Ajattelin kysyä...oon nyt seurustellut yli puol vuotta Mikan kanssa. Me oltiin tosi onnellisia n.viikko sitten...kunnes Mika sai kämpän itselleen ja muutti. Hän on nyt joka päivä ollut siellä kämpällään ja remontoinut,sisustanut sun muuta. Hän pyysi minua muuttamaan hänen kanssaan sinne..mutta en voi kouluni takia. Mutta olisin kuitenkin valmis muuttamaan jos hän oikeasti haluaisi sitä.Hän sai kolmet avaimet sinne.Kysyin (vihjaten) että onko hän antanut avaimet jollekkin.Hän sanoi että vanhemmilleen yhdet ja sitten yritti antaa mulle ne toiset.Mutta en halunnut niitä,koska se kuullosti vähän kuin olisin pyytänyt niitä,ja sitä en halua. Enkä muutenkaan haluaisi muuttaa sinne ilman että itse saisin myös vaikuttaa sisutukseen. Hänen äitinsä ja Mika itse ostelevat ja tuovat sinne kaikennäköistä tavaraa,
mutta musta vaan tuntuu et ihan kuin mua ei olisi olemassakaan. Nyt haluan pitää hänestä ainakin taukoa...ehkä jopa kokonaan erota hänestä. Siis on meillä muitakin riitoja,miksi en
hänen kanssaan enää jaksaisi olla. En ole ollut kertaakaan onnellinen kun hän muutti.Nyt pidän hänestä vähän aikaa taukoa ja ehkä jopa laitan poikki kokonaan tämän suhteen.Olenko lapsellinen vai mitä minun teidän mielestänne pitäisi tehdä?
Kiitos kaikille ketkä jaksavat vastata!
Semmosta...
13
1792
Vastaukset
- Anna
Tuli vahingossa kaksi kertaa tuo tauko ja eroamis juttu...älkää siitä välittäkö.
- näin on
Ja sulla on ikää miten paljon?
Mix ihmees jätkäs kysys sulta sisustamisesta tai muusta ku ensin pyytää sua muuttamaan sinne ja sanot ettet halua sitten yrittää antaa avaimet kämpillesä ja sanot ettet halua niitä. Hei haloo. Sun kannattaa pikkutyttö vielä leikkii pari vuotta nukeilla kunnes aloitat edes seurustelemaan.- Anna
Eheeei...en pyytänyt neuvoa tytöltä joka kirjottaa K:n tilalle X:n...se kertoo jo ihmisen iästä paljon. Kiitoksia vaan!
Ja ymmärsit väärin koska en osaa kunnolla kirjoittaa mitä tunnen! - petri..........
Anna kirjoitti:
Eheeei...en pyytänyt neuvoa tytöltä joka kirjottaa K:n tilalle X:n...se kertoo jo ihmisen iästä paljon. Kiitoksia vaan!
Ja ymmärsit väärin koska en osaa kunnolla kirjoittaa mitä tunnen!siis, mitä tuo sun äijäs nyt sitten on väärin tehnyt, kirjotuksessa se ei ilmennyt, sanoit että on ollut muitakin ongelmia mutta, et kertonut niistä, enkä havainnut ensimmäistäkään ongelmaa, vaikea sanoa, eroa jos eroat ,jos et ni et! :)
nykyään näyttää vähä siltä etenkin naisten kohdalta, että koska ongelmia ei ole niitä tehdään, tyyliin "mun mies ei aio äänestää, mitä mun pitäs tehdä, jätänkö sen!" - Näin on
Anna kirjoitti:
Ja ymmärsit väärin koska en osaa kunnolla kirjoittaa mitä tunnen!no voi ei miten saatoinkaan tehdä niin pahan virheen?????
Muuten se tyttö kohta koski sua, mä nimittäin olen jo nainen. Enkä typerä pentu jolla on vielä typerämmät jutut. "kun kysyin kenelle antanu avaimen niin se ois antanu mulle avaimen mut enhän mä sitä halunnu ku jos se ois luullu et pyysin sitä" Voi vittu, luehan tekstisi ja mieti miten pentu olet. Teinnix sä olt et mitää muuta. Huomasitko X:n????? - Mimmi
Näin on kirjoitti:
no voi ei miten saatoinkaan tehdä niin pahan virheen?????
Muuten se tyttö kohta koski sua, mä nimittäin olen jo nainen. Enkä typerä pentu jolla on vielä typerämmät jutut. "kun kysyin kenelle antanu avaimen niin se ois antanu mulle avaimen mut enhän mä sitä halunnu ku jos se ois luullu et pyysin sitä" Voi vittu, luehan tekstisi ja mieti miten pentu olet. Teinnix sä olt et mitää muuta. Huomasitko X:n?????Annan on tosiaan parempi leikkiä vielä nukeilla kotileikkejä muutama vuosi. Voi voi lapsirukkaa. Ei ole vanhemmat oikein kasvattaneet.
- ,,..
Mimmi kirjoitti:
Annan on tosiaan parempi leikkiä vielä nukeilla kotileikkejä muutama vuosi. Voi voi lapsirukkaa. Ei ole vanhemmat oikein kasvattaneet.
olet idiootti.
- Titta
"Olenko lapsellinen vai mitä minun teidän mielestänne pitäisi tehdä?"
Olet! - Neuvonantaja
Olet mielestäni lapsellinen.
Mielestäni teidän kannattaa EROTA, kyllä mies tarvii kumppanikseen naisen eikä teinipimua uhmaiässä.
Meneppäs nyt Anna kiltisti vielä harjoittelemaan niitä kotileikkejä nukkejesi kanssa. - Silleen
"Olenko lapsellinen vai mitä minun teidän mielestänne pitäisi tehdä? "
En tiedä mitä pitäisi tehdä.
Olet lapsellinen. - Luna
Ensinnäkin,miksi te ihmiset vaivaudutte vastaamaan viestiin,jos teillä ei ole mitään asiallista sanomista.Puhutte lapsellisuudesta...miettikäähän itse itseänne.Kaikkihan me nuoria olemme olleet.Sinulle Anna,sanoisin että kannattaa tehdä juuri niin kuin itsestä tuntuu.Jos tunnet tarvetta pitää taukoa poikaystävästä,niin pidä.Yhteen muuttaminen on iso askel eikä siinä kannattaisi kiirehtiä.Nauti elämästä ja tee asioita joista nautit.Tsemppiä!!
- äiti 76
Aika käsittämätöntä minunkin mielestäni nämä vastaukset. Mikä kumman vihamielisyys nuorta neitoa kohtaan?!! Pistää muutenkin miettimään, että mitä tänne palstalle viitsii kirjoittaa kun täällä tuntuu olevan näin kovin aggressiivisesti värittynyttä sanankäyttöä. Eiköhän jokainen kirjoita tänne, koska haluaa tukea ja mielipiteitä eikä siksi että tulisi täysin mitätöidyksi iän, sukupuolen tai jonkin muun asian takia. Maailma olisi muutenkin siedettävämpi paikka jos naisilta heruisi kateuden sijaan edes hiukan enemmän ymmärrystä toisiaan kohtaan. Ja kysyisin vielä, että mitä pahaa teinitytöissä on? Tai lapsellisuudessa? Minusta mielummin kuitenkin lapsellinen, kuin kyyninen ja vittumainen.
- Titta
äiti 76 kirjoitti:
Aika käsittämätöntä minunkin mielestäni nämä vastaukset. Mikä kumman vihamielisyys nuorta neitoa kohtaan?!! Pistää muutenkin miettimään, että mitä tänne palstalle viitsii kirjoittaa kun täällä tuntuu olevan näin kovin aggressiivisesti värittynyttä sanankäyttöä. Eiköhän jokainen kirjoita tänne, koska haluaa tukea ja mielipiteitä eikä siksi että tulisi täysin mitätöidyksi iän, sukupuolen tai jonkin muun asian takia. Maailma olisi muutenkin siedettävämpi paikka jos naisilta heruisi kateuden sijaan edes hiukan enemmän ymmärrystä toisiaan kohtaan. Ja kysyisin vielä, että mitä pahaa teinitytöissä on? Tai lapsellisuudessa? Minusta mielummin kuitenkin lapsellinen, kuin kyyninen ja vittumainen.
Tuo tyttöhän nimenomaan kysyi, että onko lapsellinen. Mitäpä siihen sitten pitäisi vastata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984