Mitä mieltä olette kun serkukset menevät naimisiin keskenään?
Minun mielestäni se on jopa iljettävää, ihan kuin naisi siskonsa tai veljensä.
sukurutsaus
10
2072
Vastaukset
- Reija
ei ole siskoja ja veljiä.
- Marjuska
Mutta kumminkin liian läheisiä esim. lasten tekoon.
- pinja
Marjuska kirjoitti:
Mutta kumminkin liian läheisiä esim. lasten tekoon.
Se on aivan totta. Ihan lähipiirissäni oli tämmöinen tapaus että serkukset ensin seurustelivat ja sitten tekivät lapsen. Alusta saakka oli selvää ettei lapsi ollut terve, se oli täysin passiivinen eikä edes syönyt itse.
Poika eli reilut kaksi kuukautta, josta se vietti kotona luultavasti viikon, edelleen nenä-mahaletkussa.
Nämä fiksut serkukset eivät edes kehdanneet kertoa lääkärille olevansa serkuksia, kunnes lääkäri oli kaikista mahdollisista lapselle tehdyistä kokeista päätellyt jotain ja kysynyt itse suoraan. Ja huom. ainakin lääkärin mielestä nämä kaksi olivat lähisukulaisia, tai ainakin lapsen sairaskertomuksessa tämä lukee. - Marjuska
pinja kirjoitti:
Se on aivan totta. Ihan lähipiirissäni oli tämmöinen tapaus että serkukset ensin seurustelivat ja sitten tekivät lapsen. Alusta saakka oli selvää ettei lapsi ollut terve, se oli täysin passiivinen eikä edes syönyt itse.
Poika eli reilut kaksi kuukautta, josta se vietti kotona luultavasti viikon, edelleen nenä-mahaletkussa.
Nämä fiksut serkukset eivät edes kehdanneet kertoa lääkärille olevansa serkuksia, kunnes lääkäri oli kaikista mahdollisista lapselle tehdyistä kokeista päätellyt jotain ja kysynyt itse suoraan. Ja huom. ainakin lääkärin mielestä nämä kaksi olivat lähisukulaisia, tai ainakin lapsen sairaskertomuksessa tämä lukee.Ja minun mielestä kaikki mielen sairaudet johtuvat tästä liian läheisestä sukulaissuhteesta .
- Kalle
Marjuska kirjoitti:
Ja minun mielestä kaikki mielen sairaudet johtuvat tästä liian läheisestä sukulaissuhteesta .
Sulle sukua, en serkku, enkä muukaa, joten laita se osoite??
- minä vain
Kalle kirjoitti:
Sulle sukua, en serkku, enkä muukaa, joten laita se osoite??
eiha nyky maailmassa ole mikään ihme!seurustelehan vanhempi nainen nuoremman kanssa tai toisin päin!tiä yhenkin tapuksen missä veli teki veljen tyttären kanssa lapsen ja lapsi oli terve ..aluks kaikkia hämmästytti mutta ei enään kun kaikki tietää jo!kyl muakin tosiaan ihmetytti aluksi mut minkäs sil voit luulenpas et oli tapahtunut pieni vahinko ja vahinko oli kerinyt niin suureks ettei abortiin ollut mahollisuutta..!tyttö kyl peitteli asiaa mahollisimman pitkään muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa sukulaisetkin sai vasta tietää!se piti ninn löysii vaateita ettei edes huomannut!säälitti vähäsen mutta tälläkin hetkellä se poika voi hyvin ja varttuu siinä missä muutkin!ETTÄ SEMMOSTA EI KANNATA AINA OTTAA NIIN VAKAVASTI KAIKKEA..!
- Suomessa
Nykyisin tilanne on. Että serkukset saavat mennä keskenään naimisiin ja perustaa perheen.
Suomen laki hyväksyy tämän. Lääketieteellisesti on tutkittu, ettei kyseisenlaisesta liitosta pitäisi seurata minkäänlaisia geneettisiä häiriöitä.- pinja
Kerrotko mistä löytäisin tälläisen lääketieteellisen tutkimuksen tulokset, tai isommankin artikkelin, kun tämän yhden tapauksen lääkäri kertoi aivan päinvastaista?
- tapsa
Mitä serkumpi, sitä herkumpi
- serkkutyttö
suomen laki sallii serkusten välisen suhteen ja naimisiin menon.itse olen seurustellut serkun kanssa vuoden.tiedostamme riskit,emmekä siksi aio hankkia lapsia.
mutta jos rakastaa jotakin ihmistä todella,on valmis luopumaan joistakin haaveistaan,eikä rakkaus katso niin ikää kuin vertakaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781