Webasto savuttaa kauheasti pari minuuttia, miksi?

Joka aamu

Mikä voisi olla ongelma kun webasto joka kerta käynnistyessä savuttaa mahdottoman paljon?

10

8670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy korjaamolta

Riippuu mitä tarkoitat savuttamisella, on ihan normaalia, että "höyryä" tulee kun se käy ja kukku lämmittäen kylmää moottoria, mutta jos pukkaa "mustaa savua sankasti" niin sitten veisin korjaamolle.

• Älkää ostako wepasto

Älkäö hyvät ihmiset ostako ruosteisia Wepastoja mulla on ollu 11 kpl Wepastoja mulla on kokemusta kaikki lahos käsiin ei enää ikinä Wepastoa

• UusiakinSaa

Neuvo: ostakaa hyvät ihmiset vain uusia Webastoja, varsinkin jos kysessä on Webasto-merkkinen kattoikkuna.

Jo toisessa autossani Webasto ihan vakkiovarusteena . Tosin ohjelmoitavuus ja kaukosäätö piti kumpaankin ottaa lisävarusteena.

• teesse ite

Suutin kusee eli pissaa, syöttö liian suurella!

• Savuttaja

Mulla on ollu 11 kpl Muurikka savustimia,mikään ei savustanut kunnolla.
      En ikinä osta enää savustimia vaan ostan savukalat ja savulihan kaupasta.Huonoa
      se on kyllä kaupassakin.Pakko saada kuitenkin jotain sauhua kun tupakinpolton lopetin.

• juuh

Ei webasto mitään näkyviä "höyryjä" päästele jos on kunnossa.

• Kesädieseliä?

Onko vielä kesädieseliä tankissa?

Kokeile Nesteen ProDieseliä, joka on kunnon talvilaatua jo tähän aikaan vuodesta. Webastot ja Eberit kun voivat olla itse autoa nuukempia vaatimaan talvilaatua. Isoissa raskaan kaluston vehkeissä ja linja-autoissakin joillain on kai peräti erillinen polttoainetankki lämmittimelle ja siinä tankissa pidetään hyvä talvilaatu. Itse moottori sitten ronksuttaa vaikka kesälaadulla kunhan se on saatu käyntiin ja polttoaine kiertämään systeemeissä.

• will6789
        Kesädieseliä? kirjoitti:

Onko vielä kesädieseliä tankissa?

Kokeile Nesteen ProDieseliä, joka on kunnon talvilaatua jo tähän aikaan vuodesta. Webastot ja Eberit kun voivat olla itse autoa nuukempia vaatimaan talvilaatua. Isoissa raskaan kaluston vehkeissä ja linja-autoissakin joillain on kai peräti erillinen polttoainetankki lämmittimelle ja siinä tankissa pidetään hyvä talvilaatu. Itse moottori sitten ronksuttaa vaikka kesälaadulla kunhan se on saatu käyntiin ja polttoaine kiertämään systeemeissä.

Kaipaa putsausta,ei kauan savuuta jos et avaa ja puhdista palopesää....

• osssss

Issellä ainakin alkoi savuttamaan viikkoja ennen kuin lakkas kokonaan toimimasta.
      Oli poltin menny vaihtokuntoon.Kovalla käytöllä kesti neljä vuotta...

• Anonyymi

Yhtä äkkiä tulee vaaleata höyryä sammutan jalaitan uudestaan käyntiin ei höyrytä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      20
      1041
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72