisi vaikka ihmiset privasti muita asioitaan keskustelisi.

• Kympin Nainen
        Jii007 kirjoitti:

Sairaaksi on tämä maailma mennyt kun kaiken maailman kiimapillut alkaa riehumaan.
        Mahotonta meininkiä...

Sitähän minä sanoin, että sairaaksi on mennyt kun miehet esiintyvät jonain kumman ätmeinä... kiihtyyhän sitä nyt rauhallisempikin tapaus katalan petoksen havaitessaan.

Mutta pääset tällä kertaa ilman jatkotoimenpiteitä. Olkoon se myöhästynyt kunnianosoitukseni Yum-Nam Namin muistolle.

Siirtokunta hiljenee tällä erää, öitä :)

• ht ...

"Ht sai myös ihailijan, ja sille kaatoi saavilla vettä niskaan, ettei häneen nyt kannata/saa ihastua."

Koska olen jo tajunnut että:

- Ihmiset saavat ehkä vääränlaisen käsityksen minusta palstan tekstien perusteella. Lumous haihtuu kun livenä tuleekin eteen myös ulkonäkö ja pelimiesmäisen supliikin ja huumorin puute. Sitä pilkettäkään ei ole silmäkulmassa. Kas, se oman pään sisällä oleva fantastinen mielikuva ei pitänytkään paikkaansa, ja sinne katosi kaikki etukäteen kuviteltu ihastuminen ja kemia.

- Palstan muutamat harvat naiset on ripoteltu kuitenkin ympäri koko Suomea, joten todennäköisyys että kukaan kiinnostunut sattuisi asumaan lähellä on aika pieni.

- Ja palstan harvat naiset ovat myös iältään vaihtelevasti kaikkea aina liian nuoresta, liian vanhaan.

- On myös huonoja kokemuksia tuntemattomista ja rekisteröitymättömistä ihailijoista (ts. trolleista).

Ihastua siis saa omasta puolestani. Olen erittäin otettu jos joku niin teksteistäni pitää. Kunhan muistaa että se ihastus on vain siihen mitä palstalla lukee.

Vaikka se teksti olisikin totta ja siten kertoisi totuuden ajatusmaailmastani, niin ihmiset eivät oikeassa maailmassa ihastu toisen ajatusten sisältöön - Vaan siihen tapaan millä niitä ajatuksia tuodaan esiin.

Aiemmin suhtauduin ehkä varauksettomasti siihen että voisin mielenkiinnosta tavata melkein ketä vaan palstalta jotka on siitä kiinnostuneita jos etäisyys, yms. ei ole ongelma. Huonojen kokemusten myötä rajasin asian niin että olen valmis tapaamaan vain niitä, jotka ovat riittävän vakiokirjoittajia täällä tai muuten onnistuvat vakuuttamaan että ovat sitä mitä väittävät.

Tarpeeksi luotettavalta vaikuttavia vakkareita voin tavata, olipa ilmassa ihastusta tai ei, ihan mielenkiinnon pohjalta.

Ja olen joitain tavannutkin, ja sitä kautta ymmärtänyt että livenä pätee ne ihan samat henkilökemian säännöt kuin muulloinkin. Kaikki lähtee nollista sillä hetkellä kun ensimmäistä kertaa oikeasti tapaa toisen. Joten en todellakaan odota mitään palstan tapaamisista muuta kuin sen uteliaisuuden tyydytyksen.

Se kohtaaminen ei eroa baarista tai nettideitistä toisen kohtaamisesta, paitsi että ei edes ole tapahtunut mitään ulkonäön perusteella tehtyä esivalintaa siihen kohtaamiseen. Baarista ja nettideitistä on siis oikeasti paljon todennäköisempää löytää vaikkapa suhde. Palstalta se olisi melkoinen onnenkantamoinen. Palsta ei siis ole todennäköinen sikkuuden poistaja ainakaan itselleni.

• ätmi

Ikisinkku on varautunut koska ei halua paljastaa karmeita yksityiskohtiaan.

• Ikisinkku M

Näin sen täytyy olla :D

• Kіs-kіsu

Hän on ritari Siniparta.

• Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

Hän on ritari Siniparta.

Itse ajattelisin ennemminkin että rautanaamio sopisi paremmin :)

• Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

Itse ajattelisin ennemminkin että rautanaamio sopisi paremmin :)

Niin, salaperäinen. Myös rautainen vastustus palstan naisten liehittelyn edessä.

• Arvelisin iäksi jotain 35-40 välillä.

Asuinpaikkakuntakin on arvauksessa mutta en nyt halua sanoa arveluani, eihän siihen tarvitse Ikiksen kommentoida mitenkään mutten silti sano mitään.

• 3+2

Minä arvelisin iäksi yli 40 - lähempänä 50. Eikä asu ainakaan suuressa kaupungissa.

Olikos fnerd pk-seudulta?

• femnerd_
        3+2 kirjoitti:

Minä arvelisin iäksi yli 40 - lähempänä 50. Eikä asu ainakaan suuressa kaupungissa.

Olikos fnerd pk-seudulta?

Olen pk-seudulta.

Poikkeuksellisesti rekkaamattona ja nyt menen pesemään hampaat ja painun nukkumaan.

Hyvät yöt!

• genealogia

Ikisinkku M eli sillitrooli eli M30.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      25
      2523
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1566
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1344
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1101
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      922
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      912
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      213
      874
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      815
    Aihe