Haastan jokaisen palstalaisen tekemään itsestään SWOT-analyysin.
Eli SWOT = strenghths, weaknesses, opportunities, threats. Suomeksi:
Vahvuudet.
- esim. pitkä, rikas
Heikkoudet
- esim. lyhyt, köyhä
Mahdollisuudet
- esim. mahdollisuus työllistymiseen
Uhat
- esim. uhka jäädä työttömäksi
Ei kun menoksi :-)))
SWOT-analyysi
31
538
Vastaukset
- DarkFear (ei kirj.)
Vahvuudet:
-
Heikkoudet:
-Kaljuuntuminen
-Yksiö
-Armeijan käymättömyys
-Amputoitu perse
-Köyhyys
-Impotenssi
-Suurentuneet rinnat
Mahdollisuudet:
-Parhaat nuoruusvuodet ovat näin kolmikymppisenä vielä edessäpäin
Uhat:
-Kotiseudun ahdasmieliset persujuntit- SUOMI-Make
Täyttä asiaa!
Vahvuudet.
Terve ja melko hyväkuntoinen, ei ihan törkyruma
Heikkoudet
Työtön, ei kyl mikään kauniskaan
Mahdollisuudet
Uuden alan opiskelu saattaisi avata ovet mielenkiintoiseen työhön…
Uhat
… tai sitten ei- Gentle Man
Vahvuudet:
Fiksu, töissä, kaverit ja harrastukset, hyvät tavat
Heikkoudet:
Lyhyehkö, ei mikään adonis, kokematon, hyvät tavat
Mahdollisuudet:
Sosiaaliset tilaisuudet/piirit joissa mahdollisuus tavata naisia jos vain osaa ja uskaltaa tehdä aloitteen
Uhat:
Vanheneminen ja laiskistuminen :D Äh, jäi vähän yksipuoliseksi tuo analyysini kun tuli vain murehdittua tuota työjuttua. Otetaanpas uusiksi:
Vahvuudet.
Terve sekä henkisesti että fyysisesti ja melko hyväkuntoinen, ei ihan törkyruma, koulutusta aika laajalti
Heikkoudet
Työtön, ei erityisen kaunis, joillekin miehille ehkä liian koulutettu, arka tekemään aloitteita miehille, ei viihdy baareissa, ehkä vähän saamaton yleisestikin
Mahdollisuudet
mahdollisuus työllistymiseen opiskelun kautta, kumppanin haussa nettideitti taitaa olla se ainoa realistinen mahdollisuus (jos vain saisi tehtyä niitä aloitteita itse)
Uhat
työllistyminen ei mitenkään pomminvarmaa, hyvät miehet loppuu maailmasta ennen kun ehdin itselleni semmoisen napata, vanheneminen- 9+10
stellaria81 kirjoitti:
Äh, jäi vähän yksipuoliseksi tuo analyysini kun tuli vain murehdittua tuota työjuttua. Otetaanpas uusiksi:
Vahvuudet.
Terve sekä henkisesti että fyysisesti ja melko hyväkuntoinen, ei ihan törkyruma, koulutusta aika laajalti
Heikkoudet
Työtön, ei erityisen kaunis, joillekin miehille ehkä liian koulutettu, arka tekemään aloitteita miehille, ei viihdy baareissa, ehkä vähän saamaton yleisestikin
Mahdollisuudet
mahdollisuus työllistymiseen opiskelun kautta, kumppanin haussa nettideitti taitaa olla se ainoa realistinen mahdollisuus (jos vain saisi tehtyä niitä aloitteita itse)
Uhat
työllistyminen ei mitenkään pomminvarmaa, hyvät miehet loppuu maailmasta ennen kun ehdin itselleni semmoisen napata, vanheneminenSulla ois
vahvuudet:
haluttava
heikkoudet
ei saavutettavissa.
Tätä on vaikea tehdä ihan tosissaan.
Vahvuudet:
- Historiallisen datan perusteella en todennäköisesti pahoinpitelisi puolisoani.
- On työpaikka (oi jos edes golddigger huolisi minusta!)
Heikkoudet:
- Mediaepäseksikkäässä työssä
- Lyhyt
- Laiskanpulskea
- Ruma
- Tyhmä
- Alle 180 senttimetriä pitkä
- Kyllä te nyt tämän litanian tiedätte
Mahdollisuudet:
- Heikot
Uhat:
- Kaikki muut miehet- +33+
Tuo itseironia on vain yksi defenssi. Kokeilepa tehdä tosissaan.
+33+ kirjoitti:
Tuo itseironia on vain yksi defenssi. Kokeilepa tehdä tosissaan.
Niin kuin sanoin, vaikea tehdä tosissaan. Kai sitä pelkää, että jään kiinni ansioideni paisuttelusta, jos yritän löytää vahvuuksia ja mahdollisuuksia ihan vakavasti. Kokeillaan nyt sitten kuitenkin.
Vahvuudet:
- Olen ihan perusälykäs mies, vaikkakin matemaattis-loogisella tavalla.
- Suht' vakaa työpaikka löytyy, ja YLE:n tämänpäiväisen kateusartikkelin eli tulotasolaskurin mukaan kuulun selvästi hyvätuloisimpaan kymmenykseen, mitä on kai pidettävä vahvuutena, vaikka hämmentävän helposti siihen luokkaan pääseekin (outoa kyllä, muutama kuukausi sitten oli joku ihan vastaava laskuri, jonka mukaan kuuluin toiseksi ylimmän kymmenyksen ylärajoille, vaikka palkkani on ollut tämän vuoden vakio ylityökorvauksia lukuunottamatta).
- Yleissivistykseni, vaikka ei huipputasoa olekaan, on kuitenkin varmaan ihan riittävä keskivertonaisille.
- Sen verran avarakatseinen, että voisin mielelläni lähteä naisen kanssa mukaan moninaisiinkin kulttuuririentoihin, joihin heteroudestaan epävarmat suomi-maket reagoivat pakonomaisella homottelulla.
- Varattujen ja vähän vanhempien naisten mielestä tunnun olevan ihan hauskaa seuraa.
Heikkoudet:
- Taipumus luovuttaa tai jättää kesken asioita.
- Edelleen ylipainoinen (työn alla kuitenkin korjata tämä).
- En erotu massasta? Paitsi palstalla ehkä, mutta kun siihen riittää normaalit käytöstavat (ei kai voi lukea vahvuudeksi).
- Introvertti, eli tarve olla omissa oloissani aina välillä.
Mahdollisuudet:
- Saattaisin olla ihan hyvännäköinen laihempana, jolloin voisi käyttää sitä rahaakin itseeni (vaatteet, hiukset, mieskorut eli rannekello, mitä näitä nyt on).
- Työran huippupiste voi olla vielä edessä. (Myös riski, koska en oikeasti halua gold diggereitä tai epäillä naiseni olevan sellainen)
Uhat:
- Itseni aliarviointi voi johtaa tilaisuuksien ohittamiseen niin töissä kuin naisrintamalla.
- Työttömäksi jääminen. Jos näin käy enkä työllistykään uudestaan ja olen vielä silloinkin sinkku, saattaisin erakoitua Xboxin äärelle ja lihoa jälleen einesruoan avustuksella. Paitsi tietysti jos siinä tilanteessa osaankin kiinnittää huomiota syrjäytymisenehkäisyyn.lord.boredom kirjoitti:
Niin kuin sanoin, vaikea tehdä tosissaan. Kai sitä pelkää, että jään kiinni ansioideni paisuttelusta, jos yritän löytää vahvuuksia ja mahdollisuuksia ihan vakavasti. Kokeillaan nyt sitten kuitenkin.
Vahvuudet:
- Olen ihan perusälykäs mies, vaikkakin matemaattis-loogisella tavalla.
- Suht' vakaa työpaikka löytyy, ja YLE:n tämänpäiväisen kateusartikkelin eli tulotasolaskurin mukaan kuulun selvästi hyvätuloisimpaan kymmenykseen, mitä on kai pidettävä vahvuutena, vaikka hämmentävän helposti siihen luokkaan pääseekin (outoa kyllä, muutama kuukausi sitten oli joku ihan vastaava laskuri, jonka mukaan kuuluin toiseksi ylimmän kymmenyksen ylärajoille, vaikka palkkani on ollut tämän vuoden vakio ylityökorvauksia lukuunottamatta).
- Yleissivistykseni, vaikka ei huipputasoa olekaan, on kuitenkin varmaan ihan riittävä keskivertonaisille.
- Sen verran avarakatseinen, että voisin mielelläni lähteä naisen kanssa mukaan moninaisiinkin kulttuuririentoihin, joihin heteroudestaan epävarmat suomi-maket reagoivat pakonomaisella homottelulla.
- Varattujen ja vähän vanhempien naisten mielestä tunnun olevan ihan hauskaa seuraa.
Heikkoudet:
- Taipumus luovuttaa tai jättää kesken asioita.
- Edelleen ylipainoinen (työn alla kuitenkin korjata tämä).
- En erotu massasta? Paitsi palstalla ehkä, mutta kun siihen riittää normaalit käytöstavat (ei kai voi lukea vahvuudeksi).
- Introvertti, eli tarve olla omissa oloissani aina välillä.
Mahdollisuudet:
- Saattaisin olla ihan hyvännäköinen laihempana, jolloin voisi käyttää sitä rahaakin itseeni (vaatteet, hiukset, mieskorut eli rannekello, mitä näitä nyt on).
- Työran huippupiste voi olla vielä edessä. (Myös riski, koska en oikeasti halua gold diggereitä tai epäillä naiseni olevan sellainen)
Uhat:
- Itseni aliarviointi voi johtaa tilaisuuksien ohittamiseen niin töissä kuin naisrintamalla.
- Työttömäksi jääminen. Jos näin käy enkä työllistykään uudestaan ja olen vielä silloinkin sinkku, saattaisin erakoitua Xboxin äärelle ja lihoa jälleen einesruoan avustuksella. Paitsi tietysti jos siinä tilanteessa osaankin kiinnittää huomiota syrjäytymisenehkäisyyn."YLE:n tämänpäiväisen kateusartikkelin eli tulotasolaskurin mukaan kuulun selvästi hyvätuloisimpaan kymmenykseen"
Minä sain vastaukseksi, että 71 % tienasi vähemmän ja 19 % enemmän kuin minä, ja pidin myös aika hämmentävänä tietona, koska kuten palstatotuus kertoo niin minähän olen vain "toimistotäti" :D Enkä asu Jakomäessä tai Kontulassa tai vastaavalla postinumeroalueella.helka kirjoitti:
"YLE:n tämänpäiväisen kateusartikkelin eli tulotasolaskurin mukaan kuulun selvästi hyvätuloisimpaan kymmenykseen"
Minä sain vastaukseksi, että 71 % tienasi vähemmän ja 19 % enemmän kuin minä, ja pidin myös aika hämmentävänä tietona, koska kuten palstatotuus kertoo niin minähän olen vain "toimistotäti" :D Enkä asu Jakomäessä tai Kontulassa tai vastaavalla postinumeroalueella.Hämmentävää tosiaan -- mutta kai näihin uutisiin pitää suhtautua myönteisesti ja todeta, että pärjää ainakin jossain vertailussa. (No, sinulla ei varmaan tällaista ongelmaa ole, mutta minun on revittävä itsetuntoni sieltä mistä voin).
Katsoin tilanteen jakomäestä. Taisi olla niin, että olin parhaassa kahdessa prosentissa, uuh. Sinne sitten vaan lesoilemaan ostarin pubiin (kai siellä sellaisia on).- ATMaisteri
helka kirjoitti:
"YLE:n tämänpäiväisen kateusartikkelin eli tulotasolaskurin mukaan kuulun selvästi hyvätuloisimpaan kymmenykseen"
Minä sain vastaukseksi, että 71 % tienasi vähemmän ja 19 % enemmän kuin minä, ja pidin myös aika hämmentävänä tietona, koska kuten palstatotuus kertoo niin minähän olen vain "toimistotäti" :D Enkä asu Jakomäessä tai Kontulassa tai vastaavalla postinumeroalueella."Minä sain vastaukseksi, että 71 % tienasi vähemmän ja 19 % enemmän kuin minä, ja pidin myös aika hämmentävänä tietona, koska kuten palstatotuus kertoo niin minähän olen vain "toimistotäti" :D Enkä asu Jakomäessä tai Kontulassa tai vastaavalla postinumeroalueella."
Eli olet suurin piirtein keskipalkkainen, ehkä aavistuksen verran yli?
Tilastollisesti alle puolet maamme aikuisväestöstä on kokopäivätyössä. On työttömät, osapäivätyöläiset, opiskelijat, eläläiset, sairaat, jne. Ja tietysti palkka riippuu myös iästä, 45-vuotiaiden keskipalkat on toista kuin 25-vuotiaiden keskipalkat. Ja tietysti pk-seudun keskipalkat on toista kuin maaseudun keskipalkat, mutta paljonko siitä on iloa kun asuminen maksaa niin paljon.
Toimistotäti tienaa tyypillisesti varmaankin sellaiset 1 500 - 3 500 EUR. 1 500 EUR voisi olla aloitteleva toimistoapulainen maaseudulla, 3 500 EUR kokenut ja astetta vastuullisempaa työtä duunaava toimistotäti pk-seudulla.
- Hämärän rajoilta
Vahvuudet:
- vankkaa osaamista joissakin asioissa, joiden yhteiskunnallinen hyöty ja rahallinen arvo ovat olemattomia
- kohtuullinen peruskunto
- terve, ei näkyviä epämuodostumia
Heikkoudet:
- lyhyt
- ruma
- tylsä
- peräkammarinpoika
- työelämästä syrjäytynyt (30 vuotta ikää, CV:ssä ei mitään)
- kynnysmaton luonne
- ei tyylitajua
- vääränlainen huumorintaju
- raadollisuuteen asti menevä rehellisyys ja itsekriittisyys
- laiskuus (ilmenee esim. siinä, etten jaksa jatkaa tämän kohdan listaa pidemmälle)
Mahdollisuudet:
- seksin saamisessa lasken sen varaan, että Sinead O'Connorin näköinen kalju naisalien abduktoi minut ja vaatii minulta siementä uhanalaisen lajinsa elvyttämiseksi
- työpaikan saaminen näillä spekseillä on hieman edellistä epätodennäköisempää
Uhat:
- ei ole: kun asiat ovat jo valmiiksi perseellään, kaikki yllätykset ovat positiivisia- M31-ENFP
Eli siis se Splice-leffan alieni vai?? https://www.google.com/search?q=splice alien
Hoikka ysäri-Sinead olisi voinut vielä kelvatakin, mutta se nykyinen on kyllä täyttä häkää rekkalesbo.
- mies 86
S: Olen melko hyvä englanninkielisessä kirjallisuudessa tai näin minulle on väitetty. Olen kuulemma hyvä tyyppi monien mielestä. Monet ihmiset tykkäävät kun soitan pianoa. Harrastan urheilua säännöllisesti. Olen kannustava ihminen Minulla on myönteinen elämänasenne. Olen myös aika hyvä pelaamaan Tekkeniä pleikalla.
W: Minun on vaikea ottaa itseäni niskasta kiinni, mutta toisaalta myös antaa toisten ihmisten tehdä se puolestani. Ärsyynnyn melko pienistä asioista. Olen laiska hakemaan oman alan töitä - melkein mikä vain pesti kiinnostaisi enemmän kuin jossain tilitoimistossa jumittaminen.
O: Voisin ehkä hyvässä lykyssä joskus päästä jonkin firman talousvastaavaksi jos jaksaisin panostaa kunnolla kaupallisiin opintoihin. Englannin kielen väikkäri ei ole poissuljettua, mutta tällä hetkellä en jaksa ajatellakaan koko asiaa. Saatan ystävystyä DarkFearin kanssa palstan ulkopuolella. Saatan myös harjoittaa kielitaitoani enemmän ja matkustella enemmän, jolloin minusta tulee sivistynyt ja avarakatseinen, suvaitsevainen EUROOPPALAINEN MIES. Yleissivistykseen minun pitäisi panostaa huomattavasti enemmän. Haluaisin irtaantua somen käytöstä lähestulkoon kokonaan. Saatan myös käydä Tukholman risteilyllä vielä päälle kolmekymppisenä kunhan olen ensin saanut hieman varallisuutta kasaan (joka kuulemma on se kaikkein tärkein asia nuoren miehen elämässä).
T: Venäjä hyökkää Suomeen. Joudun rintamalle sotimaan ja ensimmäisenä päivänä minut pommitetaan kuoliaaksi. Sinne minä sitten mätänen juoksuhautapoterossa muiden militaristipersujunttien kanssa ja darkkis on taas samassa lähtöpisteessä viettämässä yksin parhaita nuoruusvuosiansa. - Jii007
Vahvuudet:
- Yli 180cm.
- Saan joskus naiset nauramaan.
- Liikunnallinen.
- Kuulemma taiteellinen.
- Olen käynyt armeijan ja minulla on tukka.
- Omistan pippelin ja kivekset, mutta en ajattele niillä. Yleensä.
Heikkoudet:
- Ruma.
- Ujo.
- Työtön.
- Yksinäinen.
- Kokematon.
- Köyhä.
- Sosiaalisesti kömpelö aluksi.
- Vartaloni on muodoton.
- Tyhmä.
- Murehdin asioita ihan liikaa.
- Löydän itsestäni enemmän vikoja kuin hyviä puolia.
Mahdollisuudet:
- Niin mikä oli?
Uha:
- Kaikki naiset ja YT-miehet. Oikeastaan kaikki ihmiset.- mies 86
Pidätkö minuakin uhkana?
- Jii007
mies 86 kirjoitti:
Pidätkö minuakin uhkana?
Kyllä. Kaikki ovat minulle uhka.
- näinn
Vahvuudet:
yli 180 pitkä, urheilullinen/lihaksikas kroppa, hyvälaatuinen tukka.
Heikkoudet:
köyhä, syrjään vetäytyvä, ujo, liian vähään tyytyvä, ajattelija luonne, itsekriittisyys, kokematon seksi sekä parisuhde asioissa....
Mahdollisuudet:
melko huonot
Uhat:
uhka on aina... Nooh, vastataan nyt.
Vahvuudet (pitkän pohdinnan jälkeen)
- omat hampaat suussa
- paksut hiukset
- huumorintajuinen
- empaattinen
- neitsyt
- hyvä syömään
Heikkoudet (miettimättä):
- naiseksi vanha
- lihava
- rupukunnossa
- ruma
- ongelmia korvien välissä josta on ihan lääkärinlausuntojakin
- työtön tai jopa
- mahdollisesti tuleva sairaseläkeläinen
- köyhä
- introvertti
- neitsyt
- hyvä syömään
Mahdollisuudet:
- lihota satakiloiseksi
- lihota reilusti yli satakiloiseksi
- saan hyvinkin pian sydänkohtauksen huonojen elämäntapojen ja pitkään kestäneen itseaiheutetun univelan takia
- masennun pahemmin, menetän ruokahaluni ja laihdun
Uhat:
- katkeroidun
- linnottaudun kotiini täysin joka voi johtaa siihen, että
- lihon yli kolmesataakiloiseksi- Hämärän rajoilta
"lihon yli kolmesataakiloiseksi"
Tähän et kyllä kykenisi yksin, vaan tuossa tilanteessa jonkun pitäisi toimittaa sinulle linnoitukseesi ruokaa. (Ja lisäksi Solo ja wookiee.) - 16+10
Eikös hyvä syömään ole vahvuus.
- ht ...
Vahvuudet
- looginen älykkyys
- kohtuullisesti varallisuutta
- ajankäyttö, mahdollisuus käyttää toistaiseksi vapaasti aikaa suhteen etsintään
Heikkoudet
- lyhyehkö
- huumorittoman tylsän asiallinen tuntemattomien seurassa
- epävarma tuntemattomien naisten seurassa
- huono smalltalkkaaja
- liian vähäinen veren promillemäärä iltaisin
- ei sopivia sosiaalisia piirejä, joista etsiä naista
- liika nirsous naisten suhteen
Mahdollisuudet
- kauneusleikkaus lisää komeutta? :D
- lisää lihasta salilta muuttaa miehekkäämmäksi?
- mahdollisuus oppia naisia hurmaavampaa käytöstä?
- löytää jonkun järjettömän tuurin avulla nainen suomesta?
- mahdollisuus etsiä gold digger vaimo kaukomailta :P
- tarvittaessa lähes varma työpaikka taas rahan tienaamiseen oravanpyörässä
Uhat
- laiskuus suhteen etsinnässä
- turhautuminen liian monista tulevista pakeista ja luovuttaminen
- vanheneminen, sen aikarajan ylitys kun on aika lopettaa etsiminen ja siirtyä takaisin töihin - 22mmMMm
Vahvuudet
-komeaksi sanottu
-yli 185cm
-hyvät hiukset
-"urheilullinen" 3-4 kertaa salilla/viikko
-pyrin ajattelemaan aina mahd loogisesti, kriittisesti ja kyseenalaistamaan monia juttuja mitä ihmisille tuputetaan.
Heikkoudet
-työtön :D rahaa ei koskaan turhan paljoo
-huono smalltalk
-introvertti luonne(joissain tilanteissa heikkous, tai no sanotaan suoraan että tässä yhteiskunnassa heikkous)
-välillä en usko tarpeeksi itseeni
-pieni asuin kaupunki, vähän töitä/naisia ym ym.
Mahdollisuudet
-joku perus työpaikka on aina mahd saada
-saada parisuhde, ennenkin näin käynyt :D
-kouluttaudun sille alalle mikä kiinnostaa oikeasti/tehdä jotain mitä oikeasti haluaa.
Uhat
-turhaudun loppuelämäni jossain 9-5 hommassa
-yhteiskunnan tulevaisuus näyttää entistä synkemmältä tätä menoa, ainavaan vähemmän työpaikkoja yms hankala ottaa mitään talolainoja jne, tyydyttävä vähempään.
-hankala myös löytää naista jos ei ole sitä statusta eikä hyviä tuloa.
-joutuu vielä ww3:seen - atm1
Vahvuudet.
Älykkyys, komeus, huumorintaju, hyvä sydän
Heikkoudet
Ylpeys, Köyhyys, Ujous
Mahdollisuudet
Mahdollisuus saavuttaa hyvä koulutus.
Uhat
Päästä eläkkeelle ennen perintöjen saantia. - 236236
Vahvuudet.
- Pituus, olen 184cm pitkä.
- Normaali ulkonäkö ja paino.
- Nuorekas ulkonäkö 37-vuotiaaksi. Minua on luultu 10 vuotta nuoremmaksi, tämän ovat sanoneet muutamat naiset, jotka ovat nähneet kuvani. Tämä voi olla tosin myös heikkous, koska, jos näyttäisin vanhemmalta olisin uskottavampi naisten silmissä
Heikkoudet
- Työttömyys ja vähävaraisuus.
- Kaverien ja sosiaalisten verkostojen puuttuminen.
- Heikot sosiaaliset taidot. En kovin helposti uskalla jutella vieraiden naisten kanssa. Naisten pitäisi tulla hieman vastaan, että uskaltaisin jutella.
-
Mahdollisuudet
-En ole kovin nirso naisten suhteen. Jos nainen on luonteeltaan mukava, ei ylipaino tai pienet ulkonäölliset puutteet haittaa.
Uhat
-Koulutukseni on sellainen, etten usko saavani koulutustani vastaavaa työtä helposti.
-Laiskuus. En viitsi panostaan naisten etsimiseen kovin paljoa. - 13+4
Vahvuudet:
Heikkoudet:
- älykäs
- kunnollinen
Mahdollisuudet:
- löytyy riittävän älykäs nainen
Uhat:
- ei löydy riittävän älykästä naista - .... .....
vahvuudet:
- valkoihoinen
- länsimaalainen
- hetero
- liikunta-, puhe- ja näkökykyinen, kuuleva
- koulutettu (ilman omaa taloudellista panosta, ns. verovaroin)
heikkoudet:
- laiskuus, saamattomuus
- jatkuva valitus, katkeruus, tyytymättömyys, kiittämättömyys
- mielikuvituksen puute
mahdollisuudet:
- tajuta ne lukuisat mahdollisuutensa, jotka em. vahvuudet on antanut kuin kultalusikan suuhun
uhat:
- asennevamman kroonistuminen, pään työntäminen niin syvälle pr©seen, että lopulta ei löydä tietä ulos Lähdetään nyt siitä, että parisuhteeseen pääsy on päämääränä. Eihän vahvuuksilla ja heikkouksilla ole merkitystä kuin suhteessa johonkin päämäärään.
Vahvuudet.
- keinot ja ominaisuudet löytää parisuhdekumppani luultavasti ovat olemassa
Heikkoudet
- en tiedä, haluanko kumppania
Mahdollisuudet
- mahdollisuus päätyä parisuhteeseen joskus tulevaisuudessa
Uhat
- mahdollisuus päätyä parisuhteeseen joskus tulevaisuudessa- tämähän toimii
Vahvuudet:
Looginen älykkyys, empaattisuus, normaali vartalo.
Heikkoudet:
Työtön, laiska, ruma, sosiaalisesti syrjäytynyt erakko, ei verkostoja, autokortiton, patologisen ujo, estynyt, tuppisuu, katkera ja kyyninen misogynisti, nujertamalla kasvatettu tahdottomaksi ja näkymättömäksi vätykseksi, en ole rakastamisen arvoinen, yleinen näköalattomuus ja elämän merkityksettömäksi kokeminen.
Mahdollisuudet:
Lottovoitto, valaistuminen, Graalin maljan löytäminen, vallankumous ja vallitsevan yhteiskuntajärjestyksen kumoaminen, Spartacusin toinen tuleminen.
Uhat:
Joku toinen on minua aina parempi tai viimeistään menee suhteilla/sosiaalisilla taidoillaan ohitseni. Olen itsestäänselvyys, joka kelpaa vain henkisesti alistetuksi orjaksi, kunnes tilalleni otetaan uusi orja. Jossakin välissä valtio haluaa päästä eroon ylimääräisistä "tilastollisista ihmeistä", jotka eivät ymmärrä vetää itseään kiikkuun. Eli siis parisuhteen saamisen kannalta mietittynä
Vahvuudet:
-teen ja minulle tehdään aloitteita
-ihan kivan näköinen ikäisekseni
-kuntoilen (muutama kilo pois)
-opiskelen
-ennakkoluuloton, tunteellinen ja avoin
-keskustelutaitoinen, ihan perusfiksu
-realistiset kriteerit kumppanille
-olen lapseton
Heikkoudet
-opiskelen
-olen 38-vuotias
-ei autoa/omistuskämppää/omaisuutta
-aika loppuu oman perheen perustamisen suhteen
Mahdollisuudet
-on rajattomat tilanteiden, paikkojen ja henkilöiden suhteen. Pitää vaan pistää se kumppanin haku moodi päälle :)
Uhat
-jään lopulta yksin, kun siirrän kumppanin hakua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785