Hei, olemme olleet miesystäväni kanssa suhteessa muutaman vuoden ja hän kertoi valehdelleensa minulle eräästä seksikokemuksestaan..Hän valehteli tapahtuman ajankohdasta ja oli kuulemma harrastanut seksiä useamman kerran ja selvisi myös että tämä henkilö on minun kouluaikainen kaveri/tuttu. Luulin siis tähän asti että se oli joku tuntematon ja yhden kerran juttu.. Mitä mieltä pitäisi olla? Ymmärsin kyllä että asia oli vaikea kertoa, mutta miten pitäisi tästä eteenpäi jatkaa..?
valehtelu suhteessa
9
335
Vastaukset
- miten meni
Siis pettikö se sua, vai mikä se ongelma oli?
- Hämmentynyt
Ei pettänyt ..emme olleet yhdessä silloin. Eli hän vain valehteli taannoisesta seksikokemuksestaan..
- gfbfhv
Ja kertoi sinulle kuitenkin nyt totuuden.
Anna olla sitten.
- nainen5
Halusi säästää tunteitasi, mutta tyhmäähän tuommoinen valehtelu on. Eron syyksi on kyllä huono, meinaan jos tuon takia erota meinaat.
- heittäkää ulos
On teillä ongelmat, pettävien ja valehtelevien äijienne kanssa.
- Haloo, hei
Et kai Sinä miestäsi ole valinnut hänen menneisyyden perusteella. Myönnettäköön, että ystäväsi on vähän taukki, kun on ylipäätään kertonut edellisistä suhteistaan tai panoistaan. Niistä ei ole viisasta kertoa taikka kysyä, tulee vaan molemmille paha mieli.
- Hämmentynyt
Arvostan että hän kertoi minulle asiasta, mutta olo on nöyryytetty ja pettynyt.. Miten voin luottaa taas häneen?
- Kinkkinen paikka
Ukkosi oli tyhmä kun sen sinulle kertoi ja myös itsekästä. Ehkä se painoi sen omaatuntoa, mutta tiesi että se satuttaa sinua. Hän ei voinut vain pitää sitä itsellään omana tietona, mikä on toisaalta raukkamaista ja toisaalta nyt tiedät, että siihen voit ainakin luottaa.
Itsellä on vähän sama tilanne, että on tullut tehtyä pahoja ja se painaa välillä tosi raskaasti. Mutta kertomalla suhde ja onnellisuus päättyisi siihen. - mistä revit ongelman
Kyllä meillä on ollu samanlaista. Siis mies on "vähätellyt" kokemuksiaan ja sekkailujaan, mitä oli ennen meidän suhdetta. Niitä on tullu toisinaan esille puolivahingossa ja olen huomannu että jostain on ns. valehdellu. Ei se kyllä ole mulle ollu mikään luottamuksen riipijä eikä mikään ongelma. Ei nyt niin hirveesti edes kiinnosta ketä se on joskus kuksinu ja mihin aikaan vuorokaudesta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003645264- 182309
- 1972164
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu581017IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796