Movember

parhaan ikäineN

Kasvattavatko palstan miehet viikset tässä kuussa? Vai onko jollain jo kalapuikot nenän alla?

34

175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ujo atm 25

      Ajattelin kasvattaa, itseasiassa aloitin jo ennenkuin kuukausi ehti vaihtua.

    • Kelpaako, jos liimaan kalapuikon ylähuuleen kuumaliimalla *auts* tai vedän hiukset toiselta puolelta viiksiksi ja toiselta puolelta parraksi?

      :-D

      Taitaa olla jo yli femnerdin tutimisajan :-[

      • Naiset voi

        osallistua movemberiin kasvattamalla pitkät kainalokarvat


      • parhaan ikäineN
        Naiset voi kirjoitti:

        osallistua movemberiin kasvattamalla pitkät kainalokarvat

        Eikun se on sitten joulukuussa ja nimeltään "Hesember". Silloin saa kaikki karvat naisilla kasvaa vapaasti :D.


    • takatukka

      Kasvaa liian harvakseltaan, pitäisi täydentää munakarvoilla mutta liian työlästä niiden liimailu.

    • Pirun harvaan kasvaa, mutta olen silti mukana.

      • Ujo atm 25

        No joo ei itselläkään mikään kovin hyvä parran/viiksien kasvu ole mutta eiköhän sitä kuun loppuun mennessä jo ihan kohtalaisen hyvät viikset kasva.


    • parhaan ikäineN

      Jahans, mun "suureen karvakyselyyni" on tullut yön aikana jopa jokunen vastaus...ja yhdessä on mainittu ns. ei toivotut karvat. Alapääkarvoituskyselyitähän täällä on jo riittämiin...

      Mä olen vähän kateellinen miehille koska en voi naisena osallistua tähän, koska mun karvankasvu ylähuulen päällä on aika vähäistä..

      Mut voihan nainen osallstua noinkin kuten femnerd ehdotti :D. Tai sit voi ostaa tekoviiksiä. Ainakin Tigerissa olen nähnyt pakkauksen missä on useammat erilaiset viikset. Niitä voi sitten vaihdella.

      Pitäisköhän mun mennä takasin tutimaan :D

      • Noi tekoviikset olisikin hyvät, ei vaan pokka kestäisi käyttää niitä ihmisten ilmoilla. Upein yhdistelmä olisi supernaisellinen vaatetus, meikit ja tukka hienosti ja sitten ne viikset.

        Ehkä vielä joskus. Sitten kun täytän 45. Ei, tämä ei ole lupaus! :-D

        Pitäisiköhän minunkin mennä takaisin tutimaan, viiden tunnin yöunet ei tunnu riittävän, ainakaan palstaitsesensuurin osalta.


      • parhaan ikäineN
        femnerd kirjoitti:

        Noi tekoviikset olisikin hyvät, ei vaan pokka kestäisi käyttää niitä ihmisten ilmoilla. Upein yhdistelmä olisi supernaisellinen vaatetus, meikit ja tukka hienosti ja sitten ne viikset.

        Ehkä vielä joskus. Sitten kun täytän 45. Ei, tämä ei ole lupaus! :-D

        Pitäisiköhän minunkin mennä takaisin tutimaan, viiden tunnin yöunet ei tunnu riittävän, ainakaan palstaitsesensuurin osalta.

        En mäkään taida olla vielä valmis tekoviiksiin. Jos sit 45 vuotiaana...Tämäkään ei ole lupaus. :D


    • ätmi

      En osallistu moisiin kotkotuksiin, vaikka voinkin. Kaikilla miehillä ei parta kasva ja Amerikassa naamakarvoihin nykyisin liitetty trendikkyys saa jo tällaisia miehiä hankkimaan partasiirrännäisiä.

      On melko ajattelematonta olettaa, että kaikki miehet edes kykenisivät kasvattamaan viikset. Parrankasvu ei määritä miestä.

      • parhaan ikäineN

        Ei tarvi partaa kasvattaa, viiksistähän tuossa "Movemberissa" on kyse.

        Musta viikset on aina ennen näyttänyt karmeilta mutta en tiedä mikä viiksifetissi mulle on yhtäkkiä kehittynyt....:D


      • Oikeesti...
        parhaan ikäineN kirjoitti:

        Ei tarvi partaa kasvattaa, viiksistähän tuossa "Movemberissa" on kyse.

        Musta viikset on aina ennen näyttänyt karmeilta mutta en tiedä mikä viiksifetissi mulle on yhtäkkiä kehittynyt....:D

        siinä on kyse eturauhassyövästä.


      • parhaan ikäineN
        Oikeesti... kirjoitti:

        siinä on kyse eturauhassyövästä.

        Joo tiedän.


    • Pitäiskö kasvattaa sellaiset himonussijan viikset...? :D

      • parhaan ikäineN

        Jos mä olisin mies, kasvattaisin sellaiset :D


      • parhaan ikäineN kirjoitti:

        Jos mä olisin mies, kasvattaisin sellaiset :D

        Siinä on muuten sellainen vaara, että ne saattaisi jopa sopia mulle... :D


      • Eräs mies
        Genio.Mente kirjoitti:

        Siinä on muuten sellainen vaara, että ne saattaisi jopa sopia mulle... :D

        Kunnon viikset ja sitten juomaan pimää niin että viikset on sen jälkeen valkoisessa mähjässä. :)


    • No testo man

      No kun ei ne kasva!

    • Naisena tykkään

      miehellä eniten siististä risuparrasta yhdistettynä söpöihin viiksiin :)

      • parhaan ikäineN

        Huulille vai? Joo.


    • Oispa muistanut tän viikko sitten niin ois ollu jo piitkät viikset :) Tuli nimittäin leikattua pois koko parta, mut äkkiä se kyl kasvaa takasi.

    • Jii007

      Mies ilman viiksiä on kuin talo ilman parveketta.
      Ehdottomasti olen mukana palstan movemberissa, mutta eihän ne viikset kuitenkaan mitään kasva.

      • mattopiiskakinjoskus

        Jaa niin kuin tuuletus on helpompaa?


    • Ex PUA

      Totta kai. Jo toisena vuotena.

      Pitäähän nyt nuorella miehellä olla tuuheat, ranskalaisen vitunnuolijan viikset, sillä ne ovat lopulta se kaikkein tärkein asia nuorella miehllä, joka viettää elämänsä parhaita nuoruusvuosia, joista kuitenkin iso osa on vasta edessä päin.

      • 16+10

        On sitten ne viikset ihan pillumehuissa kun nuolee niinkuin Lassie.


    • piiloalfa

      Minulla on aina, mutta minulla on myös parta. En tiedä diskataanko sen vuoksi. Yhdellä kaverillani ollut tapana ajaa kaikki naamakarvat pois ja sitten kasvattaa viikset pelkästään. En tiedä sitten, että onko se juuri jutun juoni.

      • Sehän se. Joudun hieman fuskaamaan, että saisi edes jotain näkyvää.


      • piiloalfa
        wlfwd kirjoitti:

        Sehän se. Joudun hieman fuskaamaan, että saisi edes jotain näkyvää.

        Minulla kasvaa suunnilleen tuollaista: http://i5.cdnds.net/12/45/450x450/84455902.jpg

        Ei siis mitenkään erityisen vahvaa, mutta ihan ok näin suomalaisittain. Minusta suomalaisen miehen kannattaa kasvattaa parta, jos siitä tulee edes jonkinnäköinen. Erottuu joukosta.


    • Dexuygfexyugxfeygufx

      Eihän näillä kehareilla mitään kasva. Runkanneet koko hormonitoimintansa pilalle.

    • 5+8

      mulla kasvaa alapäässä karvat vähän liiankin hyvin mutta viikset/parta/poskissa ei kasva juuri ollenkaan, en pysty sitä mitenkään kasvattamaan koska näyttää vain tyhmältä mutta joudun silti ajelemaan päivittäin, turhauttavaa.

    • 4+9

      Minulla on joskus ollut ns. evil spock parta, ei näyttänyt kovinkaan hyvältä sillä ilmeisesti kasvon muotoni ovat sellaiset ettei niihin oikein parta sovi, ehkä pieni sänki korkeintaan.

      Toiseksi minulla ei ole tapana seurailla kaikenmaailman trendejä, joten ihan vain senkin takia taidan jättää tämän movember homman väliin.

      ps. Baarissa parikin naista on kertonut minulle että nykyään on ihan liikaa parrakkaita miehiä baareissa, eikä kuulemma suurin osa naisista tykkää siitä että miehellä on parta, ainakaan silloin jos mies on 25-35.

    • Örkki

      ton lallin mallin viikset on hienot. ;D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1735
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1352
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1179
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      979
    7. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      953
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      819
    Aihe