Taas on loosereilla syytä Cheekin kadehtimiseen

yrittäminen palkitaa

39

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katse osui samalla sivulla otsikkoon Pirkko Jalovaaran huipputuloista. Kiitti, aamu meni piloille.

• miksi kadehtisin

lahjatonta mölisijää

• ketä kiinnostaa

Alfaurokset ovat laumasielun sydän. Kaikki alfuuteen kuuluu ekstroversia, psykopatia ja narsismi. Alle 10% ekstroverteista on alfoja. Cheek on alfa, ja siksi kaikki laumasielut palvovat häntä jumalanaan.

Minulle Cheek ei merkitse paskaakaan. En ole kateellinen. Tiedän että hän menestyy. Mutta kyllä hävettäisi olla Cheekiä palvova laumasielu.

• 1. Cheek -alfauros

Olen Cheekin fani ja Jumala on kyllä minulla, muttei Cheekkiä jumalana pitämällä. Cheek nyt on alfauros!
        Näitä suunnan näyttäjiä on ajoittain meidän kanssaeläjien iloksi ja onneksi :) He ovat uudistajia.
        Ja alfauroksilla on aina vastustajia myös kuten kirjoituksesi osoittaa.

• kheekki

pitäköön rahansa, mutta sitä tekoraspiääntä en kyllä haluaisi henkilökohtaisesti kuunnella sekuntiakaan.

• Naisasialooseri.
      • Taidat olla

homo, kun miesten kuvie komeutta osaat arvioida

• ihme käsityksiä
        Taidat olla kirjoitti:

homo, kun miesten kuvie komeutta osaat arvioida

Kyllä heteromieskin erottaa komean miehen klonkusta, tosin joskus naisten käsitykset komeasta ovat varsin eriskummallisia.

Yleensä suurimmat homot löytyvät näistä "minä olen 110% hetero", koska yritettävät kieltää sen itsessään.

• 110% hetero
        ihme käsityksiä kirjoitti:

Kyllä heteromieskin erottaa komean miehen klonkusta, tosin joskus naisten käsitykset komeasta ovat varsin eriskummallisia.

Yleensä suurimmat homot löytyvät näistä "minä olen 110% hetero", koska yritettävät kieltää sen itsessään.

Minä vaan olen 110% heteronainen, ei kait se lesboks tee?

• turhaa fobiaa
        110% hetero kirjoitti:

Minä vaan olen 110% heteronainen, ei kait se lesboks tee?

Ei voi olla kuin 100%, muu on mahdottomuus. Mutta tarkoittaako 100% heterous, ettet erota klassisen kaunista naista epäsymmetrisemmästä naisesta, kun et ole lesbo?

Kyllä ihminen tunnistaa oman sukupuolensa perinteisen kauneuden tai komeuden heteroudesta riippumatta, muu on fobiaa. Sitten voi olla hyvinkin erikoisia näköisiä, joita vastakkainen sukupuoli pitää komeana tai kauniina. Niissä tulkinta voi joskus mennä ristiin.

• 100+10% hetero
        turhaa fobiaa kirjoitti:

Ei voi olla kuin 100%, muu on mahdottomuus. Mutta tarkoittaako 100% heterous, ettet erota klassisen kaunista naista epäsymmetrisemmästä naisesta, kun et ole lesbo?

Kyllä ihminen tunnistaa oman sukupuolensa perinteisen kauneuden tai komeuden heteroudesta riippumatta, muu on fobiaa. Sitten voi olla hyvinkin erikoisia näköisiä, joita vastakkainen sukupuoli pitää komeana tai kauniina. Niissä tulkinta voi joskus mennä ristiin.

Joo, juu 100% on 100%, minä kyllä erotan seksikkään naisen vain kauniista ja ruman ok:sta, mikä menee miesten kanssa aika yhteen, ei mulla siitä ollut mitään sanottavaa, tosin monilla ei niin kauniilla naisilla on itsesuojelumekanismi, joka kertoo heille, että heistä kauniit naiset eivät oikeasti ole kauniita.

• tuomio:

Ihme laatikkopää tuo Cheek, rumat ja liian massiiviset leukaperät, ja näyttää vähän vajakilta.

• Miksi?

Jostain syystä kokoomuslaisten leukaperät ovat lähes aina sellaiset.

• tuomio:lle

Please ... mene silmälääkärin vastaanotolle ---> optikon vastaanotolle ---> laatikkokauppaan ---> Cheek -kuvakauppaan.
      Puhdista vielä uudet lasisi ja vertaa laatikkoa ja Cheekin kasvokuvaa.
      Lupaan :) koet yllärin.

• Timpan tytär

Klitta märkänä ja pimpan sillä irti:) Grrrrr...

• Cheek oli kultani ;)

Näyttää joo vajakilta ja naisasialuuserinkin havainnot allekirjoitan ja olen kyllä aika uskovainenkin, mutta Cheek silti kamala, inhonnut äijää, jo siitä ensihitistä lähtien 'jos mä oisin sä, oisin mäkin mun kaa..' ja ei, ei Lahdessa ole 'katuja' joista Cheekin pelastaa, mutta näinpä hänestä unen, jossa kaikki oli toisin (pari päivää sitten).
      Olin Cheekin kanssa treffeillä ja hänellä oli sellainen ongelma, että nyky digikamerat saavat hänet näyttämään kovin rumalta (suht yleinen ongelma) ja Cheek olikin tosi fiksu symppis ja näytti niin hyvältä, että järki oli lähteä (kuin aviomiehenikin yleisen mielipiteen mukaan (myös miehistä, joilla silmää miesten ulkonäköön)), olin unessa sinkku ja meillä synkkäs yhteen tosi hyvin, treffien jälkeen olin todella rakastunut, mutta me ei sitten tunnetukkaan toisiamme ja Cheek oli joku 20v. junnu ja ajattelin, että millainen viesti saisi sen tajuamaan, että meidän kuuluu olla yhdessä ja mietin, että minähän olen varsinainen täti-ihminen hänelle 36-vuotiaana, joka teki asian vaikeammaksi, joskin tiesin olevani, kovin seksikäs 'täti-ihminen' ja koin kamalan tunteen, olla yksipuolisesti rakastunut (tuollaiset on jo unohtanut, kun ollut niin kauan rakastavassa suhteessa) ja sitten muistin, että Cheek on minua vain vuoden nuorempi ja ajattelin, no, sittenhän tämä on helppoa! Ja sitten heräsin, en usko tarkoittavan juuri mitään ja en todellakaan pidä Cheekkiä minään alfauroksena tai juu salaa haaveile.
      Sillähän ei taida koskaan oll mitään tyttöystäviä, ellen ole väärässä, onkohan sekin ei vaan löytänyt sopivaa, kuin George Michael 80-luvulla ;) ?

• Näin tulkitsen

Tuo uni kyllä kertoo, että alitajuisesti tiedät, että Cheek on ok. Jostakin syystä et vain voi päästää ajatusta tietoisuuteesi.

• Cheek oli kultani ;)
        Näin tulkitsen kirjoitti:

Tuo uni kyllä kertoo, että alitajuisesti tiedät, että Cheek on ok. Jostakin syystä et vain voi päästää ajatusta tietoisuuteesi.

Sanotaan näin, että olen ihan liian vanha enään naureskelemaan äijälle, olen kuunnellut hip hoppia skidistä lähtien ja Cheekin musiikki on kamalaa ja komeammaksi se ei muutu, ellei vika sitten kamerassa ;)
        Itse ehkä luen siitä jotain sellaista, että olen jo niin hiton vanha Cheekin musiikille ja se oli myös muistin vahvistamista, koska en muistanut enään miten pahalta tuntuu, kun ei saa rakastamaansa. Toisinaan uneni piruilevat minulle ja uni oli kerrottu siihen tyyliin, että ironiaa on.

• It's 2014 dude!

MInua jotenkin hävettää poikasen puolesta.

Olen lähes saman ikäinen ja tyyppi tuntuu ihan amiksesta vetäistyltä.

Vaikea olla kateellinen jos on jämähtänyt henkisesti jonnekin 15 vuotta nuoremmaksi kuin on.

• Ex PUA

Taas yhden kokoomuslaisen aloiitus, joka kuvittelee että muuttuu porvariksi koska äänestää rikkaiden puoluetta.

Myös Cheekin kuuntelu aiheuttaa tämän maagisen transformaation, jolloin työläisen kakarasta muuttuu suurikenkäinen kermaperse.

Kylläpäs nyt tuntuu olo kateelliselta! :(

• Mies1985_

Kummastuttaa nämä Cheekit, Elastiset ja muut tietyn etnisyyden matkijat. Tuohonkin kuvaan olisi sopinut toiseen käteen kanankoipi ja toiseen vesimeloni.

• Itsearviointia?

En ole koskaan kipuillut psyykkisesti Cheekin vuoksi, mutta paljon hyvää olen kokenut hänen musiikkinsa ja muun median välittämien asioiden välityksellä.
      Olen miettinyt, että ovatko Cheekkiä väkisin Kokoomuksen kuvakkeeksi tyrkyttäjät ylipoliittisoituneita?
      Ja sitten nämä, jotka vähäksyvät Cheekin ammatillisia ansioita, ulkonäköä, persoonaa jne. Toivon, että he ottavat kynän ja paperia ja tekevät itsestään myös samoilla kriteereillä arviot. Siinä kynäillessään ja arvioita tehdessään voisivat miettiä, että olisiko itsearvioinnin tosittajina yhtä sankka fanijoukko kuin Cheekillä on.
      Cheek on älykäs, eläväinen, tunnerikas ja sympaattinen mies. Toivon, ettei hänestä tule tyypillistä suomalaista miestä.

• It's 2014 dude!

Jaa, ihan totta!

Itsearviointi vedän 100-0 Cheekkiä/Jarea.

Ihan blankki slate koko tyyppi.

" älykäs, eläväinen, tunnerikas ja sympaattinen mies"

No yksi oikein -eläväinen.

• nainen Kalliosta

Mä en tiä mitään sen luonteesta, kun en katso telkkaria, mut musiikki ei nyt vaan minusta ole hyvää, voi anteeksi ja ihan hirveän näköinen, vaikka eihän muusikon tarvitse olla hyvännäköinen, kunhan tekee hyvää musiikkia, äh tai...

• raipati rai

"ylipoliittisoituneita" ei ole oikea sana.. toisaalta se sopisikin hyvin Keekin biisiin riimiksi.. Enkä muuten kadehdi Keekin rahoja. Mutta se on vaan ihan paska räppäri, eikä sitä faktaa isot tulot muuta miksikään.

• Ikisinkku M

Siitä lahjakkuudesta niin tiedä mutta osaahan se takoa rahaa ja se kai se tärkeintä lienee jos haluaa helpohkon loppuelämän. Vähän ihmettelen palstalla(kin) ajoittain näkyvää cheek-vihaa kun eihän se musiikki kuitenkaan isommin vahongoita ketään eikä ole keneltäkään pois jos/kun äidit ja tyttäret sitä fanittaa. Sittenhän se voisi häiritä jos pakolla joutuu jatkuvasti kuuntelemaan mutta tuskinpa kenelläkään sinkulla semmoista ongelmaa siitä on. Muutenkin toisinaan vähän huvittavaa kun ihmiset on niin olevinaan musiikkiasioissa mutta kuitenkin aika rajoittuneita makunsa suhteen, tämäkin heppu on superstara mutta harvapa sitä täällä kuuntelee:

http://www.youtube.com/watch?v=c9Mikjauf00

• Itsearviointia?

Siinäpä oli oikein hypersuperpikaitsearvioinnit!
      Ei taittu kynä keretä käteen eikä aivot toimia.
      Ole hyvä ja ota uusintana ja AJAN KANSSA.

• Ujo atm 25

Miksi olisin kateellinen kun joku tekee paskaa musiikkia jota en itse edes muusikiksi kutsuisi? Miksi olisin kateellinen rahasta kun se on vain paperia? Sitä vain en voi ymmärtää että naiset kuolaa posken perään ja siitä myönnänkin olevani jopa hieman kateellinen että poskella naisia riittää vaikka muille jakaa.

• Vain osa fanittaa

"Naiset kuolaa...", kirjoitit.
      Ehkä jotkut kuolaakin.
      Ja jotkut ihailee ammattitaitoa / arvostaa ihmisenä / kokee lyriikat nerokkaina jne.
      Kuka hyvänsä menestynyt mies saa huomiota naisilta. Ja niin on varmaankin myös toisin päin. Vain osa suomalaisista tytöistä ja naisista ovat Cheekin fanittajia. Miksi siis pitäisi olla kateellinen Cheekille?

• Reipas Mies

Moniko Keekin fanittajista diggailee Snoop Dogia, Eminemiä etc? Varmasti moni teinistaili nainen menisi konserrtiin jossa gansterit heittää riimiä naapurinsa huumelabrasta. Keekin lauluissa niitä ei vielä liene. Sopii kaikille. Nämäkin naiset hei sitten poikaystävältään haluavat rock-henkisyyttä ja syvällisyyttä. Ai onko virhe? Naisille maistuu aina nainen jolla on ulkonäköä sekä rahaa. Ei tässä ole kyse kuin "ai kun unelmoin tuollaisesta miehestä itselleni" - glamorisoinnista.

Aivan kuten 95% miehistä unelmoi malliluokan naisesta muttei sellaista tule saamaan itselleen.

Kivasti massaan uppoava kultapoju= suomi idoli. Tämä idoli vaan kerää massit kiitettävästi. Ei se tarkoita että musiikki on laadukasta. Keekki Euroviisuihin. Saa käyttää muttei ole pakko.

Näille tummaihoisille sopii ö-ö, ä-äää mölisemällä vokalisointi mutta onhan niitäkin lahjakkaita kuten James Brown.

• Cheek - suomalainen

Hyvin kirjoitit "Reipas Mies".
      Mutta, mutta ... musiikki on vain yksi kiinnostuksen kohde useimmalle ihmiselle. Ns. tavalliselle ihmiselle riittää, että pitää jonkun muusikon tuotannosta. Tällainen ihminen ei tutki perehtyen koko musiikkimaailman antiin ja laaduta asioita "joidenkin asiantuntijoiden" ohjaamina. Riittää, että pitää ja saa sen minkä haluaa.
      Jokaisellahan on kuitenkin oma musiikkimakunsa. Minun näkökulmasta Cheek on erittäin tasokas idoli ja saanut rahankin muodossa sen minkä on ansainnut. Suomalaisuuden ystävänä kehumiseni vain yltyisi...

• mies 86

Cheek on mielestäni ihan ok eikä minulla ole mitään hänen menestystään vastaan. Hänen porskuttamisensa listahittien kärjessä ei vaikuta minun omaan arkeeni millään tavalla. Se mikä minua kuitenkin ärsyttää ovat häneen liittyvät puolesta ja vastaan-keskustelut, jossa jokainen joka on mielipiteensä valmis ilmaisemaan on väistämättä tulilinjalla muiden sanavalmiiden arvostelijiden kanssa. Cheekin vihaajat vetävät saman tien herneen nenään jos joku vähänkin puhuu hänestä arvostelevaan sävyyn tai implikoi jonkinlaista kateutta. Tytöt joiden mielestä Cheek on ihku nostavat samantien kateuskortin esiin ja alkavat raapimaan rasiaansa ja lyttäämään miehiä jotka eivät ole yhtä mahtavia ja kaikkivoipia kuin Cheek itse.

Jos minua ei KIINNOSTA Cheekin menestys, olen ahdasmielinen kusipää. Jos minusta Cheek on HYVÄ artisti, olen siis rajoittunut ja junttimainen musiikkimaussani. Jos taas KADEHDIN Cheekiä, olen itse työtön luuseri joka runkkaa iltaisin yksiössään ilman tietoakaan paremmasta. Jos Cheek on minusta karismaattinen tai vähänkin hyvännäköinen niin olen itse hintti. Niin että sanokaa jo joku MITÄ HELVETIN MIELTÄ minun pitäisi siitä tyypistä olla ilman että joku leimaa minut jollain tasolla paskaksi ihmiseksi.

• mies 86
        mies 86 kirjoitti:

Cheek on mielestäni ihan ok eikä minulla ole mitään hänen menestystään vastaan. Hänen porskuttamisensa listahittien kärjessä ei vaikuta minun omaan arkeeni millään tavalla. Se mikä minua kuitenkin ärsyttää ovat häneen liittyvät puolesta ja vastaan-keskustelut, jossa jokainen joka on mielipiteensä valmis ilmaisemaan on väistämättä tulilinjalla muiden sanavalmiiden arvostelijiden kanssa. Cheekin vihaajat vetävät saman tien herneen nenään jos joku vähänkin puhuu hänestä arvostelevaan sävyyn tai implikoi jonkinlaista kateutta. Tytöt joiden mielestä Cheek on ihku nostavat samantien kateuskortin esiin ja alkavat raapimaan rasiaansa ja lyttäämään miehiä jotka eivät ole yhtä mahtavia ja kaikkivoipia kuin Cheek itse.

Jos minua ei KIINNOSTA Cheekin menestys, olen ahdasmielinen kusipää. Jos minusta Cheek on HYVÄ artisti, olen siis rajoittunut ja junttimainen musiikkimaussani. Jos taas KADEHDIN Cheekiä, olen itse työtön luuseri joka runkkaa iltaisin yksiössään ilman tietoakaan paremmasta. Jos Cheek on minusta karismaattinen tai vähänkin hyvännäköinen niin olen itse hintti. Niin että sanokaa jo joku MITÄ HELVETIN MIELTÄ minun pitäisi siitä tyypistä olla ilman että joku leimaa minut jollain tasolla paskaksi ihmiseksi.

Tarkoitin siis sanoa "Cheekin fanittajat", en "Cheekin vihaajat" ensimmäisessä kappaleessa. Ja anteeksi tästä avautumisesta, Jare on ihan ok.

• Ööö...Eihän se ollut lähelläkään verolistan kärkeä...

Ei taaskaan tajua...

• Cheek - bisnesmies

Cheekillä on varmaankin hyvä verotusneuvoja :D
      Ja entä ne firman tulot. Oliko ne yli 600 000 € ... voin olla väärässä ... kuin olisin jostakin lukenut...

• Hämärän rajoilta

Ainoa asia mistä Cheekiä kadehdin on se, että hänellä on työrauha ja tasokkaat puitteet toteuttaa itseään aina kun vain haluaa. Mitä menestykseen tulee, on pakko myöntää, että mies on tehnyt jotakin oikein. (Sitä en myönnä, että hän olisi tehnyt kaiken oikein, sillä samalla joutuisin tunnustamaan, että olen itse tehnyt kaiken väärin, ja vaikka se totta olisikin, niin ei ole mukava ajatella.)

• ......

Huippuartisteja on vähemmän kuin artisteja.
      Eiköhän se näin ole muissakin ammateissa.

• mies 86

Ehkä looserit kadehtivatkin. Minä en kadehdi.

• .....

"mies 86", luin kommenttisi. Pari asiaa kirjoittelen.

"...lyttäämään miehiä, jotka eivät ole yhtä mahtavia ja kaikkivoipia kuin Cheek...", kirjoitit.
      Joku voi tietenkin niinkin asennoitua. Hänellä on Cheek-mittatikku mukana. Realistiset ihmiset kuitenkin selkeästi osaavat tehdä eron harvinaisen huippuosaajan ja tavallisen miehen ESIINTYVYYDESSÄ arjessa.

Toinen kohta on tämä Cheekin ammattitaito. Sehän on erittäin laaja-alainen. Koen kyllä, että hänen ammattitaitoaan lytätään ajoittain. Mutta koska hän on saanut monet konkreettiset tunnustukset eri tahoilta, niin niiden merkitys on ratkaiseva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4811
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1555
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1440
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      69
      1363
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1299
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1276
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1190
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      1011
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      904
    Aihe