Yleensä jos nainen tyrkyttäytyy seuraan liian innokkaasti (pushy), niin se koetaan negatiivisena, mutta olen usein yllättynyt positiivisesti siitä että jos joku nainen jotain todella kovasti haluaa, niin hän päättäväisesti tulee jutteluetäisyydelle ja reippaasti kysyy asiaa (yleensä apua / neuvoa). Jälkeenpäin siitä keskustelunavauksesta on jäänyt sellainen WOW-fiilis, varsinkin silloin kun hänellä on ollut joku pakkorako (aikataulupaine tai näette harvoin jne) kysyä asia juuri nyt. Toinen ääripää on ne jotka eivät saa kakistettua ulos asiaa, minuuttikaupalla kiertelevät ja jaarittelevat ennenkuin pääsevät itse asiaan eli pihviin.
Tämän saman päättäväisyyden kun laitatte miehen iskemiseen tai kysyt ihan vain apua keskusteluyhteyden avaamiseksi, niin seuraava yhteydenotto tulee kyllä mieheltä. Asiaa voi vielä tehostaa hymyllä ja hipaisemalla käsivartta.
Tämä oli 35:sen miehen mielipide.
Onko Pushy Woman positiivinen vai negatiivinen asia?
Jasu K.
1
124
Vastaukset
- heivaan1
Huono otsikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795