Hei.
Varasin tatuointiajan samalle päivälle kun tapaan pitkästä aikaa illalla vanhoja ystäviä.
Mitä mieltä olette voiko alkoholia nauttia illalla jos on ottanut pienen tatuoinnin aiemmin aamupäivällä?
Netistä löytyvissä ohjeissa oli aika paljon eroja. Joissain oli maininta, että ennen tatuointia ei tulisi nauttia alkoholia mutta ei mainintaa etteikö saisi jälkeen. Jossain taas oli ohjeisettu, että pitäisi pitää jopa viikko taukoa alkoholin käytöstä.
Tatuoinnin jälkeen alkoholia?
12
138
Vastaukset
- kylkylll
Voi, kunhan ei ennen tatuointiaikaa juo alkoholia.
- LeimaajanVävy
Voi ennen, aikana ja jälkeen. Tosin suhteet pitää olla kunnossa tatuoijjaan. Ja älkää alkako sitä jargonia ettei ammattitatuoija tee humalaiselle, aivan varmasti tekee! Tietenkin tiedostakaa se myös ettei kaikki tee kaikille ja kaikki ei tee kenellekkään humalaiselle mutta kuten sanoin jos suhteet on kunnossa niin tatuoijja tarjoaa usein jopa viinaa samalla kun tekee kuvaa :)
- EdellisenSisko
Ja ei olisi tarvennut paljon rullata tätä palstaa alaspäin niin olisit nähnyt että tätä asiaa on jo kysytty ja siihen vastattu asiallisesti.
- Otsassa silmä
Kahdella ylemmällä sama kirjoittaja ("leimaajanvävy" ja "edellisensisko"). Sen näkee otsallakin.
- Toiseksylinteksti
Otsassa silmä kirjoitti:
Kahdella ylemmällä sama kirjoittaja ("leimaajanvävy" ja "edellisensisko"). Sen näkee otsallakin.
Eiku sen toisen kirjoitti mun sisko, mun pyynnöstä tosin.
- Kaikki uskoo...
Toiseksylinteksti kirjoitti:
Eiku sen toisen kirjoitti mun sisko, mun pyynnöstä tosin.
XD tämä selvä
- kirjoitinkaikki
Kaikki uskoo... kirjoitti:
XD tämä selvä
Toisaalta mitä sillä on väliä kuka sen kirjoitti?? Voisitte tekin vastailla kysymyksiin ettekä kommentoida turhanpäiväisyyksiä
- ha busted
kirjoitinkaikki kirjoitti:
Toisaalta mitä sillä on väliä kuka sen kirjoitti?? Voisitte tekin vastailla kysymyksiin ettekä kommentoida turhanpäiväisyyksiä
Ha! Juuri itsekin kirjoitit turhanpäiväisen kommentin.
Niin kuin minäkin nyt. - eivälttämättäbusted
ha busted kirjoitti:
Ha! Juuri itsekin kirjoitit turhanpäiväisen kommentin.
Niin kuin minäkin nyt.Vai kirjoitinko? Josse oli edelleen se mun sisko?
- Osaan ajatella...
eivälttämättäbusted kirjoitti:
Vai kirjoitinko? Josse oli edelleen se mun sisko?
Eipä tainnut olla, tästä kommentista päätellen.
- Bustedvälttämättäei
Osaan ajatella... kirjoitti:
Eipä tainnut olla, tästä kommentista päätellen.
Mitäs jos sä oot mun sisko?
- Hahahahahaa
Bustedvälttämättäei kirjoitti:
Mitäs jos sä oot mun sisko?
Toivon vaan, etten ole.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943