Autokoulunopettaja?

Driving Miss Daisy.

Miten autokoulunopettajaksi tullaan? Onko siihen ylipäätään soveltuvaa tai muuten vaan koulutusta?
Jostainhan niidenkin täytyy ilmestyä : )
Aika rento tyyppi siinä puuhassa varmaan kannattaisi olla tai menee hermot.
Mitenköhän palkkaus & työajat?

8

4062

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jökö

Se koulu oli jossain etelässä, täytyy olla kokemusta raskaasta kalustosta. Palkka vaihtelee, mutta ilmeisesti brutto 2000 ekun paikkeilla. Koulu kestää n. 2-3 vuotta. Työajat vaihtelee esim. välillä 07-23.

• ex-liikenneopettaja

Liikenneopettajaksi opiskellaan hämeenlinnassa ammatillisen opettajakorkeakoulun (www.aokk.hamk.fi) liikenneopetuskeskuksessa. Koulu kestää 1,5 v. Hakuperusteet ovat niukat ja sinne pääsee lähes kaikki jotka hakee.
        Työajat epäsäännölisiä. palkka noin 10e/tunti.
        kesäisin työpaivät 12 tuntii talvisin 2 tuntii eli tosi kausittaista. Palkka surkee hommaan nähden. Olen itse käynyt koulun mutta tuntiakaan en oo töitä tehny, sillä kuljetushommissa tienaa paremmin.

• Palturia
        ex-liikenneopettaja kirjoitti:

Liikenneopettajaksi opiskellaan hämeenlinnassa ammatillisen opettajakorkeakoulun (www.aokk.hamk.fi) liikenneopetuskeskuksessa. Koulu kestää 1,5 v. Hakuperusteet ovat niukat ja sinne pääsee lähes kaikki jotka hakee.
        Työajat epäsäännölisiä. palkka noin 10e/tunti.
        kesäisin työpaivät 12 tuntii talvisin 2 tuntii eli tosi kausittaista. Palkka surkee hommaan nähden. Olen itse käynyt koulun mutta tuntiakaan en oo töitä tehny, sillä kuljetushommissa tienaa paremmin.

ex-liikenneopettaja puhut täysin palturia

• hähähäää

onko suomessa muka yksi koulu joka kouluttaa?

• NISSANISTISTI

nyt kiinnostuin tästä ammatista. oisin kiitollinen jos joku kertois vähän tarkemmin, ei nyt oikeen ota selvää näistä vastauksista että missä opiskellaan ja kauanko menee? KIITOS JO ETUKÄTEEN SILLE, JOKA VAIVAUTUU VASTAAMAAN MULLE!
      niin ja pääseekö sinne heti peruskoulun jälkeen.. siis opiskelemaan tähän ? ja paljonko se palkka sit on kuukaudessa ? juu kaikki mahdollinen tieto ois kiva ! :D

• toiv.tuleva opettaja

Hämeenlinnassa on koulutuspaikka, ja tutkinto kestää n. 1.5vuotta josta suuri osa on työharjoittelua. Oppisopimus koulutus kestää 3 vuotta ja omat teoriatunnit on jyväskylässä. Palkka 15-20€ tunti

• toiv.tuleva opettaja

Ja unohtu mainita että moottoripyöräkorttia vaaditaan, nykyään ei tarvitse edes c-korttia. Eikä vaadita taustalla mitään tiettyä koulutusta

• toiv.tulevaopettaja.

Ja tottakai b kortti ^^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      977
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56