Webasto savuttaa kauheasti pari minuuttia, miksi?

Joka aamu

Mikä voisi olla ongelma kun webasto joka kerta käynnistyessä savuttaa mahdottoman paljon?

10

7657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy korjaamolta

      Riippuu mitä tarkoitat savuttamisella, on ihan normaalia, että "höyryä" tulee kun se käy ja kukku lämmittäen kylmää moottoria, mutta jos pukkaa "mustaa savua sankasti" niin sitten veisin korjaamolle.

    • Älkää ostako wepasto

      Älkäö hyvät ihmiset ostako ruosteisia Wepastoja mulla on ollu 11 kpl Wepastoja mulla on kokemusta kaikki lahos käsiin ei enää ikinä Wepastoa

      • UusiakinSaa

        Neuvo: ostakaa hyvät ihmiset vain uusia Webastoja, varsinkin jos kysessä on Webasto-merkkinen kattoikkuna.

        Jo toisessa autossani Webasto ihan vakkiovarusteena . Tosin ohjelmoitavuus ja kaukosäätö piti kumpaankin ottaa lisävarusteena.


    • teesse ite

      Suutin kusee eli pissaa, syöttö liian suurella!

    • Savuttaja

      Mulla on ollu 11 kpl Muurikka savustimia,mikään ei savustanut kunnolla.
      En ikinä osta enää savustimia vaan ostan savukalat ja savulihan kaupasta.Huonoa
      se on kyllä kaupassakin.Pakko saada kuitenkin jotain sauhua kun tupakinpolton lopetin.

    • juuh

      Ei webasto mitään näkyviä "höyryjä" päästele jos on kunnossa.

      • Kesädieseliä?

        Onko vielä kesädieseliä tankissa?

        Kokeile Nesteen ProDieseliä, joka on kunnon talvilaatua jo tähän aikaan vuodesta. Webastot ja Eberit kun voivat olla itse autoa nuukempia vaatimaan talvilaatua. Isoissa raskaan kaluston vehkeissä ja linja-autoissakin joillain on kai peräti erillinen polttoainetankki lämmittimelle ja siinä tankissa pidetään hyvä talvilaatu. Itse moottori sitten ronksuttaa vaikka kesälaadulla kunhan se on saatu käyntiin ja polttoaine kiertämään systeemeissä.


      • will6789
        Kesädieseliä? kirjoitti:

        Onko vielä kesädieseliä tankissa?

        Kokeile Nesteen ProDieseliä, joka on kunnon talvilaatua jo tähän aikaan vuodesta. Webastot ja Eberit kun voivat olla itse autoa nuukempia vaatimaan talvilaatua. Isoissa raskaan kaluston vehkeissä ja linja-autoissakin joillain on kai peräti erillinen polttoainetankki lämmittimelle ja siinä tankissa pidetään hyvä talvilaatu. Itse moottori sitten ronksuttaa vaikka kesälaadulla kunhan se on saatu käyntiin ja polttoaine kiertämään systeemeissä.

        Kaipaa putsausta,ei kauan savuuta jos et avaa ja puhdista palopesää....


    • osssss

      Issellä ainakin alkoi savuttamaan viikkoja ennen kuin lakkas kokonaan toimimasta.
      Oli poltin menny vaihtokuntoon.Kovalla käytöllä kesti neljä vuotta...

    • Anonyymi

      Yhtä äkkiä tulee vaaleata höyryä sammutan jalaitan uudestaan käyntiin ei höyrytä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe