Hei! Slipknot olisi tulossa helmikuussa Suomeen, enkä saanut ostettua permantopaikan lippua eli, jos ostan katsomopaikkalipun niin voinko silti mennä permantopaikalle? Tarkoitan siis, että vahtiiko kukaan sitä että menenkö permannolle kenttälipun kanssa?
Permanto
Igorrr
2
173
Vastaukset
- too bad..
Mun käsittääkseni ei voi mennä. Pakkohan niiden on vahtia, sillä paikkoja on vain rajoitetusti permannolla. Jos kaikki ajattelisivat noin, niin tuhohan siitä tulisi
- BLOOD IS LIFE
Jos kysyt voitko mennä sinne kentälle jossa on seisomapaikat niin et voi, järjestysmies tarkistaa kentän ovella lippusi ja jos sulla ei o kenttälippua et myöskään voi mennä kentälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895