Moi kaikki meikkaajat :)
Oon tällanen parikymppinen nuorimies, jota on mietityttänyt ja houkututtanut pari juttua. Haluaisin nimittäin kokeilla meikkaamista, lähinnä mustaa kajaalia. Kannattaako? Koen, että se voisi sopia hyvin tyyliini...oon muutenkin erikoinen :D Loisi mukavan kontrastin tällä hetkellä hopeanvaaleisiin hiuksiini ^^
Mulla ei ole mitään hajua meikeistä, voisin ehkä poikaystävältäni kysyä. Mutta haluaisin kysyä täältä vinkkejä. Paljonko maksaa kaupassa, mitä merkkejä ja miltä hyllyiltä haen? Ja kehtaanko, tuijottaako yleisö jos mies hakee meikkejä kaupasta, pienellä paikkakunnalla asun...?
Kiitos etukäteen vastauksista!
Kajaalit miehellä
4
1672
Vastaukset
- wsrtststr
Tummanruskea (tai harmaakin) sävy voisi olla parempi, kun suomalaisten iho on usein vähän punakka ja kalpea ja kuvassa kulmasikin ovat suht vaaleat - paitsi jos haet jotain rokkarihenkistä yön yli nukuttu likaisen levinnyt kajaali -meikkiä. :) Lumenen Blueberry-kajaali on ihan ok ja saa tilattua nettikaupastakin, mutta luomet kannattaa pohjustaa, jos et halua meikin leviävän. Goshin Velvet Touch eyeliner on myös hyvä ja lisäksi vedenkestävä, mutta vaatii siten myös nopeampaa piirtämistä tai kynä tavallaan alkaa jämähtää/kuivua.
Niin ja jos on kovin vaaleat ripset, voi näyttää vähän oudolta, jos on vain eyelineria muttei ripsiväriä.Okei. Paljon kiitoksia vinkeistä! :)
Kysyin eräältä likalta tuossa neuvoa ja hän opasti. Itse ehkä hakisin mielelläni jotain shokkivaikutelmaa, siksi kiinnostaa juuri musta ja violetti. Ehkä sitä "likaisen levinnyt"-tyyliä juurikin. Jos tiedät Prodigyn niin ymmärrät ;)
Onko perinteisellä kynällä ja eyelinerilla paljon ulkonäöllistä eroa, juu typerä kysymys. Likkakaveri suositteli eyelineria. Voiko olla molempi parempi? Mulla on vaaleaveriköksi suhteellisen tummat kulmat ja ripset, mutta ihon väri ja lämpö ratkaissee. Mutta tosiaan korostan hakevani potkua ja särmää ;)
- 4568468
Otetaanko pieni kertaus termeistä, niin tiedetään kaikki mistä puhutaan?
kajaali/kajal/kohl = vesirajaan eli ripsien ja silmän väliin laitettava väri, joka yleensä on kynämuodossa. Kynä on pehmeämpi kuin muut rajauskynät ja väri on tehty kestämään paremmin juurikin vesirajassa.
rajauskynä = jos tuotetta ei ole määritelty erityisesti kajal-kynäksi, soveltuu paremmin ripsien ulkopuolen rajaamiseen. Kovempi kuin kajal ja mahdollisesti vähemmän vettä kestävä. Toki myydään myös vedenkestäviä rajauskyniä.
eyeliner = yleisnimitys, jolla tarkoitetaan kaikkia silmienrajaukseen sopivia tuoteita. Voi olla tussimainen, geelimäinen tai kynä.
Eli mikä tuote nyt oikeastaan on hakusessa?Tavallinen kajaali oli lähinnä mielessä :) Mutta, mitä itse suosittelisitte kokemattomalle aloittelijalle?
Ja mitä mieltä olette meikkaavista kundeista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101691- 1711628
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691538Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231318Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901204Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146973Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70971- 97912
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr188828Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud211791