sukurutsaus

Marjuska

Mitä mieltä olette kun serkukset menevät naimisiin keskenään?
Minun mielestäni se on jopa iljettävää, ihan kuin naisi siskonsa tai veljensä.

10

2072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reija

ei ole siskoja ja veljiä.

• Marjuska

Mutta kumminkin liian läheisiä esim. lasten tekoon.

• pinja
        Marjuska kirjoitti:

Mutta kumminkin liian läheisiä esim. lasten tekoon.

Se on aivan totta. Ihan lähipiirissäni oli tämmöinen tapaus että serkukset ensin seurustelivat ja sitten tekivät lapsen. Alusta saakka oli selvää ettei lapsi ollut terve, se oli täysin passiivinen eikä edes syönyt itse.
        Poika eli reilut kaksi kuukautta, josta se vietti kotona luultavasti viikon, edelleen nenä-mahaletkussa.
        Nämä fiksut serkukset eivät edes kehdanneet kertoa lääkärille olevansa serkuksia, kunnes lääkäri oli kaikista mahdollisista lapselle tehdyistä kokeista päätellyt jotain ja kysynyt itse suoraan. Ja huom. ainakin lääkärin mielestä nämä kaksi olivat lähisukulaisia, tai ainakin lapsen sairaskertomuksessa tämä lukee.

• Marjuska
        pinja kirjoitti:

Se on aivan totta. Ihan lähipiirissäni oli tämmöinen tapaus että serkukset ensin seurustelivat ja sitten tekivät lapsen. Alusta saakka oli selvää ettei lapsi ollut terve, se oli täysin passiivinen eikä edes syönyt itse.
        Poika eli reilut kaksi kuukautta, josta se vietti kotona luultavasti viikon, edelleen nenä-mahaletkussa.
        Nämä fiksut serkukset eivät edes kehdanneet kertoa lääkärille olevansa serkuksia, kunnes lääkäri oli kaikista mahdollisista lapselle tehdyistä kokeista päätellyt jotain ja kysynyt itse suoraan. Ja huom. ainakin lääkärin mielestä nämä kaksi olivat lähisukulaisia, tai ainakin lapsen sairaskertomuksessa tämä lukee.

Ja minun mielestä kaikki mielen sairaudet johtuvat tästä liian läheisestä sukulaissuhteesta .

• Kalle
        Marjuska kirjoitti:

Ja minun mielestä kaikki mielen sairaudet johtuvat tästä liian läheisestä sukulaissuhteesta .

Sulle sukua, en serkku, enkä muukaa, joten laita se osoite??

• minä vain
        Kalle kirjoitti:

Sulle sukua, en serkku, enkä muukaa, joten laita se osoite??

eiha nyky maailmassa ole mikään ihme!seurustelehan vanhempi nainen nuoremman kanssa tai toisin päin!tiä yhenkin tapuksen missä veli teki veljen tyttären kanssa lapsen ja lapsi oli terve ..aluks kaikkia hämmästytti mutta ei enään kun kaikki tietää jo!kyl muakin tosiaan ihmetytti aluksi mut minkäs sil voit luulenpas et oli tapahtunut pieni vahinko ja vahinko oli kerinyt niin suureks ettei abortiin ollut mahollisuutta..!tyttö kyl peitteli asiaa mahollisimman pitkään muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa sukulaisetkin sai vasta tietää!se piti ninn löysii vaateita ettei edes huomannut!säälitti vähäsen mutta tälläkin hetkellä se poika voi hyvin ja varttuu siinä missä muutkin!ETTÄ SEMMOSTA EI KANNATA AINA OTTAA NIIN VAKAVASTI KAIKKEA..!

• Suomessa

Nykyisin tilanne on. Että serkukset saavat mennä keskenään naimisiin ja perustaa perheen.
      Suomen laki hyväksyy tämän. Lääketieteellisesti on tutkittu, ettei kyseisenlaisesta liitosta pitäisi seurata minkäänlaisia geneettisiä häiriöitä.

• pinja

Kerrotko mistä löytäisin tälläisen lääketieteellisen tutkimuksen tulokset, tai isommankin artikkelin, kun tämän yhden tapauksen lääkäri kertoi aivan päinvastaista?

• tapsa

Mitä serkumpi, sitä herkumpi

• serkkutyttö

suomen laki sallii serkusten välisen suhteen ja naimisiin menon.itse olen seurustellut serkun kanssa vuoden.tiedostamme riskit,emmekä siksi aio hankkia lapsia.
        mutta jos rakastaa jotakin ihmistä todella,on valmis luopumaan joistakin haaveistaan,eikä rakkaus katso niin ikää kuin vertakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe