Nettideittailusta

8

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsi x500miestä
    • Se, että 1,1 miljoonaa ihmistä asuu yksin, ei kerro mitään sinkkujen määrästä. Yksineläjä voi olla parisuhteessa.

    • Ei ole todellista... Suomi24:n tunnettu "kiltti mies" on spämmänyt tuollakin esiintyen useana eri ihmisenä.

      Sinkkumies. (14:24)
      Onnellinen sinkkuudesta (14:30)
      Sinkku 39 (14:32)

      On se pimeä tyyppi!

    • Kiltti mies.

      Kirjoitin tuonne yhden viestin. Saat ihan itse miettiä mikä se noista on. Ja totuuksia tuolla vain kirjoitetaan. Naiset tosiaan tapailee nitä jännämiehiä ja saavat aina turpaan mutta naiset ei opi koskaan mitään niistä. Helkakin on paneskellut jännämiehiä varmaan monia. Helkasta tulee mieleen minun yks entinen naapuri jolla ei ollut muuta tekemistä kun kytätä mitä muut tekevät. Sitten teki isännöitsijälle ja poliisille perättömiä ilmoituksia kuten metelöinnistä tai suihkussa käynnistä yöaikaan, ilkivallasta ja kaikesta muusta.

      Itse olin armeijassa joten en voinut tehdä mitään enkä voinut mitään bileitä pitää mutta isännöitsijä otti kaiken todesta ja kärräsi koko omaisuuteni kaatopaikalle. Sain siis häädön sen naapurin takia. Helka mummolla ei taida olla muuta elämässä kun kirjoitella palstoille ja kytäillä mitä toiset kirjoittelee.

      Minullahan ei ole mitään menetettävää joten voi kirjoittaa mitä huvittaa naisista. En minä aina tälläinen ole ollut mutta kai sitä tulee katkeraksi kun naisia kiinnostaa vain väkivaltaiset miehet ja ei ole kavereita eikä läheisiä ollut yli 10 vuoteen

      • plaaaaahhhhhhhhhhhhh

        Pata kattilaa soimaa!

        Olen ollut muutaman kerran pitkässä suhteessa, mutta ikinä en ole turpiini saanut tai kärsinyt mistään väkivallasta. Sulla on ihme pakkomielle noista väkivaltasista miehistä. Onko sun isäsi lyönyt äitiä turpaan? Onko kaikki suhteessa olevat sukulaisesi väkivaltaisia? Onko kaikki ystävät ketkä ovat parisuhteessa väkivaltaisia? En oikein usko että kaikki tuntemasi ihmiset jotka ovat jonkinlaisessa suhteessa ovat näitä väkivaltaisia "jännämiehiä".


      • Viiripää

        Suosittelen hiukan harrastelemaan itsetutkiskelua..

        Nämä naiset, joista vaahtoat "jännämiesten" perässä olijoiksi niin oletko koskaan miettinyt vikaa olevan omassa naismaussasi? ;)

        On paljon rauhallisia, raittiita ja ns.kilttejä naisia olemassa ja yksinäisiä. Mutta kas kummaa kun he eivät kelpaa teille omasta mielestänne valioyksilöille?

        Niin.. jos tavoittelee niitä jännittäviä seksybeibejä niin kuivat käteen jää, lallatilallaa.. Ettehän te saakelin ruikuttajat katsele niitä naisia, jotka eivät meteliä itsestään pidä joka paikassa! Jotkut fiksut miehet taas tietää tän homman idean ja kummasti sitä seuraa löytyy, kun osaavat katsella itselleen ja persoonalleen sopivia ehdokkaita eikä niitä pimpelipom-tapauksia, jotka toki näyttävät hehkeiltä peräkammarin päiväunilta.

        Olisit ennemminkin tyytyväinen ettei kimpussasi ole niitä tempperamenttisia, hulluja ja itseään täynnä olevia naispuoleisia tapauksia. :D

        Terkuin yks hiukan pipipää nainen, joka onnekseen löysi kiltin ja jännän miehen samassa paketissa.


    • rtrteerrr

      No suurin osa naisita on huoria joille tulee järkytyksenä kun heitä sitten kohdellaan sellaisina.

    • tilasto ja emävale

      Olen asunut yksin viimeiset 20 vuotta, silti olen kihloissa.
      Sulhasenikin asuu yksin ja näin tulemme jatkossakin asumaan, välimatkaa on 170 km.
      En enää muuta koskaan kenenkään kanssa saman katon alle; oma tupa, oma lupa, omat rahat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe