mä oon vähän jämähtäny kuuntelemaan yhtä bändiä (Slipknottia, mikä on kyl erittäin hyvä) ja nyt mä haluaisin laajentaa tätä musiikin kuunteluu... Eli mitä bändejä suosittelisitte? Mä kuuntelen myös jonkun verra Systen of a downia, Rammsteinia yms... Et kumminki tämmöst metallii... et älkää mitään antti tuiskua suositelko...!!!
mitä suosittelette?
12
860
Vastaukset
- People=shit
Tässä ois muutama...mutta älä ihmeessä lopeta Slipknotin kuuntelemista...Loistava bändi..
Static-x
Devildriver
Coal Chamber
Soil
Soulfly
Diablerie
Fear factory
Drive
Kreator
Carcass
Meshuggah
Dope
My fate
Stone Sour
Fozzy
Powerman 5000
Ill Nino
Diablo
Toivottavasti olin avuksi... \../- Alex
Carcass ja Meshuggah ei kyllä oikein sovi tähän listaan. Molemmat on hiton kovia bändejä, mutta pikkaisen erilaisia kuin suurin osa näistä.
- teppo
blaze bayley
- perkele
cataract,killswitch engage, god forbid,american head charge,lamb of god,hatebreed,caliban,down the sun,fear factory,kittie,mushroomhead,shadows fall,skinlab,2ton predator. ja sit viä vitusti paljon rankempaa niin rebaelliun, rotten sound, hate,hate eternal,nephasth siinä hän niitä
- ...
Ehdottoman purevaa mättöä.
- kiia75
..In Flames/Godsmack/Disturbed...ehkäpä tykästyt
koitappa the hauntedia.
kunnon meininkiä. paras.- jnilk
tsekkaa sellanen bändi kun mastodon. oli slayerin ja slipareitten "lämppärinä" tsadissa lokakuus!!
- else
Beherit!
- LurtzinOrja
Mieheni varmaan suosittelis sulle Six feet Under:a..... Kunnon "mättöö" brutaalein lyriikoin ;)
- Metal Heart
kokeileppa Slayeria, on kyllä joku voinu jo ehdottaakkin
- Danzig
Ja Celtic Frostia. Allmusicguidesas pistetty Slipin kans samaan lokeroon, vaik onki vähä eri kuppikuntaa. MUt miksei vois tykätä. Kannattaa laajentaa. Mielenkiintoista oli lukea Tom G.Warriorin kirjoittama kirja. Kysyttiin miksette tee samanlaista albumia kuin Slayer tai Exodus, mut jätkillä oli munaa tehdä kokeellinen albumi Into the pandemonium. Vanhat rankat on kovia ja sit ne "permanenttihevialbumitkin" kolahtaa, koska en ole puritaani. EIköhän toi Meshuggahi ihan sulassa sovussa mene pomppumetallin kanssa. Ja miksei örisevä laulukin. Skinny puppy tulee mieleen Kittiestä. Ehkä jotenkin samanmoinen nimi, vaik onkin industrialia. Headcharge on kova, sit Chimaira mm. GOdsmacki on helmi, ku soittaa hard rockin tyylistä junttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663085
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262153Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681739Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251597Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161341- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621041