Aina haukutaan täällä käytettyjä naisia jne.... Mutta...
Kelpaako käytetty mies? Kuin paljon mies saa olla käytetty, et vielä kelpais? Kuin paljon on liian paljon käytetty mies?
Ps. Miesten vastaukset ei ole kiellettyjä, mutta ne eivät vaan erityisemmin kiinnosta...
Käytetty mies.
100
482
Vastaukset
Heh, kuin monen naisen nussima mies saa olla ennen kuin menettää uskottavuutensa mahdollisena kumppanina...?
- Naisasialooseri1
En usko, että heteromies tykkää siitä että nainen nussii häntä dildolla perseeseen, koska sehän on ainut tapa naisen nussia miestä koska eihän naisella penistäkään ole, tietysti joillain miehillä voi olla em. fetissi, mutta äärimmäisen harvinainen se 100% heteromiehillä on.
Ja seksissä nainen on se käyttöesine ,mies käyttää naista ihan kuin mies käyttää vessapaperiakin.
- kiinnostaa tai ei:
Tiedät itsekin, että miehen käyttöaste ei naisille niin merkkaa. Voihan sitä huvikseen tällaisia kivan käänteisiä galluppeja tehdä, mutta kyllähän se tiedetään että naistenkin mielestä kokenut mies on vaan plussaa. Monesti se panomiehen maine alkaa niille jäppisille olemaan se kaikkein suurin etu ja myyntivaltti naisten kanssa verrattuna muihin.
- kiinnostaa tai ei:
Kasvoin eräässä keskikokoista hieman pienemmässä kaupungissa ja tunsin useitakin tällaisia panomiehiä. Kaupungin koosta johtuen kaikki yöelämää viettävät ja baareissa viihtyvät ihmiset tiesivät nämä henkilöt, siis naiset myös. Tuosta ympäriinsä paneskelijan maineesta huolimatta miehet vetivät kantturaa kotiin lähes joka baari-ilta. Olen aivan varma, että se oli muiden asioiden ohella juuri se panomiehen maine, mikä naisia kiinnosti. Että pakkohan tuota on kokeilla, kun muutkin naiset ovat kokeilleet, että pakko siinä on olla jotain erityistä. Jokin tuollainen psykologia siinä on taustalla varmaankin. Tai sitten se on vaan sitä, että ei halua olla huonompi kuin muutkaan, että pakko saada samalla tavalla sitä alfamunaa kuin muutkin.
- Naisasialooseri1
Totta ja sama toimii myös käänteisesti eli pakkohan siinä miehessä on olla jotain erityistä vikaa kun se ei ole yhtään naista saanut eli ei kyllä saa minuakaan ajattelee nainen.
- Grrr..
Eivät ihmiset voi olla käytettyjä kuten esineet. Ihmettelisin kuitenkin miksi joku kokisi tarvetta harrastaa seksiä esimerkiksi yli 15 ihmisen kanssa. Tähänkin lukuun olettaisin pääsevän vain iäkkäämpien sinkkujen, joilla on riehakastakin elämää takana.
- 82374847
15 on täynnä monella naisella ja miehellä jo 20 vuotiaana, joillakin jo paljon ennen sitä.
Nojoo...
Mut silti.... Mitä jos miehellä seksikumppaneita on ollut jotain yli 70...? Onko peli jo siinä vaiheessa menetetty...? Ei ole enää kelvollinen kumppaniksi...?- Grrr..
Genio.Mente kirjoitti:
Nojoo...
Mut silti.... Mitä jos miehellä seksikumppaneita on ollut jotain yli 70...? Onko peli jo siinä vaiheessa menetetty...? Ei ole enää kelvollinen kumppaniksi...?En huolisi. Elämäntapa ei vastaa omaani.
Grrr.. kirjoitti:
En huolisi. Elämäntapa ei vastaa omaani.
No höh...
Mut hyvä seksi kelpaisi siitä huolimatta...
- 14+17
Se on kyllä merkillinen juttu miksi se menee niin että paljon seksiä eri naisten kanssa harrastanut mies olisi positiivinen asia ja sitten se että mies ei ole harrastanut seksiä olisi iso miinus..
- 8475535
Ei se ole merkillinen asia ollenkaan. Miksi olisi?
- 14+17
8475535 kirjoitti:
Ei se ole merkillinen asia ollenkaan. Miksi olisi?
Jos olet nainen niin voisit avata vähän ajatuksiasi miksi se menee noin?
Miettiikö naiset että jos kelpaa toisille niin sitten kelpaa mullekin ja jos ei ei ole "saanut" keneltäkään niin en sitten minäkään anna?
Vähän sama kuin ajattelisi että täysi ravintola on varmasti hyvä kun tyhjässä ravintolassa on varmasti jotain vikaa? - 8475535
14+17 kirjoitti:
Miettiikö naiset että jos kelpaa toisille niin sitten kelpaa mullekin ja jos ei ei ole "saanut" keneltäkään niin en sitten minäkään anna?
Vähän sama kuin ajattelisi että täysi ravintola on varmasti hyvä kun tyhjässä ravintolassa on varmasti jotain vikaa?en ole nainen. biologia, tositen naisten esivalinta, alfamies yms jne
- Naisasialooseri1
14+17 kirjoitti:
Vähän sama kuin ajattelisi että täysi ravintola on varmasti hyvä kun tyhjässä ravintolassa on varmasti jotain vikaa?Juuri noin naisen logiikka pelaa niin miesten kuin myös tuon ravintolankin osalta.
- 12121212
"Se on kyllä merkillinen juttu miksi se menee niin että paljon seksiä eri naisten kanssa harrastanut mies olisi positiivinen asia ja sitten se että mies ei ole harrastanut seksiä olisi iso miinus.."
Kuten sanonta kuuluu:
"It's easy being a slut. It's hard being a stud"
1. Saadakseen paljon naisia, on miehellä oltava naisia kiinnostavia ominaisuuksia. Naisille seksin saaminen on helppoa, seiskan nainen saa sormia napsauttamalla ysin miehen irtosuhteeseen tai panosuhteeseen (joskaan ei seurustelusuhteeseen).
2. Miehellä on yleensä seksissä ja pokaamisessa aktiivisempi rooli, jolloin hankituilla taidoilla on suurempi merkitys.
3. Naiset arvostavat miehissä kokemusta, itsevarmuutta ja määrätietoisuutta. Ominaisuuksia joita kasaantuu panokokemusten myötä. Miehet arvostavat naisissa herkkyyttä ja viattomuutta, ominaisuuksia jotka katoavat panokokemusten myötä.
4. Entisten seksikumppanien määrällä on tutkimusten perusteella suurempi vaikutus naisen parisuhdekelvottomuuteen kuin miesten parisuhdekelvottomuuteen (avioerot, tyytymättömyys suhteeseen, pettämisessä ollaankin tasoissa).
- älä viitti
Naiset nimenomaan tahtovat sen "käytetyn" miehen. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Uskon, että aika hiljaista on. Miehen kokemattomuutta ei nähdä positiivisena asiana. Joku voi tietoisesti väittää toisin, mutta alitajuisesti se on juuri päinvastoin.
- Grrr..
Kokemus on epäoleellinen seikka ainakin niin kauan kuin seksikumppaneiden määrä ei ole niin suuri, että rupeaa viittaamaan luonnevikoihin.
Mä en tiedä sinusta enkä monestakaan muusta, mutta kokematon nainen ei ole nainen minulle. Kokemattomalle naiselle sopii parhaiten kokematon mies.
Joillekin miehille on jotenkin niin pirun vaikeeta tää logiikka juuri tässä kohtaa. Jostain kumman syystä heille ei mitenkään mene jakeluun se, että kokemattomuus ei implikoi kelpaamattomuutta, vaan kelpaamattomuus implikoi kokemattomuuden.
- Naisasialooseri1
Eli sinäkin siis haluat kokeneen panomiehen?
- Naisasialooseri1
Grrr.. kirjoitti:
Kokemus on epäoleellinen seikka ainakin niin kauan kuin seksikumppaneiden määrä ei ole niin suuri, että rupeaa viittaamaan luonnevikoihin.
Kyllä kokematon mieskin voi olla pahasti luonnevikainen ja silloin tuleekin rumaa jälkeä kuten Elliot Rodgerinkin tapauksessa.
Ei mua kyllä hirveämmin kiinnosta tietää miehen kumppaneiden määrää tai muutakaan sellaista. Ne on asioita, jotka ei yksinkertaisesti kuulu mulle.
Enkä siis myöskään osaa sanoa mikä määrä on liikaa naisia... Toivottavasti sopiva määrä henkilölle itselleen :DMut mitä tekisit, jos rakastuisit minuun ja sen jälkeen kertoisin, että mulla on ollut yli 200 hoitoa... :D
- Ikisinkku M
Genio.Mente kirjoitti:
Mut mitä tekisit, jos rakastuisit minuun ja sen jälkeen kertoisin, että mulla on ollut yli 200 hoitoa... :D
Entäs jos Pimppaloora kertoisi sellaisen määrän olevan vain välietappi, surkuttelisi että voi kun sinulla on niin vähän mutta ei häntä haittaa, tärkeintä on se millainen olet ihmisenä :D
Ikisinkku M kirjoitti:
Entäs jos Pimppaloora kertoisi sellaisen määrän olevan vain välietappi, surkuttelisi että voi kun sinulla on niin vähän mutta ei häntä haittaa, tärkeintä on se millainen olet ihmisenä :D
:D...
Toiset oppii vähemmällä... :D- Grrr..
Genio.Mente kirjoitti:
Mut mitä tekisit, jos rakastuisit minuun ja sen jälkeen kertoisin, että mulla on ollut yli 200 hoitoa... :D
Minä suhtautuisin äärimmäisen skeptisesti. Luultavasti en uskaltaisi ottaa riskiä ja ryhtyä rakentamaan parisuhdetta. Arvomaailma olisi aivan liian erilainen.
Grrr.. kirjoitti:
Minä suhtautuisin äärimmäisen skeptisesti. Luultavasti en uskaltaisi ottaa riskiä ja ryhtyä rakentamaan parisuhdetta. Arvomaailma olisi aivan liian erilainen.
Mut olisitko valmis siitä huolimatta ottamaan asiasta selvää?
- 10 + 13
Genio.Mente kirjoitti:
Mut olisitko valmis siitä huolimatta ottamaan asiasta selvää?
ootsä noin puutteessa itse?
Genio.Mente kirjoitti:
En tuomitse. Kuten kerroin, se asia ei kuulu mulle ja todennäköisesti sun ei koskaan tarvitsisi edes kertoa siitä asiasta :D
10 + 13 kirjoitti:
No tottakai! Aina!
Mut tosissaan puhuen... Jos minä havaitsisin jonkun naisen minua niin mahdottoman vastuttamattomasti intrigoivana, ottaisin asiasta selvää. Olis aivan sama, että olisiko hänellä ollut ennen min ua 0 tai 2000 kumppania...En ole niin epävarma seksuaalisista kyvyistäni, että toisen ihmisen seksikumppaneiden määrä minulle ongelmia tuottaisi- 20 + 4
Genio.Mente kirjoitti:
No tottakai! Aina!
Mut tosissaan puhuen... Jos minä havaitsisin jonkun naisen minua niin mahdottoman vastuttamattomasti intrigoivana, ottaisin asiasta selvää. Olis aivan sama, että olisiko hänellä ollut ennen min ua 0 tai 2000 kumppania...En ole niin epävarma seksuaalisista kyvyistäni, että toisen ihmisen seksikumppaneiden määrä minulle ongelmia tuottaisi"Mä en tiedä sinusta enkä monestakaan muusta, mutta kokematon nainen ei ole nainen minulle. Kokemattomalle naiselle sopii parhaiten kokematon mies."
?? 20 + 4 kirjoitti:
"Mä en tiedä sinusta enkä monestakaan muusta, mutta kokematon nainen ei ole nainen minulle. Kokemattomalle naiselle sopii parhaiten kokematon mies."
???
Opettamaan päätyy aina ne, jotka ei osaa... :D- Täällä 1 pilluoottaa
10 + 13 kirjoitti:
23 minä vastaan sanaa puutteessa ja pahasti pillu varmasti kelpaisi?
Kun kerrot mistä päin olet? Ikäsi? Piano? Pituus? Kyrpäsi koko? Terskan koko?
Nimesi?
Minulla on mehevä pillu. Emätin kyllä kostuu oikein märäksi lotisee ja litisee kun sitä oikein kunnolla kiihotetaa. Olen 45 vuotias nainen Pieksämäeltä. 164 cm pitkä. Pianan 50 - 55 kg. Nimeni on Sari. sukupuoleni on Ilonasi kun saat sitä. Kyllä tykkää panosta. Halutko panna minua muuvalla missä meitä ei nähdä? Onko autoa? Auton nimi vuosi malli korin väri? Kerron sitten lisää kun tulet yläristin pysäkille. Enkä johda harhaan. Menen sinne 31.12.2014 klo 10 ole paikalla. Sitte mennään. Ei haittaa vaikka kopeloit minua jo matkalla. Olh! se tekisi niin kivaa. Jonkun toisen kopeliotavana. Yhdyntään asti voimme mennä. mutta ei ihmisten ilmoilla.
- Ikisinkku M
Vaikkei kiinnostakaan niin vastaan silti. Kyllähän käytetyille miehillä varmaan kysyntää piisaa koska monet naisetkin ovat niin käytettyjä nykyään ja eihn semmoiset tietenkään tahdo kohtuudella käytettyä kunnollista vähävikaista miestä koska joutuisivat semmoisen seurassa häpeämään itseään koko ajan. Vähän sama juttu kuin laitettaisiin loppuun poljetun taksimersun kanssa samaan talliin vähän ajettu valioyksilö, kukaan ei vilkaisisi sitä haalistunutta taksinresua kahta kertaa ja sitähän ei huomionkipeä käytetty nainen siedä.
Ihminen, joka on harrastanut seksiä, ei ole käytetty.
Ensimmäisestä poikaystävästäni luulen, että olin hänelle ensimmäinen. Keneltäkään en muista koskaan kysyneeni. Aikaisemmista, merkittävistä parisuhteista on voitu puhua, ja ihan periaatteellisella tasolla arvoista ja suhtautumisesta pettämiseen yms, mutta että olisin kysynyt että kuinka monen kanssa on harrastanut seksiä - nope.- Ikisinkku M
"Ihminen, joka on harrastanut seksiä, ei ole käytetty."
Mitä se sitten on jos ei käytetty? - ♡♡♡♡♡♡♡
Ikisinkku M kirjoitti:
Mitä se sitten on jos ei käytetty?Haluttu.
- Pilluasaatminulat
Ikisinkku M kirjoitti:
Mitä se sitten on jos ei käytetty?Hmmmm...maukas kyrpä ainakin. Kyllä minä sinulta saan poikuutesi.
Se ei haittaa kokenut seksistä omalta ukolta olen saanut kyrpää suuhun ja pilluuni niin monta moituista kertaa. Että yksi kokematon pillun pyytäjä ei häviä kokemastaan.
Missä päin asut? Oistatko auton? korin väri? Autosi nimi? Pituutesi? Rohkeus lähestyä varattua naista edestä päin? Puhutelu miten sen teit minulle? Uskallatko kysyä suoraan: Lähetkö mukaani viettään kanssani mukavan illan?
Kysäiset: Miten olisi pieni hellyys ja oletko valmis rakastelemaan kanssani vaikka en ole miehesi? Miten nämä minulta kun kohdataan. Vesitornin pysäkillä klo 10 31.12.2014 joulukuussa. Kutsuma nimeni on SARI.
Mut oikeasti, naiset! Kuin monta seksikumppania miehelle on liikaa, et menettää uskottavuutensa mahdollisena kumppanina?
Naisten kans se on jo selvitetty. Yksikin on liikaa... :D Mut entä miesten tapauksessa naisten perspektiivistä...?- Grrr..
Jos miesten mielestä naisten kohdalla yksikin olisi liikaa, Suomessa olisi aika paljon vähemmän parisuhteita tällä hetkellä. Miesten kohdalla minusta luku on sama kuin naistenkin kohdalla. Reilu peli siis. Mieluiten yhden käden sormilla laskettava luku, jos saa valita.
Grrr.. kirjoitti:
Jos miesten mielestä naisten kohdalla yksikin olisi liikaa, Suomessa olisi aika paljon vähemmän parisuhteita tällä hetkellä. Miesten kohdalla minusta luku on sama kuin naistenkin kohdalla. Reilu peli siis. Mieluiten yhden käden sormilla laskettava luku, jos saa valita.
Ok. Mun tapauksessa peli on jo menetetty... :(
Seksiaddiktio olisi "liikaa". Tarkoitan kirjaimellisesti addiktiota eli että henkilö kärsisi siitä itsekin mutta ei voisi olla hakematta koko ajan uusia seksipartnereita.
Se, että mies kertoisi parisuhteidensa päättyneen siihen, että hän on pettänyt. Useammin kuin kerran. Tai ylipäänsä kertoisi, että hänen on vaikea pitää housut jalassa parisuhteessa ollessaan. Se olisi liikaa.
Mutta seksikumppaneiden määrä sinkkuna ollessa ei kiinnosta minua.helka kirjoitti:
Seksiaddiktio olisi "liikaa". Tarkoitan kirjaimellisesti addiktiota eli että henkilö kärsisi siitä itsekin mutta ei voisi olla hakematta koko ajan uusia seksipartnereita.
Se, että mies kertoisi parisuhteidensa päättyneen siihen, että hän on pettänyt. Useammin kuin kerran. Tai ylipäänsä kertoisi, että hänen on vaikea pitää housut jalassa parisuhteessa ollessaan. Se olisi liikaa.
Mutta seksikumppaneiden määrä sinkkuna ollessa ei kiinnosta minua.Minusta ihmisessä ei ole mitään tutustumisen arvoista, jos hän jo kättelyssä latelee esiin kaikki addiktionsa sun muut...
- Ikisinkku M
helka kirjoitti:
Mutta seksikumppaneiden määrä sinkkuna ollessa ei kiinnosta minua."Mutta seksikumppaneiden määrä sinkkuna ollessa ei kiinnosta minua."
Tuon logiikan mukaanhan ei sitten myöskääan kiinnosta seksikumppanien taso tai laatu vai meneekö raja jossain, nko eläimiin tai lapsiin sekaantuva mies ok jos ei harrasta sitä sinä aikana kun on sinun kanssa parisuhteessa? Ikisinkku M kirjoitti:
"Mutta seksikumppaneiden määrä sinkkuna ollessa ei kiinnosta minua."
Tuon logiikan mukaanhan ei sitten myöskääan kiinnosta seksikumppanien taso tai laatu vai meneekö raja jossain, nko eläimiin tai lapsiin sekaantuva mies ok jos ei harrasta sitä sinä aikana kun on sinun kanssa parisuhteessa?Oletin, että nyt puhutaan kahden täysivaltaisen yli 16-vuotiaan ihmisen välisestä seksistä. En tiennyt, että ätmilandiassa on normaalia harrastaa seksiä eläinten ja lasten kanssa.
- Ikisinkku M
helka kirjoitti:
Oletin, että nyt puhutaan kahden täysivaltaisen yli 16-vuotiaan ihmisen välisestä seksistä. En tiennyt, että ätmilandiassa on normaalia harrastaa seksiä eläinten ja lasten kanssa.
En väittänyt noiden kummankaan olevan normaalia, osoitin vain teidän vapaamielisten logiikassa ammottavan aukon, olette olevinanne niin avarakatseisia mutta todellisuudessa olette aivan yhtä tuomitsevia kuin muutkin. Jos ajaudutte suhteesen vaikkapa jonkun ex-pedofiilin kanssa teidän oikeastaan on turha sitten moralisoida, teitähän ei kiinnostanut mitä teki sinkkuna.
Ikisinkku M kirjoitti:
En väittänyt noiden kummankaan olevan normaalia, osoitin vain teidän vapaamielisten logiikassa ammottavan aukon, olette olevinanne niin avarakatseisia mutta todellisuudessa olette aivan yhtä tuomitsevia kuin muutkin. Jos ajaudutte suhteesen vaikkapa jonkun ex-pedofiilin kanssa teidän oikeastaan on turha sitten moralisoida, teitähän ei kiinnostanut mitä teki sinkkuna.
Enpä missään toitottanut olevani avarakatseinen tai vapaamielinen vaan vastasin aloittajan kysymykseen monenko kanssa korkeintaan mies on saanut harrastaa seksiä kelvatakseen suhteeseen, ja oletin että kysymyksellä tarkoitetaan em. tavalla määriteltyjä ihmisiä.
Jos mies paljastuisi pedofiiliksi, en katsoisi hänen "harrastaneen seksiä" vaan syyllistyneen rikokseen. Jos kysyisin mieheltä, että monenko kanssa hän on harrastanut seksiä, en uskoisi että hän kertoisi maanneensa x-määrän kanssa täysi-ikäisiä ja lisäksi hyväksikäyttäneensä x-määrän alaikäisiä. En siten edes ymmärrä, miten kysyminen toisen seksikumppaneista liittyy yhtäkkiä pedofiliaan.
Kuten edellä muistaakseni mainitsen, suhteisiini on kuulunut keskustelua arvoista ja periaatteista. Näissä voi nousta esiin myös sellaisia asioita kuin pedofilia ja pedofiilien rangaistukset tai suhtautuminen eläinten oikeuksiin, ihmisoikeuksiin, ihmiskauppaan jne.helka kirjoitti:
Enpä missään toitottanut olevani avarakatseinen tai vapaamielinen vaan vastasin aloittajan kysymykseen monenko kanssa korkeintaan mies on saanut harrastaa seksiä kelvatakseen suhteeseen, ja oletin että kysymyksellä tarkoitetaan em. tavalla määriteltyjä ihmisiä.
Jos mies paljastuisi pedofiiliksi, en katsoisi hänen "harrastaneen seksiä" vaan syyllistyneen rikokseen. Jos kysyisin mieheltä, että monenko kanssa hän on harrastanut seksiä, en uskoisi että hän kertoisi maanneensa x-määrän kanssa täysi-ikäisiä ja lisäksi hyväksikäyttäneensä x-määrän alaikäisiä. En siten edes ymmärrä, miten kysyminen toisen seksikumppaneista liittyy yhtäkkiä pedofiliaan.
Kuten edellä muistaakseni mainitsen, suhteisiini on kuulunut keskustelua arvoista ja periaatteista. Näissä voi nousta esiin myös sellaisia asioita kuin pedofilia ja pedofiilien rangaistukset tai suhtautuminen eläinten oikeuksiin, ihmisoikeuksiin, ihmiskauppaan jne.Helka, Perkele! Mähän alan kohta tykkää susta...
- Ikisinkku M
helka kirjoitti:
Kuten edellä muistaakseni mainitsen, suhteisiini on kuulunut keskustelua arvoista ja periaatteista. Näissä voi nousta esiin myös sellaisia asioita kuin pedofilia ja pedofiilien rangaistukset tai suhtautuminen eläinten oikeuksiin, ihmisoikeuksiin, ihmiskauppaan jne."Enpä missään toitottanut olevani avarakatseinen tai vapaamielinen vaan vastasin aloittajan kysymykseen monenko kanssa korkeintaan mies on saanut harrastaa seksiä kelvatakseen suhteeseen, ja oletin että kysymyksellä tarkoitetaan em. tavalla määriteltyjä ihmisiä."
Niin sinä oletit mutta entäs jos sen miehen ajatusmaailma onkin erilainen ja hän on vielä vapaamielisempi kuin sinä, sinkkuna ollessaan polkee kaikkea mitä vain on saatavissa ja hänelle se on ihan normaalia, sinä kun julistat heti alkuun ettei kiinnosta mitä on harrastellut sinkkuna voi hän puhtain mielin pyrkiä kanssasi suhteeseen. Sitten kun jo sekstailtuanne keskustelette niistä arvoista ja periaatteista niin eiköhän se ole jo vähn myöhäistä. Ikisinkku M kirjoitti:
"Enpä missään toitottanut olevani avarakatseinen tai vapaamielinen vaan vastasin aloittajan kysymykseen monenko kanssa korkeintaan mies on saanut harrastaa seksiä kelvatakseen suhteeseen, ja oletin että kysymyksellä tarkoitetaan em. tavalla määriteltyjä ihmisiä."
Niin sinä oletit mutta entäs jos sen miehen ajatusmaailma onkin erilainen ja hän on vielä vapaamielisempi kuin sinä, sinkkuna ollessaan polkee kaikkea mitä vain on saatavissa ja hänelle se on ihan normaalia, sinä kun julistat heti alkuun ettei kiinnosta mitä on harrastellut sinkkuna voi hän puhtain mielin pyrkiä kanssasi suhteeseen. Sitten kun jo sekstailtuanne keskustelette niistä arvoista ja periaatteista niin eiköhän se ole jo vähn myöhäistä.No, murehdin tuota sitten, jos joskus tulee ajankohtaiseksi.
P.S. Tapanani ei ole _julistaa_ yhtään mitään.- Pillukuumanatäällä
Ikisinkku M kirjoitti:
"Mutta seksikumppaneiden määrä sinkkuna ollessa ei kiinnosta minua."
Tuon logiikan mukaanhan ei sitten myöskääan kiinnosta seksikumppanien taso tai laatu vai meneekö raja jossain, nko eläimiin tai lapsiin sekaantuva mies ok jos ei harrasta sitä sinä aikana kun on sinun kanssa parisuhteessa?Olen varattu. Mutta ei se haitta vaikka sinä annatkin kyrpää minulle.
Maistuu se kyrpä mulle sinultakin. Kiihottuu kovasti kun kirjoitan tätä sinulle.
Kyrpää se vaatii sinulta.
Sano vain nimesi ja paikkakunta missä asut? Itse asun Pieksämäellä.
Nimeni on Sari. Pilluni on mehevä. Kostuu kun laitat sormet pilluuni.
Kyrpää saat panna menemään niin että läiske kuulu. Jossain syrjäiseesä paikassa. Missä voimme olla yötä.
- yksinainen..
Mies ei kiinnosta enää kun kontaktien määrä alkaa näkyä haitaksi asti päällepäin. Kuten muutkin kurjat elämäntavat.
- firefox.
Sun varmaan ei tartte sitä panoallakkaas kenellekkään välttämättä näytellä......Tämän ketjun ainoa tarkoitus sulla on vain ja ainoastaan luoda itselles panomiehen statusta..Ehkäpä sullekkin nyt joku pyllistää sitten.
Heh, tän aloituksen ainoa tarkoitus oli ärsyttää kaikkia netissä elämäänsä eläviä....
Mut ei se mua haittaa, et samalla sain itselleni panomiehen statuksen(ihan kuin se ei olis ollut jo aikoja sitten selvää..)- maxwellness
Genio.Mente kirjoitti:
Heh, tän aloituksen ainoa tarkoitus oli ärsyttää kaikkia netissä elämäänsä eläviä....
Mut ei se mua haittaa, et samalla sain itselleni panomiehen statuksen(ihan kuin se ei olis ollut jo aikoja sitten selvää..)Heh, keep dreaming, baby
maxwellness kirjoitti:
Heh, keep dreaming, baby
I will... And I will dream for you too, babe...
https://www.youtube.com/watch?v=Pf6GA76IIh4- firefox.
Genio.Mente kirjoitti:
Mut ei se mua haittaa, et samalla sain itselleni panomiehen statuksen(ihan kuin se ei olis ollut jo aikoja sitten selvää..)Itsesi sillä vain nolasit. Tokkopa ketään ärsytit niinkään.. Reppana.
firefox. kirjoitti:
Itsesi sillä vain nolasit. Tokkopa ketään ärsytit niinkään.. Reppana.
Nolasin?
Oletko nyt ihan varma väitteestäsi...?- firefox.
Genio.Mente kirjoitti:
Nolasin?
Oletko nyt ihan varma väitteestäsi...?Täysin.
firefox. kirjoitti:
Täysin.
Ok.
Musta ei vaan tunnu siltä.
Mutta se onkin sen hulluna olon hyötyjä... :D
- sbefcquyp
annoin plussan, koska näytit niin tarvitsevalta :)
- huoripukki bailaa
Itse olen huomannut etten mielellään huolisi mitään panomiespukkia, jos yli 50 alkaa olla kumppaneita ja varsinkin jos käy vielä huorissa ja raahaa kotiin pantavaksi ihan kenet vaa, niin kyllä joo kuvottaa. Jos hän nyt sattuisi olemaan joku soulmateni, niin voisin oppia katsomaan läpi sormien tällaista menneisyyttä, mutta joo kyllä mua ainakin ällöttää.
- kummitus
Nykyisessä suhteessa kumppanin ex-hoitojen määrä (
- kummitus
Sen verran vielä korjaan, että yli sadan kanssa peuhannutta kumppania minun on vaikea kuvitella huolivani. Tunnen muutaman hc-pelimiehen kaverina, ja heidän touhunsa näyttää lähinnä pakonomaiselta ja surulliselta. He vaikuttavat ihmisenä niin rikkinäisiltä, että olisi vaikea kuvitella heidän pystyvän rakentamaan pysyvää ja tasapainoista ihmissuhdetta kenenkään kanssa. Ei se määrä sinänsä olisi täysi deal breaker, mutta se luonne joka omien havaintojeni mukaan yhdistyy tarpeeseen iskeä uusi seksikumppani joka viikonloppu olisi.
- tautistajjj
En huolis paljon käytettyä munaa.
- 1+11
Mielestäni miehen ikä vaikuttaa myös asiaan ja se missä vaiheessa ja miksi mies on mahdollisesti tehnyt parannuksen ja lopettanut "pukkeilun".
Jos 35 vuotiaalla miehellä on ollut 30 kumppania, mutta kaikki ovat olleet alle 25 vuotiaana... On se jotenkin parempi, kuin että on 35 vuotias ja hänellä on viimeisen viiden vuoden aikana ollut 30 kumppania....
Vaikea sanoa. Riippuu henkilöstä, mitä on valmis katsomaan läpi sormien. - kytfyktxkytflu
Itse lapsettomana en haua miestä, jolla on lapsia ja mustasukkaisia exiä.
Muthei, naiset! Saisko nyt sen tarkan luvun, et kuin monen naisen nussima mies on liian puhjkinussittu kelvatakseen parisuhteeseen? Onko jotain ehdotonta ylärajaa...?
- mihin tänään?
Sanoin tossa 50, mutta ehkä oikea raja on jotain sadan pintaan. Jossain Iltalehden lukijamielipiteissä on aina jotain Duracell-pupupukkeja, jotka ylpeänä ilmoittelevat 'kaataneensa jo 700 naista ja still going strong' ja ajattelen mitäköhän toikin kelaa saavuttaneensa. On ollut paljon pukkeja kavereina ja ystävinä ja kuten ylempänä joku kuvasi homma vaikuttaa pakonomaiselta ja surulliselta, on kyllä tarkka havainto ja minusta useilla sellaisena, että pillu on koko naisen funktio heille, on kovin tyhjää elämää selvästi.
- firefox.
mihin tänään? kirjoitti:
Sanoin tossa 50, mutta ehkä oikea raja on jotain sadan pintaan. Jossain Iltalehden lukijamielipiteissä on aina jotain Duracell-pupupukkeja, jotka ylpeänä ilmoittelevat 'kaataneensa jo 700 naista ja still going strong' ja ajattelen mitäköhän toikin kelaa saavuttaneensa. On ollut paljon pukkeja kavereina ja ystävinä ja kuten ylempänä joku kuvasi homma vaikuttaa pakonomaiselta ja surulliselta, on kyllä tarkka havainto ja minusta useilla sellaisena, että pillu on koko naisen funktio heille, on kovin tyhjää elämää selvästi.
Joillakin miehillä se vaan tulee niin luonnostaan tuo naisten kaataminen ja sitten jos sinkkuna elää elämänsä, niin kertyyhän niitä......En tiedä yrittävätkökään nämä tyypit mitenkään pakonomaisesti sitä pillua metsästää, se vaan kaatuu joidenkin syliin, niinku naisille kaatuu miehiä.......
Kyllähän valtaosa miehistä panisi vaikka joka viikonloppu eri naista sinkkuna ollessaan, jos se vain olisikin niin helppoa. Monesti kyse on siitä, et ei vaan osata sitä hommaa, eikä ole naistenmies olemukseltaan ja luonteeltaan, kuin mistään moraalisesta jutusta......
Mut tää Genio Mente taitaa olla entiseltä nikiltään Pano Eino......Tasan yhtä imelä, samat jutut ja ämmät pörrää ympärillä kuin kärpäset sonnassa...Muistan tän tyypin muutaman vuoden takaa, kun jonkin aikaa seurasin palstaa tuolloin....Kärsii muistaakseni kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä(skitsofrenia)tai jotain....
Eipä ole tääkään hemmo paljolti elämässään edistynyt, mut hyvä sentään, että tuherossa on pysynyt kaiketi. - mihin tänään?
firefox. kirjoitti:
Joillakin miehillä se vaan tulee niin luonnostaan tuo naisten kaataminen ja sitten jos sinkkuna elää elämänsä, niin kertyyhän niitä......En tiedä yrittävätkökään nämä tyypit mitenkään pakonomaisesti sitä pillua metsästää, se vaan kaatuu joidenkin syliin, niinku naisille kaatuu miehiä.......
Kyllähän valtaosa miehistä panisi vaikka joka viikonloppu eri naista sinkkuna ollessaan, jos se vain olisikin niin helppoa. Monesti kyse on siitä, et ei vaan osata sitä hommaa, eikä ole naistenmies olemukseltaan ja luonteeltaan, kuin mistään moraalisesta jutusta......
Mut tää Genio Mente taitaa olla entiseltä nikiltään Pano Eino......Tasan yhtä imelä, samat jutut ja ämmät pörrää ympärillä kuin kärpäset sonnassa...Muistan tän tyypin muutaman vuoden takaa, kun jonkin aikaa seurasin palstaa tuolloin....Kärsii muistaakseni kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä(skitsofrenia)tai jotain....
Eipä ole tääkään hemmo paljolti elämässään edistynyt, mut hyvä sentään, että tuherossa on pysynyt kaiketi.Ei tässä ole erityisen tarkkaa kuvaa jokaisesta kirjoittajasta mulla, enkä seuraa jokaisen joka kirjoitusta löytääkseni vihjeitä, mutta mikä mulla pistää silmään genio.menten kirjoituksissa, niin on se, ettei ensi vaikutelma ole; 'missä lääkkeet?', kuten näillä kulttiätmeillä. Sellaisia keloja mitä kuulee omilta frendeiltäänkin, ei pidä naisia ulkoavaruuden asukkeina, vaan ihan kanssaihmisinä. Ei sinänsä ätmeys tee kenestäkään mielipuolen kuuloista vaan se mra/pua/Lassukka/redpill-kulttilaisuus. Genio-mente kullostaa normaalilta,kuten Lord Boredon, ht tai GM. Tulin palstalle vuoden alussa ja palstan taso on nuossut paljon siitä.
firefox. kirjoitti:
Eipä ole tääkään hemmo paljolti elämässään edistynyt, mut hyvä sentään, että tuherossa on pysynyt kaiketi.:)....
Nonni! Nyt alkoi arvuuttelu persoonasta nikkini takaa. Et kuka entinen sinkkupalstalla pyörinyt se on... Heh...
Mä masennan sinua lisää. Kyllä mulla niitä panematta jätettyjä on rutkasti enemmän kuin pantuja. Siis niitä, joiden tarjouksista olen kieltäytynyt...- firefox.
mihin tänään? kirjoitti:
Ei tässä ole erityisen tarkkaa kuvaa jokaisesta kirjoittajasta mulla, enkä seuraa jokaisen joka kirjoitusta löytääkseni vihjeitä, mutta mikä mulla pistää silmään genio.menten kirjoituksissa, niin on se, ettei ensi vaikutelma ole; 'missä lääkkeet?', kuten näillä kulttiätmeillä. Sellaisia keloja mitä kuulee omilta frendeiltäänkin, ei pidä naisia ulkoavaruuden asukkeina, vaan ihan kanssaihmisinä. Ei sinänsä ätmeys tee kenestäkään mielipuolen kuuloista vaan se mra/pua/Lassukka/redpill-kulttilaisuus. Genio-mente kullostaa normaalilta,kuten Lord Boredon, ht tai GM. Tulin palstalle vuoden alussa ja palstan taso on nuossut paljon siitä.
No joo. Sinä oletkin nainen ja naisilta ilmeisesti puuttuu kyky nähdä pintaa syvemmälle.....Minulle on päivän selvää, että kyseessä on mentaali tapaus ja jonkin sortin psykopaatti tai sosiopaatti mitä näitä nyt on,, narsisti...Olisi varmasti viimeinen ihminen mailmassa jota harkitsisin parisuhteeseen taikka seksiin, jos olisin nainen. Mut niin, me ollaan erilaisia me miehet ja naiset. Teitä on vaan helvetin helppo kusettaa, ku teiltä puuttuu aivoista asioita tajuta juttuja pintaa syvemmältä....Nuo muut miehet mitä mainitsit, niin varmaan ovatkin ihan normaaleja ihmisiä, mutta naisasioissa saamattomia vain. Vähän hömppiä tosin.
- mihin tänään?
firefox. kirjoitti:
No joo. Sinä oletkin nainen ja naisilta ilmeisesti puuttuu kyky nähdä pintaa syvemmälle.....Minulle on päivän selvää, että kyseessä on mentaali tapaus ja jonkin sortin psykopaatti tai sosiopaatti mitä näitä nyt on,, narsisti...Olisi varmasti viimeinen ihminen mailmassa jota harkitsisin parisuhteeseen taikka seksiin, jos olisin nainen. Mut niin, me ollaan erilaisia me miehet ja naiset. Teitä on vaan helvetin helppo kusettaa, ku teiltä puuttuu aivoista asioita tajuta juttuja pintaa syvemmältä....Nuo muut miehet mitä mainitsit, niin varmaan ovatkin ihan normaaleja ihmisiä, mutta naisasioissa saamattomia vain. Vähän hömppiä tosin.
Siis juuri tällaisia tekstejä lukiessa kelaa: 'missä lääkkeet?'. Et tiedä minusta mitään ja tekstiä vaan pulppuaa, oletuksena, ajattelen näin ja näin ja koen näin ja näin,koska olen 'nainen'. En minä ole treffeille tässä lähdössä genio.menten kanssa ja se mikä hänen ajatuksistaan ja teoistaan näkyy minulle parin tekstin näyttöpäätteelläni verran, ei tarkoita, että 'tunnen mikä koira hän on oikeasti', siis ei hajuakaan kuka kyseessä, eikä edes jaksa kiinnostaa, hän on minun elämässäni, joku näppiksen takana, jota en koskaa tule tapaamaan. Ja ei minua ei ole erityisen helppo huiputtaa oikeassa elämässä, VAIKKA 'olen nainen', psykan koulutuskin ja huomaan huijarit muihin IHMISIIN nähden valovuosia ennen.
- liikaa miehelle
yli 40, jo 35 panee rykimään
- Kіs-kіsu
Tää on hyvä. Mutta todellisuus toinen.
- Pillukosteentäällä
Yli 40 kuinka niin rykimään? Eikö kelpaa kokeneen naisen pillu mitä? 35 Jo rykii?
Onko pillu silloin jo käytettyä tavaraa? Ja liikaa miehelle joka ei ole saanu? No mikä rupesi mättämään? Eikö minun pillu kelpaa?
Tavataan klo 10 vesitornilla 31.12.2014. Niin saat nuolla minua pillun nesteitä. Sormilla kaivaa persereikää. Saat työtää kyrpäsi suuhuni.
Missä päin asut? Kysyn toistamiseen? Omistatko auton? korin väri? Lempi puuhiasi muutaki kuin paneminen?
- totuus tulee nyt
Harva mies sitä tajuu et miehestäkin tulee likainen elukka naisten silmissä kun tarpeeksi tapaillut naisia.
Jos exää pukkaa joka kadunkulmassa niin kyllähän siinä vaiheessa mies on jo arvoton tavara. Halveksin suunnattomasto miestä joka on "kaikkien kaveri". Ja muistakaa! Naiset puhuu vaikka mies kieltääkin kertomasta!!!! - nainen vantaalta
No joo...poikaystäväni paljasti naineensa satoja naisia eikä häntä ole kiinnostanut ovatko he olleet varattuja vai ketä. Tollasella moraalilla varustettuun ihmiseen katoaa kyl välittömästi lämpimät tunteet. Ei mitään vastuuta eikä mitään järkeä. Voitte uskoa että tunnen vihaa ja halveksuntaa häntä kohtaan ja hän on entinen.
- Äädämi
Ämmä! Pillunnuolija! Mies ei voi olla käytetty, mies on KÄYTTÄJÄ! Paljon pantu nainen on halveksittu lutka, mutta monta naista pannut mies on kaikkien ihailema panosankari. Jokainen uusi pano alentaa naisen arvoa ja nostaa miehen. Tämä johtuu siitä, että pillun saaminen on miehelle kovan työn takana, naisen sen sijaan tarvitsee vain mennä kadulle makaamaan alapää paljaana, ja sunnilleen joka toinen ohikulkija vetää vittuun. Sen vuoksi miehen arvoa mitataan kellistettyjen naisten määrällä ja naisen arvoa sillä kuinka hyvin on onnistunut pitämään ne horohaarat yhdessä.
- Marinoll ja pillerit
Kysymys kuuluukin, kuka sulle ton kerto? Kuullostat olevan hoidon tarpeessa. Seksissä kumpikin saa (seksiä), vaikka 15 vuotiaat ovat kanssasi samaa mieltä.
- Marinoll ja pillerit
Genio.Mente kirjoitti:
Nojaa... Siinähän se voi olla käytetty missä nainenkin...
Voi tosiaan olla joka näkyy tässä palstan vastauksistakin, mutta ÄÄDÄMI ei usko, koska se joka kertoi hänelle tuon, kertoi myös, ettei naisia pidä uskoa, koska nainen ei voi ymmärtää itseään ja vain kertoja tietää, mikä on 'shokeeraava totuus'. Kultti mikä kultti, äitin kullille...
- Äädämi
Marinoll ja pillerit kirjoitti:
Kysymys kuuluukin, kuka sulle ton kerto? Kuullostat olevan hoidon tarpeessa. Seksissä kumpikin saa (seksiä), vaikka 15 vuotiaat ovat kanssasi samaa mieltä.
Opin sen tältä palstalta, ja tottahan se on! Mies on käyttäjä, ja mitä enemmän käyttää, sitä parempi mies. Nainen on käytetty, ja mitä enemmän käytetty, sitä huonompi nainen. Käytetyn autonkin arvo on alempi kuin uuden.
Voi tosiaan olla joka näkyy tässä palstan vastauksistakin, mutta ÄÄDÄMI ei usko, koska se joka kertoi hänelle tuon, kertoi myös, ettei naisia pidä uskoa, koska nainen ei voi ymmärtää itseään ja vain kertoja tietää, mikä on 'shokeeraava totuus'. Kultti mikä kultti, äitin kullille...
Minusta tässä palataan taas kerran siihen kuuntelemisen taidon puuttumiseen. Se oma ääni on aina se tärkein, muiden sitten vähän niin ja näin... Ehkä se muiden ääni muuttuu hitusen tärkeämmäksi silloin kun se on oman äänensä kaltainen ja tukee omia näkemyksiä...
Mua on joskus nuorempana vituttanut ihmisissä ja erityisesti naisissa se, että niitä ei erityisemmin edes kiinnostanut oppia tuntemaan minua ihmisenä. Kaikki ulkoiset seikat ja se oma napa oli aina se tärkein. Mutta minua taas kiinnosti oppia tuntemaan muut ihmiset ja erityisesti aina nainen kenen kanssa nyt satuinkin silloin olemaan. Jos ei olisi kiinnostanut, en olisi ollut kiinnostut olemaan sellaisen kanssa alunperinkään...- Marinoll ja pillerit
Äädämi kirjoitti:
Opin sen tältä palstalta, ja tottahan se on! Mies on käyttäjä, ja mitä enemmän käyttää, sitä parempi mies. Nainen on käytetty, ja mitä enemmän käytetty, sitä huonompi nainen. Käytetyn autonkin arvo on alempi kuin uuden.
Siis, et tuntenut ketään, kun oli 15? Tiedätkö mikä on kultti? Miltä kuullostaa aivopestyt?
- Marinoll ja pillerit
Genio.Mente kirjoitti:
Minusta tässä palataan taas kerran siihen kuuntelemisen taidon puuttumiseen. Se oma ääni on aina se tärkein, muiden sitten vähän niin ja näin... Ehkä se muiden ääni muuttuu hitusen tärkeämmäksi silloin kun se on oman äänensä kaltainen ja tukee omia näkemyksiä...
Mua on joskus nuorempana vituttanut ihmisissä ja erityisesti naisissa se, että niitä ei erityisemmin edes kiinnostanut oppia tuntemaan minua ihmisenä. Kaikki ulkoiset seikat ja se oma napa oli aina se tärkein. Mutta minua taas kiinnosti oppia tuntemaan muut ihmiset ja erityisesti aina nainen kenen kanssa nyt satuinkin silloin olemaan. Jos ei olisi kiinnostanut, en olisi ollut kiinnostut olemaan sellaisen kanssa alunperinkään...Sekä usein tyhmyys tai älykkyys ihmiselle on sitä, että kuka on samaa mieltä on älykäs ja kenen arvot ja mielipiteet eniten kaukana toisistaan ovat niitä tyhmiä. Tuolla muualla netissä tuli seurattua vuosia, kun vasemmistoliittoa ja persuja kannattavat riitelivät siitä, 'miten se on?' ;)
Tietenkin jos seurustelee, pitää oppia tuntemaan partneri kunnolla. Marinoll ja pillerit kirjoitti:
Sekä usein tyhmyys tai älykkyys ihmiselle on sitä, että kuka on samaa mieltä on älykäs ja kenen arvot ja mielipiteet eniten kaukana toisistaan ovat niitä tyhmiä. Tuolla muualla netissä tuli seurattua vuosia, kun vasemmistoliittoa ja persuja kannattavat riitelivät siitä, 'miten se on?' ;)
Tietenkin jos seurustelee, pitää oppia tuntemaan partneri kunnolla.Noh... Ei minustakaan mitään persujen kannattajaa saa, mut eikös ne ollut nimenomaan persut Espoon kaupunginvaltuustossa, jotka ajoivat läpi sen, ettei Espoo korota ensi vuonna vuokria...? Eipä sellaiseen muilla näyttäisi tahtoa löytyvän...
Minä olen lopulta politiikasta sitä mieltä, että se on luotu tarpeettomille. Mulle olisi lopulta aivan sama mistä puolueesta olisi kyse, kuhan tekisivät jotain ihmisten ja maan hyväksi kokonaisuudessa eivätkä olisi jatkuvasti eri eturyhmien etuja ajamassa. Sellainen luo aina väkisinkin valtavaa epätasapainoa. Ja jos jollekin on epäselvää, miten näen tasapainon, niin tasapaino ei ole mielestäni tasajakoa tai tasapäistämistä. Siitä voi sitten miettiä mitä jää jäljelle...- Marinoll ja pillerit
Genio.Mente kirjoitti:
Noh... Ei minustakaan mitään persujen kannattajaa saa, mut eikös ne ollut nimenomaan persut Espoon kaupunginvaltuustossa, jotka ajoivat läpi sen, ettei Espoo korota ensi vuonna vuokria...? Eipä sellaiseen muilla näyttäisi tahtoa löytyvän...
Minä olen lopulta politiikasta sitä mieltä, että se on luotu tarpeettomille. Mulle olisi lopulta aivan sama mistä puolueesta olisi kyse, kuhan tekisivät jotain ihmisten ja maan hyväksi kokonaisuudessa eivätkä olisi jatkuvasti eri eturyhmien etuja ajamassa. Sellainen luo aina väkisinkin valtavaa epätasapainoa. Ja jos jollekin on epäselvää, miten näen tasapainon, niin tasapaino ei ole mielestäni tasajakoa tai tasapäistämistä. Siitä voi sitten miettiä mitä jää jäljelle...Suomessa ilmestyy joka äänestyspaikalle varjoääniä 5-50, eli ketkä tämä taho haluaa läpi, ne menee läpi. On tullut politikkojen kanssa pyörittyä, varsinkin netissä, mutta en ole erityisen kiinnostunut politiikasta, kuulostaa aika huijaukselta mitä enemmän siihen perehtyy, jonkunlainen show massoille.
Suomessa ilmestyy joka äänestyspaikalle varjoääniä 5-50, eli ketkä tämä taho haluaa läpi, ne menee läpi. On tullut politikkojen kanssa pyörittyä, varsinkin netissä, mutta en ole erityisen kiinnostunut politiikasta, kuulostaa aika huijaukselta mitä enemmän siihen perehtyy, jonkunlainen show massoille.
Niinpä... Sielläkin se oman äänen kuuluvuus on tärkein ja muiden äänet muuttuu tärkeäksi aina vaalien alla. Sen jälkeen kun vaalit on ohi, menettää ne muidenkin äänet merkityksensä. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä...
- Äädämi
Siis, et tuntenut ketään, kun oli 15? Tiedätkö mikä on kultti? Miltä kuullostaa aivopestyt?
Tiedän kyllä. Feminismi on kultti. Femakot ja pillunnuolijamiehet ovat aivopestyjä.
- peräkammari
Onneksi on poikuus tallella, ja näin ollen naisten kiinnostus katossa.
- trapetsinaru
Naiset etsivät jotain muuta miehessä kuin neitsyys tai pukkeus, taitaa suosituimmat olla niitä, jota eivät näihin ryhmiin lukeudu.
- Pilluhaluaakyrpääsi
Millainen koti sulla on? Asutko yksin? Kiinostaako pilluni vaikka olen 45 vuotias nainen Pieksämäeltä? Mehevä pilluni on käytössä vaikka olenkin varattu?
Tavataan Pieksämäen vesitornin pysäkillä 31.12.2014 klo10. Tulen siihen sitten.
Kysyä saat minulta mitä vain rivoja. Olenn huurinnainen olen hyvin huumorintajuinen.
Saat kopeloida vaikka heti kun istun autoosi. Kokeilla vaikka heti kosteaa pilluani.
Hehkuttaa vasta perillä oikein kosteaksi.
Minkä niminen autosi on? Korin väri?
Minun suuhun mahtuu 22 cm pitkä ja ympärysmitaltaan kookas terska kyrvän varren ympärysmittakin saa olla 17 cm. Kokoa näköä se kiihottaa.
- 6ja9
Jos mies haluaisi kertoa monen naisen kanssa on harrastanut seksiä, niin jättäisin jo siinä vaiheessa. Miksi kukaan haluaisi kertoa entisistä seksikumppaneista uudelle naisystävälleen, ellei ole ihan pentu kyseessä. Takuuvarma tunteiden tappaja ja halujen viejä.
- Pillumärkänaodotaa
En ole pentu. Täysikasvuinen naarasleijona. Uros löytyy saman katon alta.
Olemme pariskunta. Ei vihitty heteropari. pimperolle löytyy työvälinen omastakin takaa. - 6ja9
Pillumärkänaodotaa kirjoitti:
En ole pentu. Täysikasvuinen naarasleijona. Uros löytyy saman katon alta.
Olemme pariskunta. Ei vihitty heteropari. pimperolle löytyy työvälinen omastakin takaa.Vissiin hyviä nappeja :)
- Ikis_M
Yli 5 naisen käyttämä mies on saastainen mieslutka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785