http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201410310220210_v0.shtml
Hauskaa katseltavaa kun pappi selittää.
Iltalehti vieraili seksimessuilla papin kanssa.
19
178
Vastaukset
Suuseksikilpailut, parinvaihtoa, tatuoitu nainen strippaa...aika hurjaa menoa, vähän liian minun makuuni.
Pappi siinä epäili onko parinvaihtajat sydämessään touhussa mukana. On niitä varmasti sellaisiakin jotka ovat ihan täysillä tuollasessa mukana.
Voisin kuvitella että jos me mieheni kanssa tehtäisiin sellaista ni se olisi kyllä lorun loppu.
Pappi sopii tuollaisille messuille paremmin kuin tällainen mustasukkaisuuteen taipuvainen akka.- rukoilija
-Mitä synti on? hyvä kysymys
-Onko parin vaihto syntiä? Ei jos kummatkin sen hyväksyy?
Kyllä Hauerus on synti.
Syntiä on maata toisen kun oman puolison kanssa.
1.kor.kirja
Ruumis on Pyhän Hengen temppeli
12 Kaikki on minulle luvallista -- mutta kaikki ei ole hyödyksi. Kaikki on minulle luvallista, mutta en saa antaa minkään hallita itseäni.
13 Ruoka on vatsaa ja vatsa ruokaa varten, ja Jumala on tekevä molemmat tarpeettomiksi. Mutta ruumis ei ole siveettömyyttä vaan Herraa varten, ja Herra on ruumiinkin valtias.
14 Jumala on herättänyt kuolleista Herran ja on voimallaan herättävä meidätkin. 15 Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen ruumiin jäseniä? Ryhtyisinkö siis tekemään Kristuksen jäsenistä porton jäseniä?
En ikinä! 16 Ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, on samaa ruumista hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Nämä kaksi tulevat yhdeksi lihaksi.
17 Mutta joka liittyy Herraan, on samaa henkeä hänen kanssaan.
18 Pysykää erossa haureudesta! Kaikki muut synnit, joita ihminen tekee, kohdistuvat muualle kuin hänen ruumiiseensa, mutta siveetön teko osuu ihmisen omaan ruumiiseen. 19 Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli? Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä. Te ette itse omista itseänne, 20 sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!
Kirje Galattalaisille 5. 1-15.
16. Minä sanon: vaeltakaa Hengessä, niin ette lihan himoa täytä.
17. Sillä liha himoitsee Henkeä vastaan, ja Henki lihaa vastaan; nämä ovat nimittäin toisiansa vastaan, niin että te ette tee sitä, mitä tahdotte.
18. Mutta jos te olette Hengen kuljetettavina, niin ette ole lain alla.
19. Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
20. epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,
21. kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
23. Sellaista vastaan ei ole laki.
24. Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25. Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.
26. Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.
Ne jota ovat lihansa naulinneet himoineen ja haluineen,jaksakaa vielä kivoitella.
Sillä lihan himot ovat ilmeiset,-ja se joka siihen yhtyy ja sitä suosii ei ole päässyt vapaaksi.Kyllä mä en pystyisi nauttimaan vieraan miehen kanssa kun tietäisin että vieras nainen on mun miehen kimpussa ja mies kenties pitää siitä. Tulisin ahdistuneeksi ja kiukkuiseksi.
Ehkä mä oon tiukkapipo.
Räsypokkaa pelattiin nuorina naapurin vajassa.
Ei tuntunut miltään.
Joskus 11 vuotta sitten strippasin kahdelle miehelle ja tulin siitä ahdistuneeksi ja tarvitsin lisää juotavaa.
En ole siis mikään siveyden sipuli enkä tuomitse seksimessuilijoita.
Paremminkin ymmärrän.
Mutta uskollisuus on nykyisessä parisuhteessa liittoamme ylläpitävä voima ja se on rakkautta.
Se rakkaus kuolisi jos tietäisin mieheni viihtyvän paremmin jonkun toisen naisen kanssa, kuten parinvaihdossa tapahtuu.
Parinvaihtoleikkejä en ymmärrä.
Olen samoilla linjoilla papin kanssa joka epäilee saattaako kukaan olla sellaisessa täysillä mukana.- -w-
auroraboreallis kirjoitti:
Kyllä mä en pystyisi nauttimaan vieraan miehen kanssa kun tietäisin että vieras nainen on mun miehen kimpussa ja mies kenties pitää siitä. Tulisin ahdistuneeksi ja kiukkuiseksi.
Ehkä mä oon tiukkapipo.
Räsypokkaa pelattiin nuorina naapurin vajassa.
Ei tuntunut miltään.
Joskus 11 vuotta sitten strippasin kahdelle miehelle ja tulin siitä ahdistuneeksi ja tarvitsin lisää juotavaa.
En ole siis mikään siveyden sipuli enkä tuomitse seksimessuilijoita.
Paremminkin ymmärrän.
Mutta uskollisuus on nykyisessä parisuhteessa liittoamme ylläpitävä voima ja se on rakkautta.
Se rakkaus kuolisi jos tietäisin mieheni viihtyvän paremmin jonkun toisen naisen kanssa, kuten parinvaihdossa tapahtuu.
Parinvaihtoleikkejä en ymmärrä.
Olen samoilla linjoilla papin kanssa joka epäilee saattaako kukaan olla sellaisessa täysillä mukana.Kyllähän fakta on se, että vieras kiihottaa useimmiten enemmän kuin oma.
Sehän ei tietenkään tarkoita sitä, että rakastaisi toista enemmän kuin omaa.
Trakoitan siis sitä, että vaikka miehesi nauttisi enemmän siitä toisesta, niin ei se tarkoita sitä että hän haluaisi vaihtaa sinut siihen toiseen.
Se nyt vaan on niin, että kun olet nähnyt esim. 15 vuotta samaa henkilö alasti, niin ei se viehätys voi säilyä samanlaisena kuin se oli ensimmäiset kerrat. -w- kirjoitti:
Kyllähän fakta on se, että vieras kiihottaa useimmiten enemmän kuin oma.
Sehän ei tietenkään tarkoita sitä, että rakastaisi toista enemmän kuin omaa.
Trakoitan siis sitä, että vaikka miehesi nauttisi enemmän siitä toisesta, niin ei se tarkoita sitä että hän haluaisi vaihtaa sinut siihen toiseen.
Se nyt vaan on niin, että kun olet nähnyt esim. 15 vuotta samaa henkilö alasti, niin ei se viehätys voi säilyä samanlaisena kuin se oli ensimmäiset kerrat.Mielipidettäsi tukee se seikka että mieheni on nähnyt joskus seksiunia joissa vastapuolena en ole ollut minä.
Arvostan sitä että hän kertoi, että hän kokee että voi puhua mulle mistä vaan.
Ilman että mä suutun tai mollaan.
Mutta kyllä musta tulis mustasukkainen jos hän pelailisi jonkun toisen kanssa. Omien sanojensa mukaan hän ei niin tee eikä tahdo tehdä.
Eri asia on sitten miten vaikeaa tuo päätös on pitää, jos tosipaikka tulisi.
Sitä en miehestäni tiedä.
No eikö se pappi sitten kertonut että ne ovat matkalla hel-vettiin ja laitanut ankara tuomio päälle kaikki tuon touhun..
Pappi sanoi että syntiä on kaikki mikä ihmistä loukkaa. Tiedän monia miehiä jotka ei kärsi ollenkaan vaimonsa pettämisestä tai jotkut nauttii niistä parinvaihtoleikeistä.
Ilmeisesti se ei papinkaan mielestä ole kuitenkaan synti koska se ei loukkaa noita miehiä.
Eikä vaimoa koska vaimo ei tiedä.
Selvyyden vuoksi sanon että minä en ole kakkoseksi suostunut. Sympatiani on ollut aina vaimon puolella.- yheksäntoista
Loukkaako se Jumalaa?
Sehän on Jumalan sanan ja Raamatun ydin ja se että kuuluuko,-vai eikö kuulu Jumalalle,-ja onko Jumalan palvelija jonka tarkoitus on jakaa Jumalan sanaa.
Jeesus tuli ,että olisi elämä ja yltäkylläisyys,vapaus ja vapauttamaan orjuuden ikeestä.
Ihmisyys,sielullisuus ja itsekkyys.On Lihallista.Raamatun termit ja ideologia on täysin hukassa.
Usovaisena,helluntailaisena aiukiskasteen saaneena minun Jeesukseni ei ole katsomassa suuseksin sm-kilpailuja.- että näin
Moni Jumalan toiminta lopkkaa minua, joten minulle on yhdentekevää loukkaako minun toiminta Jumalaa.
- P. Uskovanakastettu
" Loukkaako se Jumalaa?
Sehän on Jumalan sanan ja Raamatun ydin ja se että kuuluuko,-vai eikö kuulu Jumalalle,-ja onko Jumalan palvelija jonka tarkoitus on jakaa Jumalan sanaa.
Jeesus tuli ,että olisi elämä ja yltäkylläisyys,vapaus ja vapauttamaan orjuuden ikeestä.
Ihmisyys,sielullisuus ja itsekkyys.On Lihallista.Raamatun termit ja ideologia on täysin hukassa.
Usovaisena,helluntailaisena aiukiskasteen saaneena minun Jeesukseni ei ole katsomassa suuseksin sm-kilpailuja. "
-- ai, vai aikuiskasteen?
Sellaista ei helluntalaisuudessa tunneta, eikä sitä tunne Raaamttukaan, kuinka sinä sellaisen olet saanut?
Kuuntelin taannoin luentoa helluntailaisuudesta erään saarnamiehen kautta.
Hän juurikin sanoi, ettei helluntailauisuudessa tunneta aikuiskastetta, eikä lapsikastetta.
Jos olet vain aikuiskasteelle mennyt, etkä uskovana upotuskasteelle, kipi, kipi sinne nopeaan.
Siunausta :D - yheksäntoista
P. Uskovanakastettu kirjoitti:
" Loukkaako se Jumalaa?
Usovaisena,helluntailaisena aiukiskasteen saaneena minun Jeesukseni ei ole katsomassa suuseksin sm-kilpailuja. "
Sellaista ei helluntalaisuudessa tunneta, eikä sitä tunne Raaamttukaan, kuinka sinä sellaisen olet saanut?
Hän juurikin sanoi, ettei helluntailauisuudessa tunneta aikuiskastetta, eikä lapsikastetta.
Jos olet vain aikuiskasteelle mennyt, etkä uskovana upotuskasteelle, kipi, kipi sinne nopeaan.
Siunausta :DJoo olen upotuskastettu aikuisena Helluntaiseurakunnan altaassa papin toimesta riitikö todistus?
Eli aikuisena uskoon tultuani ottaen vastaan Jeesuksen elämääni v.90 .
Lapsena kirkossa lapsikastettu äidin ja isän toimesta ja rippikoulun käyneenä. Kuulun Helluntaiseurakuntaan kirjaimellisesti koin sen olevan minun seurakuntani.Vaihtaen ev.lut.Helluntaislaisuuteen.
Terminologia ei onneksi tee tyhjäksi aikuiskastetta :DD - älä venkoile
" Loukkaako se Jumalaa?
Siunausta :D"Hän juurikin sanoi, ettei helluntailauisuudessa tunneta aikuiskastetta, eikä lapsikastetta."
No tottahan se onkin ! Ei siellä vauvoja kasteta vaan USKOONTULLEITA ihmisiä. - näin sitä opetetaan
" Loukkaako se Jumalaa?
Siunausta :DHelluntailaisuudessa toimitaan kuten apostolit - uskoontulleet kastetaan. Se hyvä ja toimiva malli ja kestänyt jo 2000 vuotta.
- yheksäntoista
No miksipä sitten siinä häntä etsit,jos se loukkaa sinua Jumalan tominta ja yhdentekevää loukkaako sinun toimintasi Jumalaa,kuulostaa aika antikristilliseltä.Jonka tarkoitus onkin loukata.Antikristillisyyteen kuuluu nimenomaan Jumalan loukkaaminen,välinpitämättömyys Jumalan sanalle ja sen herjaaminen,pilkkaaminen ja tyhjäksi tekeminen.Kautta aikojen on antikristus lukenut Raamattua tehden kaikesta kauniista omansa.Jeesus sanoi näin;
Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
Lihasta syntynyt ei voi koskaan ymmärtää hengestä syntynyttä.
Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt.
Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
ja usinhan se se viimeinen päivä on kuoleman hetki.Kun siirrytään rajan yli.
Ja koskapa pimeys ja valkeus ei koskaan yhdisty eikä niillä ole toisiinsa mitään osaa.Jos pimeydessä haluaa olla se on valinta ja jos valkeudessa haluaa olla se on valinta.Jumala itse vetää ihmistä luokseen ja kukaan ei voi kutsumatta tulla.Jos valitse pimeyden saa olla pimeydessä,jokaisella on valinnan vapaus.Ei Jumala mielisty kaikkiin ja kaikkeen.Jos kääntää selkänsä Jumalalle, se on ihan oma tahto ja jos taas ojentaa kätensä Jumalalle anaten elmänsä hänen käsiinsä,-se on taas hänen valintansa.On ihana olla siinä asemassa jonka Jumala on antanut ja ottanut omakseen.Päivääkään en ole katunut,-enkä kadu.Se on tuhatsatakertaa parempaa kun vaeltaminen sielunsa tyhjyydessä.Sillä nyt se on täysi ja sieluni on ylitsevuotavainen ja vapaa. - Hesu
Ei paljoa naurata.
- wqsq
Tämä Laajasalon jutun otsikko antaa ajattelemisen aihetta: "Kirkon tabu ei ole seksi vaan Jeesus"
Pitäneekö paikkansa, varmaan osaksi ainakin.
http://www.kotimaa24.fi/artikkeli/laajasalo-kirkon-tabu-ei-ole-seksi-vaan-jeesus/ Mikä mahtoi sitten olla tulos ja sato tästä käynti missä uskovaiset oli mukana seximessuissa. Aika vähän on ollut puhetta miten monta kääntyi pois irstaudesta ja haureudesta ja otti Jeesus tilalle ?? Missä on tuloxet kun mainostettiin että se oli muka niin mahtava että kirkko meni mukaan tällaiseen syntiin.
- kysyvä
"Pappi sanoi että syntiä on kaikki mikä ihmistä loukkaa. Tiedän monia miehiä jotka ei kärsi ollenkaan vaimonsa pettämisestä tai jotkut nauttii niistä parinvaihtoleikeistä."
Onkohan näin että uskovien loukkaantumista ei lasketa? Mihinkähän se kirkon tasa-arvoisuus aina näin kätevästi katoaa? Eikä varmaan Jumalan loukkaantumisesta kirkko välitä tippaakaan?- hahahaaaaaa
Jumala loukkaantuu :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612307Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151082
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752