Äijät mököttää

Ihana elämä

Pomo palkkasi mut tekemään alunperin miesten omimaa hommaa. Oli muka niin hikistä ja vaativaa, ettei naisista siihen ole. Paskat sanon minä, unelma työ. Pikkuisen kun suunnittelee ensin, jää turha sähläily pois ja on tehokas. Silloin jää mukavasti aikaa myös jutella ja heittää läppää iloisesti. Ei duuni ole rangaistus.
Piirsinpä heidän taukohuoneen seinällä olevaan bikini-misuun, pari karvaa alakertaan kiitokseksi.
Mökötys kestänyt toista viikkoa ja yhdellä lähti ryyppy päälle.

5

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

      Mitä vaan työtä on helppo kestää vähän aikaa. Palataan asiaan vuoden päästä.

      • Ihana elämä

        Kummasti alkoi hommat pyöriä ilman viivytyksiä.
        On se vaan jännää, kun ei pomo kelpuuttanut mua kauemmin talossa olleista äijistä yhtäkään.
        Mut oli koulutettu tähän hommaan jo aiemmin. Pitkä työkokemuskin on taustalla.
        Positiivisella asenteella pärjää aina paremmin.
        Nämä miehet, eivät ikävä kyllä tule pärjäämään. Ainakaan silloin, kun kääntävät miss- joulukuun esille.


      • ätmi
        Ihana elämä kirjoitti:

        Kummasti alkoi hommat pyöriä ilman viivytyksiä.
        On se vaan jännää, kun ei pomo kelpuuttanut mua kauemmin talossa olleista äijistä yhtäkään.
        Mut oli koulutettu tähän hommaan jo aiemmin. Pitkä työkokemuskin on taustalla.
        Positiivisella asenteella pärjää aina paremmin.
        Nämä miehet, eivät ikävä kyllä tule pärjäämään. Ainakaan silloin, kun kääntävät miss- joulukuun esille.

        Voitko mennä masturboimaan jonnekin muualle?


    • miehisyys

      On se kumma kun naiset haluu olla miehiä. Missä on oikeat naiset että mitkää rekkamuijat?

      • Ihana elämä

        Löytyy pitsiset alusvaatteet, meikit, hameet ja sun muut mukavat naiselliset jutut. Kyllä miehet perääni katsovat useinkin.
        Miten niin juuri rekkamuija? Eipä kannata noin ahtaasti lokeroida. Kyllä "miesten" hommia on paljon muitakin.
        Eikös teidän tavallanne voisi ajatella, että mies leipurina tai esim lähihoitajana olisi naismainen? Oletteko ätmit miettineet, miksi esim huippukokit ovat yleensä miehiä? Onko se teistä naismaista?
        Te elämänne ilman naista olleet, saatte juuri sitä mitä tilaatte.
        Jos ette itse tee elämänne muista alueista mielekästä, ette voi edellyttää naisen pelastavan tulevaisuutenne, teidän ehdoillanne.
        Olen onnellinen rypäleaivo sinkku :) ja sehän kismittää huonolla itsetunnolla olevia miehiä, jopa varattuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1937
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe