Logi

apua

Virusten torjunta ohjelmat ei meinaa pyöriä mulla ja ajoin Hijackin, mitä voi poistaa? vai voiko?

Logfile of HijackThis v1.98.2
Scan saved at 16:24:01, on 3.11.2004
Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)
MSIE: Internet Explorer v5.50 (5.50.4134.0100)

Running processes:
C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FSMA32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FSMB32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\BACKWEB\7681197\PROGRAM\FSBWSYS.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FCH32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\BACKWEB\7681197\PROGRAM\BACKWEB-7681197.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FNRB32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FAMEH32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\ANTI-VIRUS\FSGK32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\FWES\PROGRAM\FSDFWD.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FIH32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\ANTI-VIRUS\FSSM32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\ANTI-VIRUS\FSAV32.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FSM32.EXE
C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
C:\OHJELMATIEDOSTOT\STB VISION\DISPLAY\STBDPS.EXE
C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
C:\OHJELMIA\HIJACKTHISUUS.EXE

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.suomi24.fi/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\OHJELM~1\SPYBOT~1\SDHELPER.DLL
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\Common\FSM32.EXE" /splash
O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL
O4 - HKLM\..\RunServices: [F-Secure Management Agent] C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\Common\FSMA32.EXE
O4 - Global Startup: F-Secure Automatic Update.lnk = C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\backweb-7681197.exe
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\VxD\MSTCP: NameServer = 195.74.0.47

13

743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu

      Kunnossa on ei täällä näy mitään ihmeellista.

      • Juu

    • i-o

      Olisit pannu koko login.

    • kiitos ja anteeksi

      Kiitti ,mutta tuosta linkistä en päässyt minnekkään...
      Osaisko joku neuvoa miten sais tarkistettua virusohjelmalla koneen. Lisäksi (ilmeisesti) f-secure tekee mulle tämmöstä tiedostoa kun yritän käyttää sitä c:\windows\temp\avp9342.tmp 2005044kt

      Ja tarkotus oli kyllä laittaa koko logi-tässä uudestaan. Puuttuuko jotain?

      Logfile of HijackThis v1.98.2
      Scan saved at 14:18:08, on 4.11.2004
      Platform: Windows ME (Win9x 4.90.3000)
      MSIE: Internet Explorer v5.50 (5.50.4134.0100)

      Running processes:
      C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL
      C:\WINDOWS\SYSTEM\MSGSRV32.EXE
      C:\WINDOWS\SYSTEM\mmtask.tsk
      C:\WINDOWS\SYSTEM\MPREXE.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FSMA32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FSMB32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FCH32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\BACKWEB\7681197\PROGRAM\FSBWSYS.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\BACKWEB\7681197\PROGRAM\BACKWEB-7681197.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FNRB32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FAMEH32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\ANTI-VIRUS\FSGK32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\FWES\PROGRAM\FSDFWD.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FIH32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\ANTI-VIRUS\FSSM32.EXE
      C:\WINDOWS\EXPLORER.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\ANTI-VIRUS\FSAV32.EXE
      C:\OHJELMATIEDOSTOT\F-SECURE\COMMON\FSM32.EXE
      C:\WINDOWS\SYSTEM\DDHELP.EXE
      C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE
      C:\OHJELMIA\HIJACKTHISUUS.EXE

      R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.suomi24.fi/
      R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost
      O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\OHJELM~1\SPYBOT~1\SDHELPER.DLL
      O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure Manager] "C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\Common\FSM32.EXE" /splash
      O4 - HKLM\..\Run: [F-Secure TNB] "C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\TNB\TNBUtil.exe" /CHECKALL
      O4 - HKLM\..\RunServices: [F-Secure Management Agent] C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\Common\FSMA32.EXE
      O4 - Global Startup: F-Secure Automatic Update.lnk = C:\Ohjelmatiedostot\F-Secure\BackWeb\7681197\Program\backweb-7681197.exe
      O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
      O17 - HKLM\System\CCS\Services\VxD\MSTCP: NameServer = 195.74.0.47

      • sama

        mikä on tämä C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL kun mulla tulee virusten torjunnan yhteydessä välillä FSM32 ON AIHEUTTANU VIRHEEN KOHTEESSA KERNEL32.DLL. FSM32 SULJETAAN
        ???


      • Juu
        sama kirjoitti:

        mikä on tämä C:\WINDOWS\SYSTEM\KERNEL32.DLL kun mulla tulee virusten torjunnan yhteydessä välillä FSM32 ON AIHEUTTANU VIRHEEN KOHTEESSA KERNEL32.DLL. FSM32 SULJETAAN
        ???

        No se logi on puhas.
        Onko se F-Secure ennen toiminnu hyvin?
        Mites sen muistin kans onkohan tarpeeks?
        Kokeile vaikka tota online scanneria

        http://housecall.trendmicro.com/



      • Juu kirjoitti:

        No se logi on puhas.
        Onko se F-Secure ennen toiminnu hyvin?
        Mites sen muistin kans onkohan tarpeeks?
        Kokeile vaikka tota online scanneria

        http://housecall.trendmicro.com/

        Olenko hakoteillä? Eikös tuon RUNDLL32.EXE pitäis olla System32 kansiossa


      • Juu
        HJT kirjoitti:

        Olenko hakoteillä? Eikös tuon RUNDLL32.EXE pitäis olla System32 kansiossa

        No joo,sekotat nyt munki pään,mutta ei kai ME:ssä ole system 32 kansiota.


      • Juu kirjoitti:

        No joo,sekotat nyt munki pään,mutta ei kai ME:ssä ole system 32 kansiota.

        ai että sekotan, olen haka siinä ;) Hitto että on vähän noita ME logeja mihin verrata, mutta kaipa sen Rundll:n kuuluu olla suoraan Windows kansiossa.
        Terv.nimim. Kiville karauttanut.


      • ---
        HJT kirjoitti:

        nyt tais jäädä nalkkiin se tihulainen. Scannaa nuo molemmat yksitellen.
        C:\OHJELMATIEDOSTOT\STB VISION\DISPLAY\STBDPS.EXE
        C:\WINDOWS\RUNDLL32.EXE

        http://virusscan.jotti.dhs.org/
        Tai
        http://www.kaspersky.com/remoteviruschk.html

        Kerro mitä sanovat.

        Tarkastettu on - ei tulosta.
        f-securella katsoin myös(pystyn katsomaan kohteita) löyti hetken päästä itsestään c:\windows\msxmidi.exe / trojan downloader.win32.agent.av
        Sen poistin mutta ei apua. Onko tietoa mikä tuo STBDPS.EXE on siinä on joku näytön kuva ja löytyy siitä kansiosta enemmänkin tavaraa...

        Levy koko mulla on vain 9.48Gt ja vapaata 4.29Gt
        Poistin sen avp**** tiedoston ja taas se tekee uutta...


      • --- kirjoitti:

        Tarkastettu on - ei tulosta.
        f-securella katsoin myös(pystyn katsomaan kohteita) löyti hetken päästä itsestään c:\windows\msxmidi.exe / trojan downloader.win32.agent.av
        Sen poistin mutta ei apua. Onko tietoa mikä tuo STBDPS.EXE on siinä on joku näytön kuva ja löytyy siitä kansiosta enemmänkin tavaraa...

        Levy koko mulla on vain 9.48Gt ja vapaata 4.29Gt
        Poistin sen avp**** tiedoston ja taas se tekee uutta...

        Eli ne olivat OK.
        Se STBDPS.EXE on varmaankin näyttiksen ajuri niinkuin Juu aikaisemmin arvelikin.
        Anna vai se Securen tiedoston olla, lienee väliaikaisia varmuuskopioita.


      • i-o
        --- kirjoitti:

        Tarkastettu on - ei tulosta.
        f-securella katsoin myös(pystyn katsomaan kohteita) löyti hetken päästä itsestään c:\windows\msxmidi.exe / trojan downloader.win32.agent.av
        Sen poistin mutta ei apua. Onko tietoa mikä tuo STBDPS.EXE on siinä on joku näytön kuva ja löytyy siitä kansiosta enemmänkin tavaraa...

        Levy koko mulla on vain 9.48Gt ja vapaata 4.29Gt
        Poistin sen avp**** tiedoston ja taas se tekee uutta...

        Jotain häikkää tuossa on, esim. Me:n normaalit prosessit eivät näy: systray.exe, mstask.exe ja oletko ottanut itse järjestelmänpalautuksen pois päältä. Rekisterimerkinnät näyttävät vajavaisilta, lähteekö windows todella käyntiin?

        Mien kone toimii muuten? minkälainen kokoonpano?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe