Onko lapsille (noin 10v) olemassa omia kitaroitaan? Siis ihan oikeita kitaroita, jonka kanssa pirpana voisi käydä soittotunneilla..?
Akustinenhan se varmaankin olisi, mutta onko noissa vehkeissä jotain muutakin mitä pitäisi tietää ennen kuin ryntää kauppaan....:)? Mitä luokkaa hinta olisi uudelle/käytetylle?
lasten kitara
3
1559
Vastaukset
- Beavis
Akustisia kitaroita on olemassa myös kooltaan pienempinä. Alle sadalla eurolla pitäisi jo löytyä kitara, jolla uusi harrastus on hyvä aloittaa. Käytettyinä tietty vieläkin halvemmalla. Ehken kuitenkaan aivan sitä halvinta kitaraa ei kannattane ostaa, ettei harrastus kaadu heti alkumetreillä ala-arvoiseen soittimeen.
Kannattaa käydä paikallisessa musiikkiliikkeessä katselemassa ja kyselemässä. - Kita-Risti
on... esim. fenderin tytäryhtiö squier valmista sähkökitaroita joissa kaula on pienempi (lyhyempi) mene soitinliikkeeseen ja osta hinta noin 200€
- tuomas kitaristi
itse olen soittanut kitaraa viitisen vuotta ja opiskellut kitaran soittoa yksityisellä opettajalla. kymmenvuotiaalle lapselle joka aloittaa kitaran soiton erittäin hyvä vaihtoehto on Harley Benton HBC6 3/4. selvennyksen vuoksi kitaran nimessä oleva 3/4 tarkoittaa kitaran otelaudan kokoa. 3/4-osa otelauta on tarkoitettu pienikätisille ihmisille joten tässä tapauksessa lapselle. kitarassa on nylon-kielet joten lapsen sormenpäät eivät tule kipeäksi soittaessa kitaraa ja kitara on normaalia pienempi joten itse näen tämän kitaran ihanteelliseksi kymmenvuotiaalle aloittelevalle soittajalle. Kitara maksaa noin 40 euroa postimaksu 20 euroa joten yhteensä 60 euroa. kitara tulee saksasta 2-5 päivän kuluttua joten pieni toimitusaika. kyseisen kitaran löytää netistä seuraavasti: MENET GOOGLE-HAKUUN, KLIKKAA KIELEKSI SUOMI(etsi sivuja joiden kieli on suomi) JA PISTÄT SANAN "THOMANN" ensimmäinen linkki aukaisee sivun. Tilaus on helppoa ja vaivatonta ja tulee postiennakolla lähimpään postitoimipaikkaanne. Jos on kysyttävää, niin ottakaa ihmeessä yhteyttä sähköpostiosoitteeseni. yritän vastata mahdollisimman pian!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723