2 viikon vesipaasto päiväkirja

453555252

Moikka kaikki, alotan huomenna toista kertaa elämäni aikana kahden viikon vesipaaston. Viimeksi olin paastolla noin vuosi sitten ja nyt ajattelin että on taas aika. Itselle tärkeintä on ihon kunnon paraneminen, kaikki muu tulee siinä plussana. Eli itsellä ihon väri "kirkastuu" ja finnit vähenevät, joten paasto on sen arvoista. Päivittelen tänne Suomi24 palstalle kuulumisia vesipaaston aikana.Oon parikymppinen nainen.

3

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n28

Onko heikko olo`? Itse aloitan tänään jonkin sortin paaston/dieetin. Tähän mennessä syöty kaksi crackeria 28 kaloria. Saas nähä sorrunko, en ole kovin päättäväistä tyyppiä. Kerrohan kuulumisesi?

• 99778889

Vähän toki heikko olo aina paaston aikaan, mutta ei kuitenkaan mitenkään sietämätön. Kaks päivää vihannesmehuilla takana ja huomenna siirrytään puhtaalle vedelle. Tsemppiä sullekkin, kerro sääkin kuulumisia :) Kuinka pitkään aiot paastota?

• n28
        99778889 kirjoitti:

Vähän toki heikko olo aina paaston aikaan, mutta ei kuitenkaan mitenkään sietämätön. Kaks päivää vihannesmehuilla takana ja huomenna siirrytään puhtaalle vedelle. Tsemppiä sullekkin, kerro sääkin kuulumisia :) Kuinka pitkään aiot paastota?

Mitä vihannesmehuja sinulla on ja mistä niitä saa? Onko niissä paljon kaloreita? Minusta tuntuu etten jaksa tätä enää, takana kaksi päivää about 200kalorilla. Tänä aamuna olo oli ihan sietämätön, en meinannut sängystä jaksaa nousta.Ihan kuin flunssassa olisi. Tänään en ole muutakun juonut kahvia,mutta aattelinpa nostaa vähän kaloreita ja syödäkkin jotain. Tosin aika motivoivaa on ollut että painoa/nesteitä lähtenyt 1,2kg. Vielä kilo niin olisin alle 60kg:n,joka on tavoitteeni näin aluksi. Taidan jatkaa vähäkalorisella dieetillä,uskon että paino silläkin putoaa. Tosin nyt rupes tuo mehupaastokin kiinnostaa. :D Tää olo on vaan niin hirveä, täytyy kyllä nostaa hattua paastoajille jotka jaksaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      69
      3254
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1881
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1269
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1058
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      1002
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      954
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      936
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      885
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      879
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34